karburátor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Szerintem ki vannak kopva a pillangok tengelyei.
Nem nyert !!
Olyan mintha nem kapna alapjárattól 1000-1200 ig rendesen üa-ot vagy szikrát
pedig de... azért olyan, mert ezen a fordulaton kap annyi fals levegőt (a kikopott tengely mellett) ami hazavágja teljesen a keverékarányt, tehát mintha nem kapna rendesen benyát, pedig csak több levegőt kap mint kellene. de ha gondolod keresheted a gyujtásban a hibát, de akkor az sokáig fog tartani. a gyujtás pedig generátor nélkül is müködik, az az akkumlátor nem véletlenül van az autodban...
Beneveztem az autót holnapra egy beállításra .
Utána referálok.
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: karburátor

Post by daytona »

Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi :ru:
Szerintem vissza fogunk rá térni .

Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: karburátor

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi :ru:
Szerintem vissza fogunk rá térni .

Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi :ru:
Szerintem vissza fogunk rá térni .

Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
26-os
:ru: :ru:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: karburátor

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote: Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
26-os
:ru: :ru:
EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: karburátor

Post by Süni »

Bogyo28 wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote: Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
26-os
:ru: :ru:
EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
5 péz, pár óra alatt megvan.


A torkot meg azért kérdeztem (tudom, hogy 35 a 2.3-é ;-) ), mert ki tudja, a nagy mókolások közepette mi került fel? :roll:
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
nem mértem a torokba van írva.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: karburátor

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
nem mértem a torokba van írva.
a méret az alsó pillangóknál kérdéses, azt kell megmérni hogy biztosan tudd milyen karbi van nálad....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: karburátor

Post by Natalie Driver Gabe »

Erősen hajlok arra hogy gyujtás eredetű a probléma.
Ugyani ha az autót be akarom csusztatni egy sarkon PL akkor simán bedadog és el is szál min 2 henger.
viszont ha egyenesba lepadlózom akkor meg megindul mint a golyó.
Ha pöckölgetem a gázt egyefesben akkor is teljesen normális.
Elindulásnál és sarokba való becsúszkálásnál problémázik.
a régi mechanikus gyútásnál nem csinát ilyet.
elképzelhető hogy valamilyen vezeték nincs a pontos feladatával tisztában ??
Hát akkor holnap kábelbarát leszek.
Továbbra is várom az ötleteket.
de kicsit elrugaszkodhatunk a gyujtás irányába is.
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: karburátor

Post by holecz »

EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....

A karbi fedele alatt látható abban a tölcséres szarban az a 26 -os szám, azt láthatta biztos..... de az 35-ös ahogy "Zelnökünk" írta.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: karburátor

Post by proteus »

Tölcséres szar alatt a venturit érted?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: karburátor

Post by holecz »

proteus wrote:Tölcséres szar alatt a venturit érted?
Ahogy mondod druszám! ;-)
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: karburátor

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:Erősen hajlok arra hogy gyujtás eredetű a probléma.
Ugyani ha az autót be akarom csusztatni egy sarkon PL akkor simán bedadog és el is szál min 2 henger.
viszont ha egyenesba lepadlózom akkor meg megindul mint a golyó.
Ha pöckölgetem a gázt egyefesben akkor is teljesen normális.
Elindulásnál és sarokba való becsúszkálásnál problémázik.
a régi mechanikus gyútásnál nem csinát ilyet.
elképzelhető hogy valamilyen vezeték nincs a pontos feladatával tisztában ??
Hát akkor holnap kábelbarát leszek.
Továbbra is várom az ötleteket.
de kicsit elrugaszkodhatunk a gyujtás irányába is.
ne vedd sértésnek, de te ha kitalálsz valamit hogy az a hiba, akkor más nem lehet, csak abban az irányban lehet keresni a hibát. ha felteszel egy kérdést, és kapsz rá egy választ, sokszor egyből kizárod hogy az nem lehet mert te nem arra gondoltál. igy rohadt nehéz segíteni. egy kábel általában nem egy túl intelligens valami, ami figyeli hogy te most lassan csorogva érkezel egy kanyarhoz kettesben, és akkor nem vezeti az áramot, de ha visszaszúrod egybe akkor már vezeti. a kábel legtöbb esetben digitálisan müködik, vagy jó vagy nem. azon ritka esetekben, amikor csak érintkezési hiba van, az sem csak bizonyos fordulaton szar, és nem tud ugy időziteni hogy csak minden 6 "szikrából" 2-t nem tud eljuttatni a gyertyákig. ha valami szar a vezetékekben, az fordulattól és terheléstő függetlenül szar. Persze ettől még átnézheted a kábelezést, hiszen a liftkábelhez hasonló megoldások okozhatnak problémát, de ha nem log a gyujtás tengelye, jo az osztófej és a rotor, valamint nem szarok a gyujtáskábeleid, akkor sokáig fogsz gyujtásproblémára gyanakodni mindhiába. a leirásod szerint bizonyos fordulatszámnál és bizonyos motorterhelés esetén bedadog. ezt nehéz lesz valami kábelezési megoldással megszüntetni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: karburátor

Post by szszaby »

Szerintem karbi baja van, elszegényedik a keverék és amelyik henger a legkevesebbet kapja az nem gyújt be.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply