Natalie Driver Gabe wrote:Úgy sikerült megoldani hogy a fülkéből tudom ki be kapcsolni a fékem.
Ezt mi is így szoktuk. Pedál.
Hogy érted pontosan ? Beszereltél egy kapcsolót ?
Az ABS szervószivattyú villanymotorját ami az üzemi nyomást generálja azt kapcsolom bentről s nem a pedálról a saját elekktronikájával.
Pedálom nekem is van csak az jelenleg mechanikai szerepet játszik s nem elektronikait.
Konkrétan valami agyujtásban volt szar .
Vot egy karbim ami fel tudta pörgetni a mocit.
Azt raktam vissza.
A gyujtánst atomjaira vettem szét. Elpucol összerak.
Aztán már ment rendesen.
Továbbá az 1 es hengerből kivettem a gyertyát és a pólus s az elektróda jóformán összeért.
Alapjáraton még gondolom volt cikra de feljebb már nem volt semmi.
s azért rángatott.
tegnap be került az elektronyos gyútás.
A motor nagyon szépen veszi a lapot.
húz mint a fene.
Viszont elment a fékem .
Úgy sikerült megoldani hogy a fülkéből tudom ki be kapcsolni a fékem.
Ráadásul valami test hiba is előjött.
Ugyanis kihagynak bizonyos világítástechnikai eszközeim , ha rálépek bármelyik pedálomra.
Úgyhogy irány a villanyműhely.
Bízom benne hogy meg sikerül oldani a problémát.
adtam egy komplett kábelköteget, szerintem eljött az ideje a beszerelésnek...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
A fent említett hibák MINDEGYIKE kiküszöbölve.
A legfőbb indok az emberi mulasztás.
Ugyanis mikor megcsináltam az akksim - csatolását a motorra
Sajnos nem húztam a motorról testet a karosszériára.