Fékhatás

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Tibi »

Olvasta már az Úr ? http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &hilit=abs" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Olvasta már az Úr ? http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &hilit=abs" onclick="window.open(this.href);return false;
egyszerübb volt neki kérdezni mint keresni, de többször ugysem írom le ugyanazt...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Fékhatás

Post by Natalie Driver Gabe »

Elnézést hogy nem ismerem annyira a fórumot mint az itt lakók.

De télleg egyszerűbb s gyorsabb kérdezni s bízni az öregebbekben akik tudják hol van.

Mint kifolyatni a szemem a monitor előtt.

de azért Nagyon Köszönöm

Bocs a kirohanásért ,de mintha ma mensiznék
:evil:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:Elnézést hogy nem ismerem annyira a fórumot mint az itt lakók.

De télleg egyszerűbb s gyorsabb kérdezni s bízni az öregebbekben akik tudják hol van.

Mint kifolyatni a szemem a monitor előtt.

de azért Nagyon Köszönöm

Bocs a kirohanásért ,de mintha ma mensiznék
:evil:
szerencséd volt hogy a kolléga belinkelte neked, álltalában egy "keress rá", vagy pedig a "olvasd el a megfelelő helyen"-el le szoktam az ilyet rendezni. a keresés gomb nem véletlenül van ott fenn. senki sem szereti ugyanazt ötvenszer leírni, főleg ha nem rövid a téma... :laza:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Tibi »

Bogyo28 wrote:... egy "keress rá", vagy ...
gondoltam rá ;-) de végül megkegyelmeztem. Egyébként kb pont ez az egyetlen téma ami nagyon jól van leírva és jól kereshető.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Fékhatás

Post by szszaby »

Ez mire jó?


http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Pudva »

szszaby wrote:Ez mire jó?


http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;
Esetleg jobb a tárcsa hűtésének hatásfoka? :roll: Vagy csak szimplán jól néz ki 8-)
Az alatta lévő kép szerint:
Az eredeti féktárcsánál hatékonyabb horony dizájn, fokozottab hűtés, javított hatásfok, csökkentet súly...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Pudva »

Tényleg Szaby, Ti, hogy oldottátok meg a fékeket a Drag Escorton?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765
Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak

Re: Fékhatás

Post by nyujoe »

Pudva wrote:Tényleg Szaby, Ti, hogy oldottátok meg a fékeket a Drag Escorton?
Úgy tudom gyári :mrgreen:
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."

1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:Ez mire jó?


http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;

SZVSZ a parasztvakítás iskolapéldája. csináljunk valami furán kinéző valamit, adjunk hozzá marketinget, hogy ez aztán űrtechnika, még a holdauton is ilyen van, és már veszik is a parasztok. Valamint biztos jót tesz a betétnek is meg a fékhatásnak is, hogy nem állandó felületen érintkezik a tárcsa és a betét.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Fékhatás

Post by szszaby »

nyujoe wrote:
Pudva wrote:Tényleg Szaby, Ti, hogy oldottátok meg a fékeket a Drag Escorton?
Úgy tudom gyári :mrgreen:
Igen, elöl is gyári meg hátul is csak nem egy típus. Elöl Capri fék hátul Corolla tárcsa Avensis féknyereggel asszem Fiat főfékkel (hasonlít a ladára, de nem olyan a menete). Ezek voltak meg ezek adták azokat a méreteket amik megfelelőek voltak.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Wendike
márokosanistudnézni
Posts: 72
Joined: Thu Sep 27, 2007 9:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Bp. XIX. + XIII.

Re: Fékhatás

Post by Wendike »

Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Ez mire jó?


http://cgi.ebay.co.uk/ROTORDISC-MONDEO- ... 5ad5488cd2" onclick="window.open(this.href);return false;

SZVSZ a parasztvakítás iskolapéldája. csináljunk valami furán kinéző valamit, adjunk hozzá marketinget, hogy ez aztán űrtechnika, még a holdauton is ilyen van, és már veszik is a parasztok. Valamint biztos jót tesz a betétnek is meg a fékhatásnak is, hogy nem állandó felületen érintkezik a tárcsa és a betét.
Ez cross motorokon bevált dolog... A sarat kidobja a tárcsáról és a betétről, hogy legyen fékhatás. :-)
Don't panic!
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Süni »

Wendike wrote: Ez cross motorokon bevált dolog... A sarat kidobja a tárcsáról és a betétről, hogy legyen fékhatás. :-)
Aha.
Tehát a hullámos szélű tárcsára jobban hat a centrifugális erő.

Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtsa?????
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Fékhatás

Post by Tibi »

Süni wrote: Aha.
Tehát a hullámos szélű tárcsára jobban hat a centrifugális erő.

Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtsa?????
hát ha a hullámos alatt azt érted, hogy változó sugarú, akkor van némi ráhatása a dolgokra. Amúgy meg nem kell nekünk a hullámos tárcsa.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Fékhatás

Post by szszaby »

Akkor az a lényeg, hogy parasztvakítás.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply