Midnight Blue wrote:
És ráadásul pont annak a legnagyobb szivatás, aki az egyenes utat próbálja járni! Hát bele lehet unni. CSak még egyszer szólok, már nincs vizsgabiztos. Online mennek a dolgok. És mindig vannak kiskapuk
Azért talán ennyire nem sarkos a helyzet szivatásból nem fogják megbuktatni sehol a jó autódat , (nem érdeke senkinek ) fék vagy futóműhibával pedig tényleg balesetveszélyes lehet az autó . Az egyenes út pedig vizsga elött el kell vinni átvizsgálásra az autót , akár a leendő vizsgaállomásra akár egy szerelőhöz 2 évente beleférhet . Bár lehet hogy ez csak felénk van így itt még nem állnak be az autók online a fékpadba , fel se emeltek még egyet se online sőt az adatokat is húsvér vizsgabiztos gépeli be aki 3 év alatt 1db autót buktatott meg (pedig annak 3 különböző alvázszáma is volt ) :)
Nem hiszem, hogy utcasarkonként változik a módszer. Jobb, ha elhiszed. Egy volt osztálytársam vizsgabiztos volt. Továbbá a Közlekedési Hatóság dirije (Kom. Eszt. megye) velem egy utcában lakik és eléggé jóban vagyunk. De javítson ki , aki hivatalosan tud valamit! És azt is mondtam, hogy mindig vannak kiskapuk. Ha nem lenne az új diesel ótók sem mennének át a zöldkártyán (műszakin) .......
Elhinni én bármit elhiszek ha nem értek hozzá .
egyébként a tanusítványadói státusz szűnt meg az összes tanusítványadó vizsgabiztos lett így már egy ember is levizsgáztathat egy autót . Ezt a diesel dolgot se értem felénk az új tdci és hdi autók elég ritkán füstölnek (még a tuningoltak se ) a kiskapu meg kötelező ez Magyarország
domi600 wrote:Elhinni én bármit elhiszek ha nem értek hozzá .
egyébként a tanusítványadói státusz szűnt meg az összes tanusítványadó vizsgabiztos lett így már egy ember is levizsgáztathat egy autót . Ezt a diesel dolgot se értem felénk az új tdci és hdi autók elég ritkán füstölnek (még a tuningoltak se ) a kiskapu meg kötelező ez Magyarország
Egy ember is lehet a vizsgasoron(én ezt nem is mondtam , hogy nem így van), de ő nem vizsgabiztos. Bár mindegy minek nevezzük. Nem ő dönti el a helyszínen, hogy jó vagy nem. Egy központi számítógépre futnak be az adatok és ott döntenek. De legelőször levonják a vizsgadíjat. Azután mehet csak a vizsgasorra. Jó megoldás az állapotfelmérés, ezt jobb helyeken megcsinálják ingyen, ha oda mész vizsgáztatni is. Talán így nagy baj nem lehet.
Na ez is érdekes mert mi is a vizsgáztatás előtt állunk és senki se tudja pontosan hogyan lesz. A zöldkártyát is csak kb 1 hónapja csinálom mert olyan balfékek a hatóságok, hogy az már fáj, lassúak mint a főtt éticsiga. Kiábrándító ez az ország, hogy minden bonyolult és lassú és drága.
Beszarás,megnyomta valami majom a Tau elejét(motorháztető,lökös)azt lelépett,nem nagyon,de idegesítő,pedig csak fél órát állt lennt páromék előtt,de nem figyeltem ki állt előtte,szemétszaralak.
stpetya wrote:Beszarás,megnyomta valami majom a Tau elejét(motorháztető,lökös)azt lelépett,nem nagyon,de idegesítő,pedig csak fél órát állt lennt páromék előtt,de nem figyeltem ki állt előtte,szemétszaralak.
stpetya wrote:Beszarás,megnyomta valami majom a Tau elejét(motorháztető,lökös)azt lelépett,nem nagyon,de idegesítő,pedig csak fél órát állt lennt páromék előtt,de nem figyeltem ki állt előtte,szemétszaralak.
Faszányos, gondolom cetli nem maradt... :(
Nem,de vannak annyira elvont sofőrök hogy lehet észre sem vette hogy tolja
Az az igazság hogy mindegy mit írnak,ha ott vagy akkor derül ki hogyan működik az adott vizsgaállomáson az új szabályzat. Mivel nagyon sietve dobták össze,hogy minél hamarabb lehessen lehúzni mindenkit,rengeteg az olyan vizsgahely ahol nincs kiépítve a megfelelő rendszer így ezeken még lehet fél év is az az idő mikorra már nem az emberek gépelik be az adatokat hanem a mérőműszer közvetlenül továbbítja a főfőnökségre a mért adatokat,emberi beavatkozást kiküszöbölve.