Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
És itt án nem ért véget a történet.
hisz az autó azőta sok változáson ment keresztül.
Meglettek az új kerekek, a xenon.
Toronymerevítő meg egyéb dolgok.
hisz az autó azőta sok változáson ment keresztül.
Meglettek az új kerekek, a xenon.
Toronymerevítő meg egyéb dolgok.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Én biztos, hogy agyon is ütném ha belém jönne valaki.
Ford Capri MkI Essex
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Eljött a nyár és mi mentnük Amcsi talira.
A talira a kocsihoz csináltunk két teljesen nyitott bármikor felszerelhető 104mm átmérőjű "dühöngőt"
Amivel ellég zajos sikert arattunk az ott lévők közt.
alóörsön hallhatta a felsőbb vezetés
Beneveztünk a hangnyomásmérésre is ahol IV helyet értünk el.
s csupán 4 hengerrel. A 8-asok ellen !
S úgy hogy a csomitartó magasságában mértek.
Az I nek meg a Kipuffban
Gondolom kínos lett volna ha egy CApri nyer.
Komáromra a kocsit kívülről is kicsit átalakítottuk.
A két hölgy a nővérem és a barátnője.(mind a kettő facér
Ja s Caprisok előnyben)
monoron van egy család akik Corvette.ket építenek újjá .
Velük mentünk. S azóta igen jó barátságot tartunk fenn.
A talira a kocsihoz csináltunk két teljesen nyitott bármikor felszerelhető 104mm átmérőjű "dühöngőt"

Amivel ellég zajos sikert arattunk az ott lévők közt.
alóörsön hallhatta a felsőbb vezetés

Beneveztünk a hangnyomásmérésre is ahol IV helyet értünk el.
s csupán 4 hengerrel. A 8-asok ellen !
S úgy hogy a csomitartó magasságában mértek.
Az I nek meg a Kipuffban

Gondolom kínos lett volna ha egy CApri nyer.
Komáromra a kocsit kívülről is kicsit átalakítottuk.
A két hölgy a nővérem és a barátnője.(mind a kettő facér

monoron van egy család akik Corvette.ket építenek újjá .
Velük mentünk. S azóta igen jó barátságot tartunk fenn.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Egy szegény halálrarémült anyuka volt+ egy kislány .szszaby wrote:Én biztos, hogy agyon is ütném ha belém jönne valaki.
De nagyon korrektul lerendeztük egymás közt.
azóta jó ismerősök vagyunk.
Nem szeretem a vitát meg a haragot.
Igyexem mindig a legjobb megoldásra törekedni mindkét fél javára.

- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Nem tom, kinek az ötlete volt a Dacia hátsó lámpa, de nagyon jól áll neki! Az eleje nekem nem tecc így egylámpásan, de hát ízlések és pofonok. Figyelembe véve a kiinduló állapotot, nagyon szép munka!
A csajok meg elég bevállalósak.
A csajok meg elég bevállalósak.

- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Kíváncsi lennék mit vállalnak még be az autómosáson kívül..Süni wrote:Nem tom, kinek az ötlete volt a Dacia hátsó lámpa, de nagyon jól áll neki! Az eleje nekem nem tecc így egylámpásan, de hát ízlések és pofonok. Figyelembe véve a kiinduló állapotot, nagyon szép munka!
A csajok meg elég bevállalósak.

Szép kitartó munka Natalie Driver Gabe!!!!! Mondjuk én a neonoktól hülyét kapok, de ahogy Süni írta az imént,ízlések és pofonok....

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Nagyon KÖSZÖNÖM az elismerő szavakat fiúk!!!
Jól esik ezt tőletek "hallani".
A dacia lámpa miatt meg sokan fikáznak rá de gondoltam legyártatom őket vagy füst üvegesben vagy Fehérben.
Egylámpásan ebben a formában nekem sem jött be annyira.
De azóta sokat változott :)
Hamarosan folytatom mert sok még a kép.
Hosszú volt az útja a rozsdától a napjainkig.



Jól esik ezt tőletek "hallani".
A dacia lámpa miatt meg sokan fikáznak rá de gondoltam legyártatom őket vagy füst üvegesben vagy Fehérben.
Egylámpásan ebben a formában nekem sem jött be annyira.
De azóta sokat változott :)
Hamarosan folytatom mert sok még a kép.
Hosszú volt az útja a rozsdától a napjainkig.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Ilyenkor lehet meggondolnám.Natalie Driver Gabe wrote:Egy szegény halálrarémült anyuka volt+ egy kislány .szszaby wrote:Én biztos, hogy agyon is ütném ha belém jönne valaki.
De nagyon korrektul lerendeztük egymás közt.
azóta jó ismerősök vagyunk.
Nem szeretem a vitát meg a haragot.
Igyexem mindig a legjobb megoldásra törekedni mindkét fél javára.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Ahogy a képet néztem a mosós csajok egyike se az akik veled mentek, vagy rosszul látom?Süni wrote: A csajok meg elég bevállalósak.
Ford Capri MkI Essex
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Rosszul láttad.Ahogy a képet néztem a mosós csajok egyike se az akik veled mentek, vagy rosszul látom?
Azokkal a lányokkal csak az volt a baj hogy eggyet sem lehetett hazavinni közülük.
Ők voltak az utasaim

Nagy Capri Funny Girl Powerek Ám

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
bocsi megint gyorsabban válaszoltam mint olvastam.
Sajnos azok közül egy sem velem jött.
De ami mégrosszab ?hogy nem is velem mentek el

Sajnos azok közül egy sem velem jött.
De ami mégrosszab ?hogy nem is velem mentek el


Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Aztán eltel a tavalyi nyár is .
S eljött a motorváltás idelye.
Ugyanis asszem kinőttem a régi R4 est.
Ami mellesleg a 22000 km-alatt 1x sem hagyott cserben.
Driver és Józsi segítségével szert tettem egy 2.3 v-6 ra.
ami egy roppant jó vétel volt szerintem.
Én rettentően imádom.
Annyi heckelés volt a történetben, hogy kapott egy scoppio lendkeredek ami klasszisokkal nehezebb mint a gyári. Ez szerintem elég hatékonyan érezhető a nyomatékban is.
S eljött a motorváltás idelye.
Ugyanis asszem kinőttem a régi R4 est.
Ami mellesleg a 22000 km-alatt 1x sem hagyott cserben.
Driver és Józsi segítségével szert tettem egy 2.3 v-6 ra.
ami egy roppant jó vétel volt szerintem.
Én rettentően imádom.
Annyi heckelés volt a történetben, hogy kapott egy scoppio lendkeredek ami klasszisokkal nehezebb mint a gyári. Ez szerintem elég hatékonyan érezhető a nyomatékban is.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Aztán beütött a KRACH !!!!!!!!
Egy rohadt dzsuvás estén egy rettentő kis gázfröccs hatására átsodródtam a másik sávba és belöktem egy mazdát a buszmegállóba.
s lezúztam a kocsim jobb elejét.

Egy rohadt dzsuvás estén egy rettentő kis gázfröccs hatására átsodródtam a másik sávba és belöktem egy mazdát a buszmegállóba.


s lezúztam a kocsim jobb elejét.



