Én anno kaptam még a váci úti lángba, de elégé ritka egy darab. És az ára is borsós 4-5 ezer huf.capriv6 wrote:Ilyen lemezt lehet kapni granada tuskóhoz is?
Fékhatás
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Fékhatás
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Fékhatás
Köszi
Akkor inkább vagdosok...
Akkor inkább vagdosok...
- Guba István
- szerszámadogató
- Posts: 20
- Joined: Fri Jan 19, 2007 5:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigetmonostor
Re: Fékhatás
Én egy pár hónapja kb 1000 Ftért vettem a Capriba.
De ahogy nézem, pl. '79 2000-es Granadához is 1500 Ft és azt írja hogy van. És úgy néz ki, mint a Caprié...
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G& ... B|36|7|3|7" onclick="window.open(this.href);return false;
De ahogy nézem, pl. '79 2000-es Granadához is 1500 Ft és azt írja hogy van. És úgy néz ki, mint a Caprié...
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G& ... B|36|7|3|7" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 BMW R61
1960 Danuvia 125
1978 Capri 2000 V6
1987 Yamaha FZR 750 Genesis
1990 Ford Fiesta 1.1i
1960 Danuvia 125
1978 Capri 2000 V6
1987 Yamaha FZR 750 Genesis
1990 Ford Fiesta 1.1i
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Fékhatás
Krisz picit burkoltan fogalmazott. Mert neki 2.8I granadáé kell. Annak nagyobb a nyerge mint a caprinak.Guba István wrote:Én egy pár hónapja kb 1000 Ftért vettem a Capriba.
De ahogy nézem, pl. '79 2000-es Granadához is 1500 Ft és azt írja hogy van. És úgy néz ki, mint a Caprié...
http://webshop.langauto.hu/List.aspx?G& ... B|36|7|3|7" onclick="window.open(this.href);return false;
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Fékhatás
Holnap megyek autosboltba, ha kell akkor rákérdezek. M16 os nyereghez szokott lenni, de berendelek 2.8 ha még rendelhető.szszaby wrote:Olyan sincs. :?
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Fékhatás
Nekem még van asszem elfekvőbe egy készlet. 2800,- Megkeresem !
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Fékhatás
Megtaláltam ! Van benne 4 lemez a fékbetétek hátoldalára, 4 stift, meg 4 sólyomszeg !Süni wrote:Nekem még van asszem elfekvőbe egy készlet. 2800,- Megkeresem !
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: Fékhatás
Köszi mindenkinek...
Egyenlöre mindenféle autos kiadások függöbe lettek téve
Majd ha ujra megy akkor megy a PÜ....
Egyenlöre mindenféle autos kiadások függöbe lettek téve

Majd ha ujra megy akkor megy a PÜ....
Re: Fékhatás
Elmondom én miképpen jártam.
Nekem is összefosta magát a főfékmunkahengerem és az olajka átfolyt a szervóházba. amikor összeraktuk gyanús vót de nem foglakoztam vele annyira mert a haverom kiborította a olajat ezé nem izgatott anyira lepucoltam osz GO.
Igen án de egy kis irő múlva fékezésnél a hangja kezdett hasonlítani egy platós IFA hangjára.
Pedál érintésre SZIP-SZIP
:x
a fékolaj átmarta a szervóhártyát s a lábamnál ment el a vákum.
Úgyhogy új szervó polcról le, és megrendeltem az új CApriba való Főfékmunkahengert, ami meg is jött ,csak éppen semmi nem stimmelt rajta a régihez képest, minden más volt rajta.
s ezt persze szombat du-tán tuttuk meg, és estemenni kellene csapatni.
elmentem egy helyi öreg csókához aki adott egy komplett szervót föfékmunkahengerrel együtt.
Igen án de egy 1996-os ESCORT-ét (nen véletlen)
kis mókolás után be is lehetett rakni.
fel lett tötlve Dot 5 ös oilal ami télleg job mert a hőt jobban bírja.
Ezt mondjuk egy hosszab fékezésnél érzkélhetjük.
Lehet sokan kókányolásnak vélik de nekem bevállt .
Mert meg tudtam vele álni ott ahol a régivel biztos megnaltam volna.
Meg egy korszerűbb darab
nagyobb esélyel találsz a piacon.
-23-as alapból
-Nagyobb a szervó mint a régi.
-A menetek m10X1 eseek (nem kellet hozzá csövet gyátatnom)
-3-4 óra alatt benn is volt.
-ja s az egész került nekem 3000 HuFba :P
-s minden más gyárim maradt. Jó asszem a nyergek azok II Caprié.
A nyekergés az nálam is megvolt de szerintem az inkább betétfüggő.
Nekem szar útiny csilingelt mert nincs benne torziós lemezke.
Megoldottam másképp. De attól még kellene bele az a lemezke.
Remélem tanulságként vagy bármiképpen szolgáltam.
De jöhet a kritika is (max nehezebben viselem)
De így is lehet féket erősíteni.
Az mondjuk foglakoztat hogy milyen lenne nagyobb fékel
de most más terv van terítéken.
Nekem is összefosta magát a főfékmunkahengerem és az olajka átfolyt a szervóházba. amikor összeraktuk gyanús vót de nem foglakoztam vele annyira mert a haverom kiborította a olajat ezé nem izgatott anyira lepucoltam osz GO.
Igen án de egy kis irő múlva fékezésnél a hangja kezdett hasonlítani egy platós IFA hangjára.
Pedál érintésre SZIP-SZIP


