Natalie Driver Gabe wrote:Szerintetek ???
Milyen lenne az ha egy BMW karbit szerelnénk egy V-6 osra.
Most az átalakítót meg az ilyesmiket nem kell figyelembe venni. OK.
MIvel a Bmw-k is 6 hengeresek.
4 torkú a karbijuk.
Volt már valakinek ilyen irányú elmozdulása.
Szerintetek megoldható lenne.
S milyen lenne ??
attól mert hogy egy BMW-é, mitől lenne jobb mint ami most rajtavan. attól hogy egy nagyobb karbit rádobsz, nem lesz jobb az autó, sőt. a 4 torku holley is rárakható, de minek? egy 2.3-at túletet mindkettő, max a fogyasztásodat tudod növelni vele. és szerintem egy BMW karbi is kb olyan öreg mint ami neked fenn van, magyarul nem lehet sokkal jobb. ha teljesítményt akarsz növelni, akkor nem a karbikat kell cserélni....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Ja, 4 torkúnak 4 torkú! Legalább is ami az egyik komám 1970 akarhanyas 5-ös bömösén, a2.0 motoron van, az egy 4 torkú solex.
viszont bogyónak 100%-ban van igazsága a kort illetően. Öreg szar karbi az is.
Nekem minden vágyam egy új, gyári 2 torkú solex. kb egy életet még kibírna. Csak hát azt szerezni?! Az oldcars-on találtam, de az ára.....
Geree magyarázta nekem egyszer: amit a gyárban terveztek, azt kell rátenni. És hát igaza is van sztem.
A jó öreg ladámmal is így voltam. Szoptam a sok használt karbival,meg weberekkel, végül kb 6-éve vettem rá egy új gyárit, azóta "hozzá sem kellett nyúlni".
Az enyémen egy Webber van amit szinte zsír újonnan sikerült szerezni Lóri segítségével, de nem is válnék meg tőle. Új az új a használt meg általában egy nagy rakás kaki.
Lacóka wrote:Ja, 4 torkúnak 4 torkú! Legalább is ami az egyik komám 1970 akarhanyas 5-ös bömösén, a2.0 motoron van, az egy 4 torkú solex.
viszont bogyónak 100%-ban van igazsága a kort illetően. Öreg szar karbi az is.
Nekem minden vágyam egy új, gyári 2 torkú solex. kb egy életet még kibírna. Csak hát azt szerezni?! Az oldcars-on találtam, de az ára.....
Geree magyarázta nekem egyszer: amit a gyárban terveztek, azt kell rátenni. És hát igaza is van sztem.
A jó öreg ladámmal is így voltam. Szoptam a sok használt karbival,meg weberekkel, végül kb 6-éve vettem rá egy új gyárit, azóta "hozzá sem kellett nyúlni".
Lehet kapni újonnan, de ekkora beruházásnál én már a 2.8-as Weberét tenném rá, mint ahogyan Daytona is tette.
Bogyó mondta meg a frankót. Szinte mindegyikünk autóján már ki tudja hányszor felújított, széttekergetett, dróttal turkált és kibővített furatú karbi van. Mindegyik fos. Abból a hígabbik prüszkölős fajtából. Rengeteget játszottam a karbimmal. 2in1 lett a vége, van benne újítókészlet, ki lett takarítva, újra lett fúvókázva meg a sík felületek síkolva stb. Annyi lett a végeredmény, hogy ha stabil 900 az alapjárat és jó a CO akkor gázadásra bedurrog, ha adok neki benyát magas a CO, zabál mint a barom. Most a fogyasztásnövekedést felesbe kevert etanollal próbálom meg kompenzálni, közepes eredménnyel. Ha azt írtad volna hogy mondjuk egy 2 literes Opel vectra központi injectort szeretnél ráhekkelni, azt megérteném. Nem lehetetlen feladat, de akkor meg már ha ennyit rányomsz a mocidra, miért nem veszel egy 2,8 vagy 2,9 -es injectoros motort, ami megy is, ha már annyit kajál. Én a büdös életben nem nyúlok többet a karbihoz. Majd ha lesz annyi pénzünk veszek egy újat, addig meg megy amivel megy!!!
Én a webert itt nézegettem, 319 dolcsi az el. szivatós.+postagalamb. http://www.carburetion.com/after.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
S gondoltam mielőtt bármibe kezdenék megkérdezlek titeket az esetleges szívások elkerülése érdekében
40 -es Álló Weber lett volna a következő lépcső mert abból tudnék egy elég korrekt darabot.
de felmerült a Bmw 4 torok is .
Csak mint modtam nincs ilyen térem tapasztalatom ezért kérdezek.
De gondoolom anno mindenki végigfutatta magában a lehetőségeket, hogy miként lehetne kicsit többet kihozni belőle.
S gondolom sokan kacsingattak más irányokba.
na valahol itt tartok én is.
Zacy wrote: de akkor meg már ha ennyit rányomsz a mocidra, miért nem veszel egy 2,8 vagy 2,9 -es injectoros motort, ami megy is, ha már annyit kajál. !!
Nem szertnék egyenlőre injektoros motort.
Baj ha az ember szereti ha valami karburátoros ??
Hozzám az közelebb áll. Nem mondom hogy egyszer nem kerül bele valami komolyabb,de szeretném ezt az oldalát rendesen kijárni, ha lehet.
Szivem szerint egy 2.9 vagy 3.0 karbisat szeretnék csinálni belőle.
Vagy egy essex-et mint krisznek volt az annyira tetszene.
De szép is volna.
s talén elég is volna nekem.
Natalie Driver Gabe wrote:
Vagy egy essex-et mint krisznek volt az annyira tetszene.
De szép is volna.
s talén elég is volna nekem.
Az tényleg atom volt de azért egy 200 lovas essex már nem a fagyira félretett pénzből készül. 140 lovas volt kb nem ? Legalábbis én nem hiszek a légszűrő 10%, kipuf 15%, dobókocka 5% féle számítási elvekben.