K-jetronic
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: K-jetronic
de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön s ne csak a motorra akkor lehet hogy jobb lenne mert úgy működne ahogy kitalálták.
Nem biztos hogy megoldaná a gondod de lehet hogy javítana a dolgon.
továddá lehet hogy valami jó kis üzemanyagrendszer tistítóadalékot is szívesen venne magához.
Csak 5-let.
Nem biztos hogy megoldaná a gondod de lehet hogy javítana a dolgon.
továddá lehet hogy valami jó kis üzemanyagrendszer tistítóadalékot is szívesen venne magához.
Csak 5-let.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: K-jetronic
bármit csak azt ne. ez már erősen a mók topik lenne, meg aztán biztonsági kockázata is van a dolognak nem kevés. akkor már egyszerübb a lila AC relé megkeresése és habjavítása/cseréje, hogy ugy működjön ahogy kell.Natalie Driver Gabe wrote:de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: K-jetronic
Én is így gondoltam .Bogyo28 wrote:bármit csak azt ne. ez már erősen a mók topik lenne, meg aztán biztonsági kockázata is van a dolognak nem kevés. akkor már egyszerübb a lila AC relé megkeresése és habjavítása/cseréje, hogy ugy működjön ahogy kell.Natalie Driver Gabe wrote:de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön

hogy gyári módon mukodjon.
mert gyárilag már gyujtásra is tölt nem ??
És ha eléria a nyomást akkor a relé kikapcsolja. ?
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
Na akkor!Natalie Driver Gabe wrote:Szerintem mert az AC nem hozza létre a rendszernyomást.daytona wrote:Epp fennt irtam, hogy eleg szarul indul, plane hosszabb allas utan.
Aztán amikor indítozol akkora az a fesz esés hogy 1ből lassaban teker az ac ergo lassaban is tölti fe a rendszer nyomást.
SZVSZ
Abszolutte autója válogatja, hogy indul vagy nem az AC! Azért van a nyomástároló, hogy ne essen a nyomás. Ez EFI-n és K-jeten egyaránt így van. Az opeleknél például mindegyik efi-s feltölt gyújtásra, kivéve a GSI, ami csak indítózáskor kezd tölteni, stb.
A Bosch által előírt vizsgálat szerint, fél órával leállítás után a főági nyomás 5,5 bar-ról nem eshet a 4.8 bar rendszernyomás alá! (ha jól emlékszem a számokra). Ahogy Bogyó is írta, a Caprinál és a granadánál a lila relé 4mp-re felküldi. Egyáltalán nem biztos, hogy a sierra is így van kötve, bár valószínű! Ha beszart a relé, ki is köthették! és akkor, h a úgy is volt, akkor most nem úgy van, bár akkor inkább folyamatosan menne szerintem gyújtás ráadás után!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: K-jetronic
nem. a relé 4 másodpercig bekapcsol, majd lekapcsolja az AC-t. Akkor indítja el ujra, ha van gyujtásjel, magyarul ha forog a moci. Ha megnézed sehol nincs benne nyomásérzékelő, nem is tudná nyomásra kikapcsolni. az EFI is igy müködik.Natalie Driver Gabe wrote:Én is így gondoltam .Bogyo28 wrote:bármit csak azt ne. ez már erősen a mók topik lenne, meg aztán biztonsági kockázata is van a dolognak nem kevés. akkor már egyszerübb a lila AC relé megkeresése és habjavítása/cseréje, hogy ugy működjön ahogy kell.Natalie Driver Gabe wrote:de lehet hogy az is megoldás lenne ha átkötnéd úgy az AC-t hegy gyujtásra már tölcsön![]()
hogy gyári módon mukodjon.
mert gyárilag már gyujtásra is tölt nem ??
És ha eléria a nyomást akkor a relé kikapcsolja. ?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
Olyan nincs csak a k-jet-be. Nyomásszabályzó van az efi-ben.DavidMolnar wrote:EFI-ben nyomástároló?
Egyébként ha k-jetnél alacsony a rendszernyomás be sem indul.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: K-jetronic
Nitrobuster wrote:Olyan nincs csak a k-jet-be. Nyomásszabályzó van az efi-ben.DavidMolnar wrote:EFI-ben nyomástároló?
Egyébként ha k-jetnél alacsony a rendszernyomás be sem indul.
Igaz!
Mea culpa
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- CapriCar
- szerszámadogató
- Posts: 49
- Joined: Wed Dec 29, 2010 11:12 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Csepel, III. ker.
Re: K-jetronic
Tud-e valaki eladó K-jettet 2.0 V6 motorhoz?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül?

- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: K-jetronic
Megéri ?CapriCar wrote:Tud-e valaki eladó K-jettet 2.0 V6 motorhoz?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül?
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: K-jetronic
Nem éri meg, ha teljesen vissaveszed is belefullad a benzinbe, a2000 kicsi egy 2.8 renszerhez valószínü hogy nem lesz tökéletes.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: K-jetronic
2.0-ra 3 forintot is kár rákölteni. ford-ban nem tudok 6 hengeres k-jet rendszert, ha más tipusból találsz akkor rá lehet rakni (mint pl a pintóra a golf-ét), de én lebeszélnélek róla, még akkor is ha egy 2.8-ra kellene rátenni. nem olcsó a k-jet, nem nagyon van hozzá alaktrész, és nem fog kevesebbet enni vele. Akkor már inkább EFI, ahhoz van minden szinte fillérekért, és egy 2.8 EFI rendszert injektor cserével még akár a 2.0-ra is rá lehet műteni...CapriCar wrote:Tud-e valaki eladó K-jettet 2.0 V6 motorhoz?
Mennyire komlikált karburátoros motort átszerelni K-jetre és kb mi pénzbe kerül?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- CapriCar
- szerszámadogató
- Posts: 49
- Joined: Wed Dec 29, 2010 11:12 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Csepel, III. ker.
Re: K-jetronic
Csak azért kérdeztem mert a karbim elég beteges és valahol olvastam, hogy k-jet-tel vagy EFI-vel az autó kevesebbet fogyaszt és még erősebb is.
De ha túl drága és túl komplikált átszerelni akkor maradok a karbinál.
De ha túl drága és túl komplikált átszerelni akkor maradok a karbinál.

- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: K-jetronic
CapriCar wrote:Csak azért kérdeztem mert a karbim elég beteges és valahol olvastam, hogy k-jettelvagy EFI-vel az autó kevesebbet fogyaszt és