a fékolaj átmarta a szervóhártyát s a lábamnál ment el a vákum.
Úgyhogy új szervó polcról le, és megrendeltem az új CApriba való Főfékmunkahengert, ami meg is jött ,csak éppen semmi nem stimmelt rajta a régihez képest, minden más volt rajta.
s ezt persze szombat du-tán tuttuk meg, és estemenni kellene csapatni.
elmentem egy helyi öreg csókához aki adott egy komplett szervót föfékmunkahengerrel együtt.
Igen án de egy 1996-os ESCORT-ét (nen véletlen)
kis mókolás után be is lehetett rakni.
fel lett tötlve Dot 5 ös oilal ami télleg job mert a hőt jobban bírja.
Ezt mondjuk egy hosszab fékezésnél érzkélhetjük.
Lehet sokan kókányolásnak vélik de nekem bevállt .
Mert meg tudtam vele álni ott ahol a régivel biztos megnaltam volna.
Meg egy korszerűbb darab
nagyobb esélyel találsz a piacon.
-23-as alapból
-Nagyobb a szervó mint a régi.
-A menetek m10X1 eseek (nem kellet hozzá csövet gyátatnom)
-3-4 óra alatt benn is volt.
-ja s az egész került nekem 3000 HuFba :P
-s minden más gyárim maradt. Jó asszem a nyergek azok II Caprié.
A nyekergés az nálam is megvolt de szerintem az inkább betétfüggő.
Nekem szar útiny csilingelt mert nincs benne torziós lemezke.
Megoldottam másképp. De attól még kellene bele az a lemezke.
Remélem tanulságként vagy bármiképpen szolgáltam.
De jöhet a kritika is (max nehezebben viselem)
De így is lehet féket erősíteni.
Az mondjuk foglakoztat hogy milyen lenne nagyobb fékel
de most más terv van terítéken.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Fékhatás
Kis helyesbítés:
-főfékhenger
-fékmunkahenger
E kettő létezik. Főfékmunkahenger nincs.

-főfékhenger
-fékmunkahenger
E kettő létezik. Főfékmunkahenger nincs.
Re: Fékhatás
Süni wrote:Kis helyesbítés:
-főfékhenger
-fékmunkahenger
E kettő létezik. Főfékmunkahenger nincs.




- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Fékhatás
nekem csak nagyobb munkahenger lett felrakva de már az is sokat javított a fékhatáson:Natalie Driver Gabe wrote:...De így is lehet féket erősíteni.
Az mondjuk foglakoztat hogy milyen lenne nagyobb fékel
de most más terv van terítéken.
http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Re: Fékhatás
Szerintem főfékhengert akartál írni.Pudva wrote:nekem csak nagyobb munkahenger lett felrakva de már az is sokat javított a fékhatáson:Natalie Driver Gabe wrote:...De így is lehet féket erősíteni.
Az mondjuk foglakoztat hogy milyen lenne nagyobb fékel
de most más terv van terítéken.
http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &start=105" onclick="window.open(this.href);return false;