
daytona verdai
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barna
Igazabol antracit szinuek lettek a felgek:

- Attachments
-
- brooklands_capri.JPG (177.33 KiB) Viewed 7600 times
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: daytona verdai
Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőredaytona wrote:Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barnaIgazabol antracit szinuek lettek a felgek:

De amúgy ízléses szép autó lett és gratulálok hozzá

Sosem lesz kész, csak alakul...
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
adam wrote:Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőredaytona wrote:Most ahogy nezem, ugy tunik par keprol, hogy a felni is barnaIgazabol antracit szinuek lettek a felgek:
![]()
De amúgy ízléses szép autó lett és gratulálok hozzá
Koszi!

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: daytona verdai
Inkább 50%-os ét.adam wrote: Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre![]()

Ford Capri MkI Essex
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
szszaby wrote:Inkább 50%-os ét.adam wrote: Nekem 1 nagy tábla tejcsokoládé ugrott be elsőre![]()
Meg mindig jobb mint a cseh haverom, aki ha meglatja a kocsimat, egybol rajon a szaras

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Nos tovabbi ujitasok (majd probalok loni egy par kepet is):
hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett
Igy a kocsi vegre autos elmenyt tud nyujtani - a vege fele mar mar autozhatatlan volt, kis gaznal rettenetesen szaggatott. A tapasztalat az, hogy magas fordulaton nagyon megindul, egy kis gondom meg van: elindulaskor nagyon le akar fulladni, mar kis gazadasra is, nehez vele elindulni. Bar mar megszoktam, de ez igy azert nem ok. Fefevel beszelgettunk a majalison, lehet adni kene neki egy kis plusz elogyujtast - a martonvasariak 9 fokot lottek be. Ugyhogy a terv most az, hogy beszerzek egy sztroboszkopot, es elkezdek jatszani a gyujtassal, illetve belovom a helyes alapjarati fordulatszamot is. Martonvasaron belottek vagy 500 koruli fordulatra, mondvan a V6nak ennyi eleg. En azert jobb szeretnem ha 800 lenne, ahogy azt a kezikonyv eloirja.
hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett


Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: daytona verdai
Hellódaytona wrote:Nos tovabbi ujitasok (majd probalok loni egy par kepet is):
hala a martonvasari csapatnak felkerult a zsir uj Weber 38DGMS karburator a regi 36-os Pierburg SOlex helyett![]()
Igy a kocsi vegre autos elmenyt tud nyujtani - a vege fele mar mar autozhatatlan volt, kis gaznal rettenetesen szaggatott. A tapasztalat az, hogy magas fordulaton nagyon megindul, egy kis gondom meg van: elindulaskor nagyon le akar fulladni, mar kis gazadasra is, nehez vele elindulni. Bar mar megszoktam, de ez igy azert nem ok. Fefevel beszelgettunk a majalison, lehet adni kene neki egy kis plusz elogyujtast - a martonvasariak 9 fokot lottek be. Ugyhogy a terv most az, hogy beszerzek egy sztroboszkopot, es elkezdek jatszani a gyujtassal, illetve belovom a helyes alapjarati fordulatszamot is. Martonvasaron belottek vagy 500 koruli fordulatra, mondvan a V6nak ennyi eleg. En azert jobb szeretnem ha 800 lenne, ahogy azt a kezikonyv eloirja.
Hasonló gondokkal küzdök én is.
A minap merült fel az ötlet hogy esetleg egy más karbit kellen építeni rája.
Mert ügyi nálam a motor elevet többet tud mint amit nyújt. A hétvégén szeretnénk mellőzni a mechanikus gyujtást s átálni elktronyikusra.
De engem mindennképp érdekelne hogy miképp tehet szert az ember egy ilyen karbira.
Vagy esetleg miről operálhatnám le.

De ha végre sikerült belőnötök a mocit ok-sra akkor a beállítási adatok is erősen érdekelnének.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Hat nalam a legnagyobb gondot a rossz elogyujtas okozta, nem a karbi. Szerintem sima 2.3 V6-nal (ha persze nem tervezel valami ultra brutalis kompresszio noveleses atalakitast) siman eleg a megszakitos gyujtas, nincs azzal semmi problema.
A karbim annyibol volt rossz, hogy mar nem igazan lehetett finoman hangolni. A jobb oldali hengersort nagyon szepen be tudtam loni, nem durrogott vissza a jobb oldali kipufogoba. A bal oldalt azonban nem. Mivel a bal pillangoszelep tengelye mar sajnos lazabb a karbiban, amellett falsot szivott, igy a bal oldali hengersort, hogy egyenletesen jarjon alapjaraton a motor, kicsit jobban dusitanom kellett. A gyakorlatban ez ugy mukodott, hogy a jobb oldali dusito csavart a teljes bezarastol szamitva 3 fordulatra nyitottam ki, a bal oldalit pedig 6 es fel fordulatra. Igy tudtam valamikor tavaly osszel meg ugy ahogy beloni a karbit.
A karbim annyibol volt rossz, hogy mar nem igazan lehetett finoman hangolni. A jobb oldali hengersort nagyon szepen be tudtam loni, nem durrogott vissza a jobb oldali kipufogoba. A bal oldalt azonban nem. Mivel a bal pillangoszelep tengelye mar sajnos lazabb a karbiban, amellett falsot szivott, igy a bal oldali hengersort, hogy egyenletesen jarjon alapjaraton a motor, kicsit jobban dusitanom kellett. A gyakorlatban ez ugy mukodott, hogy a jobb oldali dusito csavart a teljes bezarastol szamitva 3 fordulatra nyitottam ki, a bal oldalit pedig 6 es fel fordulatra. Igy tudtam valamikor tavaly osszel meg ugy ahogy beloni a karbit.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
A jelenlegi beallitas pedig a kovetkezo:
Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5
Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.
Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5
Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: daytona verdai
Nekem az alap 2.3 as karbi vandaytona wrote:A jelenlegi beallitas pedig a kovetkezo:
Weber 38 DGMS karbi (a 3.0 Essex gyari karbija)
9 fok elogyujtas
szelepek 0.35-0.40
megszakito: 0.5
Ezt modositani szeretnem 12 fok elogyujtasra.
Házag 0.4
Szelepek 0.35 és0.40
Viszont 2mm le van síkolva a hengerfejből.
De lehet hogy szét van kissé égve a megszakítóm.

- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Amennyiben megszakitot cserelsz, csak Bosch megszakitot rakj be, es megszunnek a gondjaid. Nem akarom az Intermotort lejaratni, mert van ami jo nekik is (pl DOHC motor elosztokupakja), de ez a megsazkitojuk valamiert nem az igazi.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: daytona verdai
Most csak úgy kap egy gagyit mert át alakítjuk elektronyikusra.daytona wrote:Amennyiben megszakitot cserelsz, csak Bosch megszakitot rakj be, es megszunnek a gondjaid. Nem akarom az Intermotort lejaratni, mert van ami jo nekik is (pl DOHC motor elosztokupakja), de ez a megsazkitojuk valamiert nem az igazi.
Csak pár napig kell kitartson.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: daytona verdai
Néddmá, milyen felnijei vannak!
http://www.duen.hu/kepek/foto/101015_pe ... ye_648.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.duen.hu/kepek/foto/101015_pe ... ye_648.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: daytona verdai
Hoppaaa!!!!
Ezexerint nem szarok azok a felnik
Raallok a Lanciakra 



Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976