Hattyu wrote:Én mindig is kompresszor párti voltam
ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500 16v cossie 1.9 kompressziója 17:1 .........................
Lehet hogy régi módi vagyok de akkor is a jó öreg szívó benzines motor mellett vagyok és a kompresszornál,hiába van annak az 1.9esnek olyan nagy ereje de a V8 hangját meg a süvítő kompresszort nem pótolja semmi
nem vagy régimódi.én nagyon is tisztelem a v8-t. :D viszont az említett motor szívóban tudja azt amit leírtam és azért ez nem elhanyagolható szempoint.
ittyu wrote:ma már az elektronika helyettesíti mindet.papadopoulos spyros escort mk2-je 412hp@11500 16v cossie 1.9 kompressziója 17:1 .........................
Lehet hogy régi módi vagyok de akkor is a jó öreg szívó benzines motor mellett vagyok és a kompresszornál,hiába van annak az 1.9esnek olyan nagy ereje de a V8 hangját meg a süvítő kompresszort nem pótolja semmi
nem vagy régimódi.én nagyon is tisztelem a v8-t. :D viszont az említett motor szívóban tudja azt amit leírtam és azért ez nem elhanyagolható szempoint.
Persze hogy nem elhanyagolható
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Hali! Kicsi off. Olyan kérdésem volna, hogy meg tudná valaki mondani, milyen öszkerékhajtás van a mezei 4x4 sierrák alatt? Tehát nem a cosworth, meg ilyenek, hanem a sima 4x4. Gondolok arra, hogy van-e központi difi egyáltalán vagy sima viszkós, esetleg nyitott difi középen, urambocsá' önzáró központi difi? És hogy esetleg az első/hátsó difik valamelyike zárható kézzel, önzáró vagy full nyitott? Illetve egy olyan kérdés még, hogy Visegrádi téli játszós autónak van-e valami ötlet, lehetőleg kék és ovális emblémája legyen, és nem subaru. Már odáig fajultam, hogy Audi 80 quattrot nézegetek, ami botrány. Összkerekest szeretnék, de tartok tőle hogy a mezei 4x4-ek nem kimondottan ilyesmire lettek kitalálva, ezért érdekelne hogy milyen rendszer van a bugyi alatt. Köszi!
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
VipeR-T wrote:Hali! Kicsi off. Olyan kérdésem volna, hogy meg tudná valaki mondani, milyen öszkerékhajtás van a mezei 4x4 sierrák alatt? Tehát nem a cosworth, meg ilyenek, hanem a sima 4x4. Gondolok arra, hogy van-e központi difi egyáltalán vagy sima viszkós, esetleg nyitott difi középen, urambocsá' önzáró központi difi? És hogy esetleg az első/hátsó difik valamelyike zárható kézzel, önzáró vagy full nyitott?
Hátul speres csak. Váltó oldalán van osztómű (lánccal hajtva, ami jól megnyúlik), ebből meg előre hajtás, karter mellett első difi, balos féltengely átmegy a karteren. Egyik sem zárható, nem OFF ROAD autó ez!
Köszi az infot Süni! Akkor gyakrolatilag Visegrádi Veretősnek lett teremtve. A zárható difit csak kérdeztem, mert meglepődtem hogy az Audikon zárható a hátsó. Szuper. Akkor már csak ki kell várni egy jó állapotút nagy motorral olcsón, persze rohadásmentes kasztnival. :)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
A 80-as quattro nem olyan rossz auto Viszont a Sierra 4x4 sem. DOHC 4x4 valtot azert nem nehez szerezni, de ahogy Suni is irta teny, hogy a valto belsejeben a lanc ill. az elso difi kicsit gyenge pontjai a hajtaslancnak. A 2.9V6 es a cosworth MT75 4x4 valtoi a belsejukben egyformak.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
VipeR-T wrote:Köszi az infot Süni! Akkor gyakrolatilag Visegrádi Veretősnek lett teremtve. A zárható difit csak kérdeztem, mert meglepődtem hogy az Audikon zárható a hátsó. Szuper. Akkor már csak ki kell várni egy jó állapotút nagy motorral olcsón, persze rohadásmentes kasztnival. :)
van 2.0 dohc, meg 2.8, illetve 2.9 V6. A sornégy gyenge, a v6 meg kuvva ritka.