Teljesitménymérés
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Teljesitménymérés
Voltam az autóval teljesítménymérésen.
Az eredmény lehangoló.
Számoltunk itt mindenféle LE elméletben.
Na hát az nem ér semmit.
A tények:
- amit tudunk az autó jobban megy mint előtte
- a gyorsuláson javítottunk 1 másodpercet
- a fogyasztása kicsi (nincs elegendő teljesítmény)
- a motorban 6000km
- a hely korrekt ahol a mérést végezték
- tudjuk , hogy merre induljuk a javítás terén(gyújtás és üzemanyag)
A mérési eredmények:
Az eredmény lehangoló.
Számoltunk itt mindenféle LE elméletben.
Na hát az nem ér semmit.
A tények:
- amit tudunk az autó jobban megy mint előtte
- a gyorsuláson javítottunk 1 másodpercet
- a fogyasztása kicsi (nincs elegendő teljesítmény)
- a motorban 6000km
- a hely korrekt ahol a mérést végezték
- tudjuk , hogy merre induljuk a javítás terén(gyújtás és üzemanyag)
A mérési eredmények:
- Attachments
-
- Másolat - mérés2.jpg (65.34 KiB) Viewed 7695 times
-
- Másolat - DSCF0081.jpg (97.51 KiB) Viewed 7695 times
-
- Másolat - DSCF0083.jpg (132.77 KiB) Viewed 7695 times
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Teljesitménymérés
Nem értem... mi mit jelent, és miért olyan kevesek az értékek...
Te ültél benne vagy az ottani ember?
Te ültél benne vagy az ottani ember?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Teljesitménymérés
Forgasd benne, ne kíméld !Pudva wrote:Nem értem... mi mit jelent, és miért olyan kevesek az értékek...




1980 Capri MK3
Re: Teljesitménymérés
A gyári érték "szent" - Sonié pedig ennyit tud naaahszszaby wrote:Akkor lehet a gyári érték se annyi mint amit megadnak.



http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: Teljesitménymérés
A CO-nak 3700 fordulat után is 1-2 között kéne lennie de itt nagyon kevés ami azt jelenti, hogy onnantól kevés üzemanyagot kap.Pudva wrote:Nem értem... mi mit jelent, és miért olyan kevesek az értékek...
Te ültél benne vagy az ottani ember?
Az ottani emberke ült benne.
A gyári érték szent?????TÉCSÉ wrote:A gyári érték "szent" - Sonié pedig ennyit tud naaahszszaby wrote:Akkor lehet a gyári érték se annyi mint amit megadnak.![]()
![]()
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Teljesitménymérés
Ezesetben mindenképp ...SONI wrote: A gyári érték szent?????

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Teljesitménymérés
A gyári értéket nem a motor kimenő tengelyén mérik? 

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Teljesitménymérés
DIN szabvány szerint ott, a segédberendezésekkel együtt.levelboss wrote:A gyári értéket nem a motor kimenő tengelyén mérik?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Teljesitménymérés


Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: Teljesitménymérés
Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...
A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.
Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.
Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...
A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.
Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.
Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: Teljesitménymérés
Nem volt gumi nyomás mérés. Szerintem kb 2. körül lehetett a nyomás.gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...
A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.
Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.
Hát igen az biztos, hogy csak saccolták a fötengely végi lóerőt.
Amit ma kideritettünk szelepet kellet állitani. Nem volt jó a szelephézag.
Holnap meg megyek a karburátoroshoz.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Teljesitménymérés
Meglesznek a pacik, csak biztos kiszökött egy pár de miután befoltozod a kerítést utána már nem szökik el egy semSONI wrote:Nem volt gumi nyomás mérés. Szerintem kb 2. körül lehetett a nyomás.gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...
A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.
Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.
Hát igen az biztos, hogy csak saccolták a fötengely végi lóerőt.
Amit ma kideritettünk szelepet kellet állitani. Nem volt jó a szelephézag.
Holnap meg megyek a karburátoroshoz.


71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Teljesitménymérés
a lambda menete M18x1.5gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...
A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.
Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.
Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.
de Soninál szerintem a gyujtás se jó, mert az a vákumcsatlakozás nem véletlenül van ott a pintó moci gyujtáselosztoján. ha elég lenne a benne levő röpsuly, nem raktak volna rá vákumot is SZVSZ. de egy programozható gyujtásvezérlő egy huszas, annyit még megérne a dolog ha már ennyire ki van hegyezve a moci.
a mérés szerintem pedig annyira nem gáz, ha nem is tizedre pontosan tudod hogy mennyi lóerő, hanem van összehasonlítási alap. főleg ez akkor lesz majd jó, ha ugyanazon a padon több caprit is mértek már (tervbe van véve). meg az igazi egy előtte-utánna mérés lenne, max megspékelni egy mostani autoval (pl céges vasam vagy bármi 1 évnél fiatalabb), és már lehet is tudni hogy a gyárihoz képest mennyit mutat a pad
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Re: Teljesitménymérés
Na ma voltam a karbisoknál
Ugyérzem, hogy visszajött a ménes.
De majd szombaton kiderül.
A teljesitménymérésnek szerintem is van értelme csak előtte ellenőrizni kellett volna mindent, hogy jók-e a beállitások.

Ugyérzem, hogy visszajött a ménes.
De majd szombaton kiderül.
A teljesitménymérésnek szerintem is van értelme csak előtte ellenőrizni kellett volna mindent, hogy jók-e a beállitások.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;