én inkább kondenzátort cserélnék, ha az szar akkor szokott szétégni...tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
Szerintetek???
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Szerintetek???
Ez Kaposvári bosch szervíz ár ha kell ki is szállítom 4 óra utántomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Szerintetek???
csak a trafó nem volt kicserélve egyedül. kicseréltem, jó lett. erre gondoltam a legkevésbé...Bogyo28 wrote:én inkább kondenzátort cserélnék, ha az szar akkor szokott szétégni...tomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
apropó:
megtudja valaki mondani milyen a sor4 dgav fúvóka méretei, ill. az úszószint? van egy sierrás könyvből másolt verzióm, van egy capris könyvből másolt, van egy a weber oldaláról lehúzott. mindegyik eltér a fúvókák és az úszószint tekintetében, de egy közös van bennük: mindegyikkel szar a co. konkrétan nem megy 6,5 alá fordulaton. ha jó a co, akkor meg nem megy az ótó, rángat, nincs nyomaték. igazán kíváncsi lennék, hogy egy jószagú pintoban milyen beállítások vannak, már nagyon unom a pöcsölést a karbival.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Szerintetek???
zsííííír!!! ki is ment a buksimból, hogy helybeli vagy.domi600 wrote:Ez Kaposvári bosch szervíz ár ha kell ki is szállítom 4 óra utántomtom wrote:köszi a felajánlást, de nem hiszem, hogy postaköltséggel olcsóbb lenne, mintha mezítlábasan bemegyek a bótba és megveszem. igazából a jelenség érdekes. még cserélek egy trafót, mert nem normális, hogy az intermotorosnak elég volt 120 km, hogy elfossa magát. valamiért nagyon melegszik a cucc. most betettem egy használt boscht, de most sem az igazi. gázra kis fordulaton rángat, szerintem a trafó menetzárlatos lehet... du. kiderül
küldj egy számot!
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Szerintetek???
nagyon értelmes kérdés következik:
MK1 v4 szervó dobból kijövő nagy vákumcső?-nek a másik vége hova megy?( ha a légszűrőn valahova akkor remek,ha nem fogalmam sincs...)
MK1 v4 szervó dobból kijövő nagy vákumcső?-nek a másik vége hova megy?( ha a légszűrőn valahova akkor remek,ha nem fogalmam sincs...)

- Attachments
-
- Másolat - IMG_1503.JPG (71.2 KiB) Viewed 14166 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Szerintetek???
A karbi talpa alatt van egy adapter arra megy, persze ha van ilyened.
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Szerintetek???
Igen vanszszaby wrote:A karbi talpa alatt van egy adapter arra megy, persze ha van ilyened.

köszönöm a segítséget

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Szerintetek???
Anno Lant autójához Bogyó v.melyik könyvéből kinyomoztuk. Árva Bandi bácsi állította be. Onnantól 8,5, jó értékek, menni meg láttátok. A 2.1-es motorhoz is hibátlanok voltak a gyári fúvókák és a beállítások!tomtom wrote: megtudja valaki mondani milyen a sor4 dgav fúvóka méretei, ill. az úszószint?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Szerintetek???
közben rájöttem, hogy ez a moci egy kukaszökevény, szóval befejeztem a bajlódást vele...
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Szerintetek???
mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt
(azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé
jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném


ha Valaki elárulná azt boldogan venném

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt(azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé
jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Szerintetek???
Köszönöm nekem is van kettő a csonkra húztam egy jobb spiáter ricnis vackot és a csoda pillatatragasztóval olyan mint 40 éve volt ,akkor megnézem a fiestátBogyo28 wrote:belső mechanikám az van nem kevés, azt tudok adni 2 fagyiért ha kell. én még szétesni nem láttam ilyet, de hát 40 éves korára már elkophat valami.... a kölső kar az azt hiszem ua mint az MK1 fiesta....Gáborka wrote:mk1-en milyen ablaktörlővel lehet a gyárit helyettesíteni ?(már ez sem gyári viszont ugyanaz a ricnis része csak szétkopott...nem tudom milyen volt(azt azért hozzátenném ,hogy ilyen kretén megoldással még nem találkoztam,elkopik az ablaktörlő belső háza és atomjaira hullik az egész.Az ablaktörlő leesik a szerkezet rudazata meg megy a műszerfal háta mögé
jó kis móka,egy nyamvadt zégert rávarázsolhattak volna)
ha Valaki elárulná azt boldogan venném

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Szerintetek???
A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.
Ford Capri MkI Essex
Re: Szerintetek???
Kéretik a No Moking-ban dukumentálniszszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Szerintetek???
ez remek megoldásszszaby wrote:A kar az gyári mert az enyém ugyanígy néz ki és nekem is folyton leesett. Én úgy oldottam meg, hogy a végét megfúrtam és vágtam bele egy M6-os menetet és bele egy csavar. Így odaszorítja a kart a mechanika tengelyéhez. Meghúzva és nincs gond vele, kb 8 éve így van.

köszönet

FORD CAPRI MK1 V4 1.7