Hahó! A mai napon visszaépítettük a hátsó hidat a kocsi alá. Híd lepucolva, lefestve, csapágyak ellenőrizve (jók), poli szilentek betéve. Jól indult a nap mert különösebb hacacáré nélkül be tudtuk tenni. Viszont a BIM-es rugók letörték a kedvemet rendesen. Az üres bódé olyan ferde rajtuk mint az ólajtó. Elég furcsa a dolog, olyan mintha nagyon meg lenne ívelve a rugó, mert a szemek közti távolság tűnik rövidnek. Így, hogy üres kaszni súlya van csak rajta, a hátsó felfogató bilincs, és a rugó szeme fölfekszik előrefele a hossztartón. Holnapra csinálok képet is, elég neccesen fest. Meg marha magasan is áll a fara, meg emiatt a fura bilincshelyzet miatt nem is nagyon akar rugózni. Egyszóval egyelőre szarabbak a rugóim mint a kovácsolás előtt :(. De sebaj, legalább újra lábon az autó, kitoltam kicsit levegőzni. Következik a jobb oldalra borítás és az alja lakatolásának befejezése. Nem hiszem hogy idén sikerül lefényeznem :(.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Hahó! Történtek fejlemények. Ha minden a tervek szerint alakul, a héten elindul a fényezőbe vezető úton a tütü. Ki akartuk venni a szélvédőt is, de elrepedt a rohadt kurva. Szerencse hogy volt egy tartalékban. A géptető meg gázrugós lett.
Néhány kérdés: Az első indexek szétszedhetők? Úgy értem, a fekete műanyag házból a narancs műanyag eleje ragasztva van, vagy csak simán bepattintva? A másik kérdés, hogy a lökhárítón levő "babák" (az a habosított cucc) beszerezhetők? Az egyikben levő vas úgy elrohadt, hogy szétnyomta az egész babát, azt nem tudom visszatenni. Ennyi a helyzetjelentés, szurkoljatok, csókacsalád.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
VipeR-T wrote:Hahó! Történtek fejlemények. Ha minden a tervek szerint alakul, a héten elindul a fényezőbe vezető úton a tütü. Ki akartuk venni a szélvédőt is, de elrepedt a rohadt kurva. Szerencse hogy volt egy tartalékban. A géptető meg gázrugós lett.
Néhány kérdés: Az első indexek szétszedhetők? Úgy értem, a fekete műanyag házból a narancs műanyag eleje ragasztva van, vagy csak simán bepattintva? A másik kérdés, hogy a lökhárítón levő "babák" (az a habosított cucc) beszerezhetők? Az egyikben levő vas úgy elrohadt, hogy szétnyomta az egész babát, azt nem tudom visszatenni. Ennyi a helyzetjelentés, szurkoljatok, csókacsalád.
az index szerintem roncsolásmentesen nem szedhető szét, legalábbis nekem nem sikerült. az "baba" egy fehér hollo kategoriáju alkatrész, a nem szétrohadt darab az igen ritka....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4