capriv6 wrote:találtam egy képet!!!
ezt az eddényt lemezböl is meg lehet csinálni
Urak,
a képen ( majdnem ) látszik, hogy két kis csövet köt össze a fekete tömlő köt össze valamint a labirintus alatt látszik még egy kis biszbasz. Ezek mik volnának ? A labirintus alatti hová van bekötve ?
Van egy kis problémám tank téren. Mégpedig az, h szürcsög, az elektromoc ac-m, miközben van a tankban nem kevés benzin, kb 1/4-ed tank. Legalábbis a mérőműszer szerint, de arra lehet számítani. Ha rátöltenék, akkor jó lenne. Ez régebben is volt az előző ac-vel, de ott csak akkor szürcsögött amikor elérte a mutató az alsó sárga vonalat, de most rosszabb a helyzet az új ac-val. Valamint az is érdekes, h ha leállítom a motort és pár perc múlva újraindítom, akkor egyből nem szürcsög, csak egy kis idő után, és akkor szakaszosan hangos. Ugye még érdekes lehet az is, h a k-jethez kell egy nagy tápnyomás, de az alapjáratom egyáltalán nem ugrál közben.
Na ki mondja meg az okosat, h mi lehet ez?
levelboss wrote:Van egy kis problémám tank téren. Mégpedig az, h szürcsög, az elektromoc ac-m, miközben van a tankban nem kevés benzin, kb 1/4-ed tank. Legalábbis a mérőműszer szerint, de arra lehet számítani. Ha rátöltenék, akkor jó lenne. Ez régebben is volt az előző ac-vel, de ott csak akkor szürcsögött amikor elérte a mutató az alsó sárga vonalat, de most rosszabb a helyzet az új ac-val. Valamint az is érdekes, h ha leállítom a motort és pár perc múlva újraindítom, akkor egyből nem szürcsög, csak egy kis idő után, és akkor szakaszosan hangos. Ugye még érdekes lehet az is, h a k-jethez kell egy nagy tápnyomás, de az alapjáratom egyáltalán nem ugrál közben.
Na ki mondja meg az okosat, h mi lehet ez?
Köszi!
Gigfordnak is szörcsögött mindig meg hangos volt, neki a versenytank lett átfordítva, de igazából akkor se szűnt meg. A végén egy bosch szivattyúval teljesen megszűnt a probléma. De ez elég drága.
levelboss wrote:Van egy kis problémám tank téren. Mégpedig az, h szürcsög, az elektromoc ac-m, miközben van a tankban nem kevés benzin, kb 1/4-ed tank. Legalábbis a mérőműszer szerint, de arra lehet számítani. Ha rátöltenék, akkor jó lenne. Ez régebben is volt az előző ac-vel, de ott csak akkor szürcsögött amikor elérte a mutató az alsó sárga vonalat, de most rosszabb a helyzet az új ac-val. Valamint az is érdekes, h ha leállítom a motort és pár perc múlva újraindítom, akkor egyből nem szürcsög, csak egy kis idő után, és akkor szakaszosan hangos. Ugye még érdekes lehet az is, h a k-jethez kell egy nagy tápnyomás, de az alapjáratom egyáltalán nem ugrál közben.
Na ki mondja meg az okosat, h mi lehet ez?
Köszi!
Ebayröl vettem egy no name pumpát anno, ami ugyanigy kezdett szörcsögni, be is halt utána...legjobb lenne egy gyári Boscht venned, de ha nem futja rá, vegyél egy pótpumpát, rakd be a kocsiba, ha behal a mostani, kit tud cserélni könnyen.
Nekem is szürcsög és zsírúj Bosch van benne!de csak akkor ha már kevés benne a nyál!Ha rátankolok elnémul!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb