
Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Nofene! Egyre több lesz a csíkos Caprikból...Szép kéket választottál.Hajrá, csak így tovább! 

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Jónak látszik!
Anno az első Caprimra először én is ezt a színkombinációt képzeltem el... Most legalább láthatom, hogy milyen lett volna! 


'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Az ablakoknál attól függ melyik oldalán vannak a gödrök mert ha a gödrös oldalról fóliázod akkor légbuborékos lesz a fólia,havernak is sajnos ez a gondja és nem valami szép látvány
A kivonás 6 hónapra szól, és igen utána visszahelyeződik a forgalomba, elméletileg ha pár napról lenne szó akkor nincsen gond ez saját tapasztalat, de hogyha már több hónapról van szó akkor azt már nem tudom, valaki ezt is megtudja majd mondani szerintem vagy legegyszerűbb ha rákérdezel az okmányirodában ott megtudják mondani, én is ott kaptam választ.

A kivonás 6 hónapra szól, és igen utána visszahelyeződik a forgalomba, elméletileg ha pár napról lenne szó akkor nincsen gond ez saját tapasztalat, de hogyha már több hónapról van szó akkor azt már nem tudom, valaki ezt is megtudja majd mondani szerintem vagy legegyszerűbb ha rákérdezel az okmányirodában ott megtudják mondani, én is ott kaptam választ.

71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
első: üveg csere. van dögivel, még válogathatsz is, csak neked kell elpakolni az a halmot amit a hétvégén rápakoltunk. a folia ezen nem segít.VipeR-T wrote:Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.
ha kivonattad akkor arra az időre nem kell bizti ha jól tudom.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Egész pontosan Üllői út 561.Bogyo28 wrote: második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.
Tel: 06-1/2-910-920
06-1/2-910-925
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Így van, nem kell kötelező, és súlyadó sem (kW-adó).Bogyo28 wrote:első: üveg csere. van dögivel, még válogathatsz is, csak neked kell elpakolni az a halmot amit a hétvégén rápakoltunk. a folia ezen nem segít.VipeR-T wrote:Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.
ha kivonattad akkor arra az időre nem kell bizti ha jól tudom.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Letisztított, lefestett, felszilentezett első futómű.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Zsíííír!! De így nehéz lesz felrakni a kasztnira nem???



'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Kép nélküli értelmetlen hozzászólás, de épp ráérek. Szóval az első lengéscsillapítók elmentek Kárászyhoz felújulásra. Mivel ültetni akarom az elejét, ezért abban maradtunk, hogy kap egy felújított gátlót, sportrugót, állítható magassággal, valamint egy toronycsapágyra átalakítást. Minderre kaptam az első párra egy 100ezres árajánlatot, meglátjuk mi lesz belőle. Természetesen majd beszámolok. Üdv!
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
ezt a beszámolót várjuk mert más is tervez ilyet.VipeR-T wrote:Kép nélküli értelmetlen hozzászólás, de épp ráérek. Szóval az első lengéscsillapítók elmentek Kárászyhoz felújulásra. Mivel ültetni akarom az elejét, ezért abban maradtunk, hogy kap egy felújított gátlót, sportrugót, állítható magassággal, valamint egy toronycsapágyra átalakítást. Minderre kaptam az első párra egy 100ezres árajánlatot, meglátjuk mi lesz belőle. Természetesen majd beszámolok. Üdv!
1980 Capri MK3
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Fejlemények: Oldiprofiltól oldalablak lehúzógumi vásárlása, 1.8m 10ezer forintért. Nyeltem egyet. Mikor hazaérve kiderült, hogy nem is jó, akkor már üvöltöttem. Egyelőre úgy nézem, ha egy kicsit meghajlítom a benne levő merevítést, akkor eléri az üveget, egyelőre nem. Tapasztalat valakinek?
A másik: hazaértek a gátlók Kárászytól. Szerintem szexi. A teló szára menetes, állítható az alsó rugótányér. Kapott egy belső segédrugót, meg egy toronycsapágyat az új felső tányérral. A képen annyira nem látszik, a régi tányér alatt van, az új felső torony fölött. Ami a félelmem, hogy elég kemény lett ezzel a rugóval. Majd a kocsi alatt meglátjuk hogy mozog, nem akarom hogy nagyon orrtolós legyen a sas. Ennek párja 90 ezer lett mindennel együtt, a gátlók természetesen újak belül. Szerintem nem rossz ár, döntsétek el Ti :)
A másik: hazaértek a gátlók Kárászytól. Szerintem szexi. A teló szára menetes, állítható az alsó rugótányér. Kapott egy belső segédrugót, meg egy toronycsapágyat az új felső tányérral. A képen annyira nem látszik, a régi tányér alatt van, az új felső torony fölött. Ami a félelmem, hogy elég kemény lett ezzel a rugóval. Majd a kocsi alatt meglátjuk hogy mozog, nem akarom hogy nagyon orrtolós legyen a sas. Ennek párja 90 ezer lett mindennel együtt, a gátlók természetesen újak belül. Szerintem nem rossz ár, döntsétek el Ti :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
1980 Capri MK3