a 2. és a 6.adam wrote:Natalie Driver Gabe wrote: az a baj hogy tranyó rugót sem olyan könnyű találni.
Ha lenne már bent pihenne.
S tipp sincs honna bontsak?Gabe, neked nem koni van bent? És akkor a tranyó rugóval nem olyan lesz mint a "rázóasztal"?White Shark wrote:Jól mondja Süni ,két hete raktam be a gyereknek az egy lapos tranzit rugót ,olyan lett mint a rázóasztal ,valószínüleg kivesszük a konikat és kap két gázost ,a többlaposhoz egy hosszút tegyél ,nem lesz magasabb a segge de nem ül le annyira ha hátra is beülnek .
Mi akkor most a tuti megoldás:
1. transit laprugó + gázos csillapító
2. transit laprugó + koni
3. 4 lapos rugó + koni
4. 4 lapos rugó + gázos csillapító
5. 3 lap + koni?
6. nem ül be hátra senki?
futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: futómű
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: futómű
Parabell rugót itt sem tudnak,de egylapost már csináltattam,10x60 -as anyagból mert atranzit rugót utcára kicsit keménynek tartom ,(és abból is van több fajta) ha visszanézed az a kép amibe a poliszilentek vannak,egy pár ára szilentek nélkül 31500 bruttó ,elkészülési ideje 1-3 hét,gyári mintát kölcsönözni tudok.Natalie Driver Gabe wrote:s vajon mennyi lenne??capriv6 wrote:És csináltatni? BIM-nél
esetleg kontakt ??
Re: futómű
Kölcsönzés alatt mit értünk ???White Shark wrote:Parabell rugót itt sem tudnak,de egylapost már csináltattam,10x60 -as anyagból mert atranzit rugót utcára kicsit keménynek tartom ,(és abból is van több fajta) ha visszanézed az a kép amibe a poliszilentek vannak,egy pár ára szilentek nélkül 31500 bruttó ,elkészülési ideje 1-3 hét,gyári mintát kölcsönözni tudok.Natalie Driver Gabe wrote:s vajon mennyi lenne??capriv6 wrote:És csináltatni? BIM-nél
esetleg kontakt ??
- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: futómű
Natalie Driver Gabe wrote:Kölcsönzés alatt mit értünk ???White Shark wrote:Parabell rugót itt sem tudnak,de egylapost már csináltattam,10x60 -as anyagból mert atranzit rugót utcára kicsit keménynek tartom ,(és abból is van több fajta) ha visszanézed az a kép amibe a poliszilentek vannak,egy pár ára szilentek nélkül 31500 bruttó ,elkészülési ideje 1-3 hét,gyári mintát kölcsönözni tudok.Natalie Driver Gabe wrote: s vajon mennyi lenne??
esetleg kontakt ??
Azt hogy kifizeted a büntetésedet


Sosem lesz kész, csak alakul...
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: futómű
Ha le akarod gyártatni ahoz illik mintát vinni hogy azt kapd amire szükséged van ,de lehet máshogy el sem vállalják ,ha most csináltatnám ,már nem gyári méretre lenne eleve kisebb ívet adnák meg méretre ,kihagyhatnám az ültető pogácsákat,súlyt spórolva és rövidebb rugókengyeleket.Ha nálatok jobb áron vállalják kölcsön tudom adni a gyári egylapos mintámat,ingyen .Szállításban kontakt-Bogyó.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: futómű
Kép a Capri versenygép topicban 4.oldalon középen.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: futómű
Ja újat is lehet még kapni ,50 ezer körüli áron ,itthol ,per darab,de gondolom ez most neked másra is kell.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Nem olcsó hobbi a kép gyűjtés.White Shark wrote:...de gondolom ez most neked másra is kell.
1980 Capri MK3
Re: futómű
Tibi wrote:Nem olcsó hobbi a kép gyűjtés.White Shark wrote:...de gondolom ez most neked másra is kell.


