mi a különbség ?Bogyo28 wrote: elég nehéz ahhoz rajzot adni, ha te más tárcsát használsz mint mi.
Ford Capri MKIII Versenygép
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Addig világos de van kétféle sierra nem hűtött tárcsa ? Süni ?szszaby wrote:Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Bogyó Escort első tárcsát használ, itt pedig Sierra hátsóról van szó. Sierra nem hűtött hátsó egy féle van.Tibi wrote:Addig világos de van kétféle sierra nem hűtött tárcsa ? Süni ?szszaby wrote:Gondolom a használandó féktárcsa mélysége. Ti milyet használtok?
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Aha, nekem elvileg sierra van. Majd megmérem, hogy biztos-e. Nem tudtam erről az Escort féle verzióról.Süni wrote:Bogyó Escort első tárcsát használ, itt pedig Sierra hátsóról van szó. Sierra nem hűtött hátsó egy féle van.
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Akkor a Tiedet kell megmutatni, azt ki csinálta?
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Pató Pál.szszaby wrote:Akkor a Tiedet kell megmutatni, azt ki csinálta?
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Hogyne ismernéd már! Örültem, hogy 'örsre összeállt a verda. Nem szarakodtam én akkor már hátsó fékkel. Ezek a cuccok nekem még dobozban vannakszszaby wrote:Azt nem ismerem, biztos ügyes ember lehet.

1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
annyiban tévedés van, hogy én (meg a Sunya meg a Krisz) a féltengelyből vettünk le, nehogy gyengüljön a tárcsa. a tárcsa teljes átmérőjéből kell levenni, mert tul nagy a felülete, hiszen ez hátsó fék, sokkal kisebb a pofa mint az escort elsőé.White Shark wrote:Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Nekem is a féltengelyból kellet levenni de nem sokat hogy felmenjen rá a tárcsa.Bogyo28 wrote:annyiban tévedés van, hogy én (meg a Sunya meg a Krisz) a féltengelyből vettünk le, nehogy gyengüljön a tárcsa. a tárcsa teljes átmérőjéből kell levenni, mert tul nagy a felülete, hiszen ez hátsó fék, sokkal kisebb a pofa mint az escort elsőé.White Shark wrote:Az escort átmérője kisebb és a közepéből is ki kell venni hogy rácuppanjon a féltengelyre.
Otthon kutakodtam s találtam egy Régi szlovák iratot amiben lefestik miképp kell a caprit átműteni Scorpio tárcsásra.
Abban az iratban van méretezettt rajz a hátsó "patkó"-rol
Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Ha van ilyen dokument akkor jöhet mindenképpen csak vigyázz ne héjnszes legyen mert akkor mehetsz a ketrecbe.Natalie Driver Gabe wrote: Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
1980 Capri MK3
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Azt nem tudom milyen csak azt hogy, azt hiszem a sierrra vagy a scorpio cossi fékrendszerét kompletten tették át a capriba.Tibi wrote:Ha van ilyen dokument akkor jöhet mindenképpen csak vigyázz ne héjnszes legyen mert akkor mehetsz a ketrecbe.Natalie Driver Gabe wrote: Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??
az első fék az ugyanaz a megoldás ami neked is fent van a 260 tárcsa de a hátsó ami ha jól tudom hűtött.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Ford Capri MKIII Versenygép
Na az pont tökéletes lesz (szerintem) White Sharkéknak!Natalie Driver Gabe wrote: Nekem is a féltengelyból kellet levenni de nem sokat hogy felmenjen rá a tárcsa.
Otthon kutakodtam s találtam egy Régi szlovák iratot amiben lefestik miképp kell a caprit átműteni Scorpio tárcsásra.
Abban az iratban van méretezettt rajz a hátsó "patkó"-rol
Ha kell szivesen beszkennelem ide .
Vagy megoldódott a kérdés ??