Bogyo28 wrote:visszatérve az MK1-hez: több napig áztattam a karbit tisztító folyadékban, összeraktam, és ha az idő is ugy engedi szombaton próba!!!! ha igy se megy, akkor vagy EFI vagy még nem is tudom hogy mi lesz, felgyujtani nem lehet mert nem az enyém...
Ha csináltok szívócsonkot, van eladó 1-1 pár weber, illetve dellorto 40-es fekvőm....
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe wrote:Mindketten a hétvégén MKI-est csinálunk ha te nem boldogulsz a pintóval és ha gondolod én szivesen odadom az enyémről a karbit vagy h kell szívósorral együtt.
ha nem sikerül életre lehelni a mostanit élni fogok a dologgal....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak
Mer nem értesz hozzá( csak a müanyag motorhoz+ homok tuning ) :D :D :D :D
Nem jöttél a karbiért.
Holnap elvigyem?
Bogyo28 wrote:
2.8 v6 a végcél, ez a sor4 a vizsgáztatáshoz és ujra üzembe helyezéshez kell, tehát tuti nem lesz tuningolva, a sor4 tuningot meghagyom másoknak
Mer nem értesz hozzá( csak a müanyag motorhoz+ homok tuning ) :D :D :D :D
Nem jöttél a karbiért.
Holnap elvigyem?
a műanyag a sor4 fönök, ne keverjük össze! homok nélkül meg tul erős lett volna, meg unalmas a speyeri út.... elhozhatod ha jársz erre, sajna nem volt időm beugrani, igy is elkéstem és este 10-ig pakoltuk ki a garázs tartalmát....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
na a fejlemények: a karbi a sok napos áztatás után sem lett jó. leszedtem a tranyóról az ebay-ről vett NOS (New Ols Stock) karbit, azzal pöccre ment, ma vettem hozzá szivató bowdent, mert hogy a tranyó manuális szivatós, ez be lett szerkesztve, tök jól indul a moci, veszi a fordulatot is. még a vizcsövet kell megoldani, mert a vizes szivatós vízcső nem jó, meg beállítani a kéziféket, egy újabb próbakör és ha ott sincs semmi baj mehet vizsgára
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:na a fejlemények: a karbi a sok napos áztatás után sem lett jó. leszedtem a tranyóról az ebay-ről vett NOS (New Ols Stock) karbit, azzal pöccre ment, ma vettem hozzá szivató bowdent, mert hogy a tranyó manuális szivatós, ez be lett szerkesztve, tök jól indul a moci, veszi a fordulatot is. még a vizcsövet kell megoldani, mert a vizes szivatós vízcső nem jó, meg beállítani a kéziféket, egy újabb próbakör és ha ott sincs semmi baj mehet vizsgára
A kéziféket az azért nehéz behúzni mivel az MK1-es kar az más mint az MK3.Az autón nem a csigás MK1 vezzió lett felrakva!
Vagy csak az utánnállíton kell tekerni kicsit:)
Bogyo28 wrote:na a fejlemények: a karbi a sok napos áztatás után sem lett jó. leszedtem a tranyóról az ebay-ről vett NOS (New Ols Stock) karbit, azzal pöccre ment, ma vettem hozzá szivató bowdent, mert hogy a tranyó manuális szivatós, ez be lett szerkesztve, tök jól indul a moci, veszi a fordulatot is. még a vizcsövet kell megoldani, mert a vizes szivatós vízcső nem jó, meg beállítani a kéziféket, egy újabb próbakör és ha ott sincs semmi baj mehet vizsgára
A kéziféket az azért nehéz behúzni mivel az MK1-es kar az más mint az MK3.Az autón nem a csigás MK1 vezzió lett felrakva!
Vagy csak az utánnállíton kell tekerni kicsit:)
a terva kar cseréje MK3-ra vagy a furat áthelyezése a karon oda ahol az MK3-n is van, hogy a nem csigás kézifék is rendesen használható legyen...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.
az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.
az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
Bogyo28 wrote:na már nem sok van hátra, vízcső megoldva, szivató bekötve, hétvégén próbakör lesz.
az lenne a kérdésem az MK1 tulajdonosokhoz, hogy a biztonsági öv csatja ami a kézifék kar mellett van, az az MK1-nél hova van felfogatva, mert én ott ahol az MK3-nál van nem találtam furatot... ha más nem lesz fúrok oda 2 lukat...
Nekem pedig ott van!
lehet hogy a bádogember anno lehegesztette! de azért a hétvégén világosban még kergetem, max kijön a szönyeg is...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4