Re: futómű
Jut eszembe.
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?
s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?
s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: futómű
pontos értékeket én nem tudok most mondani, mert ugye az sem mindegy hogy milyen használatra stb. van itt egy igen jó cikksorozat, érdemes az összes részét elolvasni, futómü témában szerintem alap:Natalie Driver Gabe wrote:Jut eszembe.
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?
s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?
http://www.ae86.hu/2008/05/27/tapadasre ... an-rejlik/" onclick="window.open(this.href);return false;
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: futómű
Nagyon ott van mesterBogyo28 wrote:pontos értékeket én nem tudok most mondani, mert ugye az sem mindegy hogy milyen használatra stb. van itt egy igen jó cikksorozat, érdemes az összes részét elolvasni, futómü témában szerintem alap:Natalie Driver Gabe wrote:Jut eszembe.
Ha egy Caprin lehetne utánfutást állítani akkor mi lenne az a FOK érték ami megfelelő lenne.?
s mennyi a megfelelő kerékösszetartás érték.?
http://www.ae86.hu/2008/05/27/tapadasre ... an-rejlik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kinyomtattam ma este ez lessz a mesekönyv.
Köszönöm.
OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: futómű
ha tudnám leírtam volna...Natalie Driver Gabe wrote:OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: futómű
Tudom de többen is vagyunk ittBogyo28 wrote:ha tudnám leírtam volna...Natalie Driver Gabe wrote:OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.

Krisz jó lenne ha hozzászólna.
Talán ő az egyik úttörő az ügyben.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: futómű
Köszi
Én egész capri-s időszakom alatt az első kerék oldalát radíroztam le folyamatosan ez köszönhető a gyári beállításnak + hogy elég merészen veszem a kanyarokat
A gyári beállítás nekem az utcára sem volt jó...(gondolom sokan vannak így)
A capri eleje kicsit összecsapott átvett a mustang-tol stílus 60-as évek eleje..
Probléma:
1.kicsi a kerékdőlés
2.kicsi az után futás
3.kicsi a csapterpesztés
4.kicsi a kormányszög
5.puha mint a lepkefing
6.nincs rendes megtámasztás nyúlik mint a gumi minden irányban
Ezzel szinte mindent felsoroltam ami a futóműkre jelező általában
kerékdőlés,után futás
állítható toronycsapágy tud segíteni (de szerintem nem eleget)
hátránya hogy nem fog intenzíven visszapörögni a kormány "akinek visszapörög úgy mint a gyári akkor az nem működik rendesen"
csapterpesztés
Ezen sajna nem lehet segíteni ez van és kész...
(esetleg másik gólyaláb)
kormányszög
scorpio kormányművel meg lehet oldani
(a gyári 34fok helyett lett 42fok "mért adat") nekem ez sem elég
keménység
kemény gátló + coilover
puhaság
Szilent kitámasztás stb.....
Tapasztalatok:
(szerintem mindenik tudja mi van az autómon)
Teljes hátsó állítás után-futáson
Teljesen bedöntve a motor felé
Eredmény:
NEM RADÍROZOM LE A GUMIT

Én egész capri-s időszakom alatt az első kerék oldalát radíroztam le folyamatosan ez köszönhető a gyári beállításnak + hogy elég merészen veszem a kanyarokat

A gyári beállítás nekem az utcára sem volt jó...(gondolom sokan vannak így)
A capri eleje kicsit összecsapott átvett a mustang-tol stílus 60-as évek eleje..
Probléma:
1.kicsi a kerékdőlés
2.kicsi az után futás
3.kicsi a csapterpesztés
4.kicsi a kormányszög
5.puha mint a lepkefing
6.nincs rendes megtámasztás nyúlik mint a gumi minden irányban
Ezzel szinte mindent felsoroltam ami a futóműkre jelező általában
kerékdőlés,után futás
állítható toronycsapágy tud segíteni (de szerintem nem eleget)
hátránya hogy nem fog intenzíven visszapörögni a kormány "akinek visszapörög úgy mint a gyári akkor az nem működik rendesen"
csapterpesztés
Ezen sajna nem lehet segíteni ez van és kész...
(esetleg másik gólyaláb)
kormányszög
scorpio kormányművel meg lehet oldani
(a gyári 34fok helyett lett 42fok "mért adat") nekem ez sem elég

keménység
kemény gátló + coilover
puhaság
Szilent kitámasztás stb.....
Tapasztalatok:
(szerintem mindenik tudja mi van az autómon)
Teljes hátsó állítás után-futáson
Teljesen bedöntve a motor felé
Eredmény:
NEM RADÍROZOM LE A GUMIT

Natalie Driver Gabe wrote:Tudom de többen is vagyunk ittBogyo28 wrote:ha tudnám leírtam volna...Natalie Driver Gabe wrote:OFF: De azért 1-2 szám adat jól jönne.
capri futóműből mégis mit hozhato ki s mivel.
Krisz jó lenne ha hozzászólna.
Talán ő az egyik úttörő az ügyben.