szszaby wrote:Abban van a legjobb a műszer.
Beledugtam ma is egy pálcát mint a Trabantba, és úgy mértem a benzin mennyiségét. Biztos és sose romlik el.
meg mintha valaki említett volna már hamis MotorCraft gyertyát is. a legnagyobb bajom, hogy most akkor milyet vegyek hogy tuti jó legyen? mert ugy néz ki sikerült 6 NGk és 6 motorcraft szar gyertyát kifogni. új vétel volt, de egyikbe sincs több mint kb 2 km, és szarok...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
meg mintha valaki említett volna már hamis MotorCraft gyertyát is. a legnagyobb bajom, hogy most akkor milyet vegyek hogy tuti jó legyen? mert ugy néz ki sikerült 6 NGk és 6 motorcraft szar gyertyát kifogni. új vétel volt, de egyikbe sincs több mint kb 2 km, és szarok...
Ismerős szitu.
Énis mikor megvettem a szőr új motorcraftot azt monták ez teljesen olyan mint ami benne volt.
És nem kis módon érezhetően szarabb volt mint előtte.
süniék mondták meg az okosságot hogy már olyan szinten van a gyár hogy átáltak szarra.
a legujabb Motorcraftokra sajnos en sem tudok jot mondani. Nekem az egyik az elso becsavarasnal megrepedt, ugyanez tortent pjaninal is, ott raadasul beleesett a keramiadarab a hengerbe.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Mióta az első jawamból kilőttem az uccsó pal gyertyát azóta NGK-t használok meg championt. Egyikkel se volt sose bajom. A mai napig a lima kivételével NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél. A tauba kaptam új ford csomagolásu Motorcraft gyertyát a 6ből kezdésnek 2 volt szar.
Nitrobuster wrote:NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél.
Ez KM ben mennyi?
Átlagban 30-60,000km a kihordási ideje egy gyertyának. Akkor ez nálad már 150-300,000 km.
A mociba 6000km ként írja elő a gyár. Volt már, hogy több mint egy évig nem cseréltem benne gyertyát. Az kb 36000 és 42000 km között van. Ami lehet, hogy autónál nem gond csak itt tényleg van fordulat és az égési csúcsnyomás is elég magas ami persze a magas literteljesítménnyel párosul.
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem, hozzájutottam egy ilyen elektronikus gyújtáshoz, (Granadába volt) csak hiányzik belőle egy stift.
Az lenne a kérdésem, hogy tud -e valaki mondani valamit ennek egyáltalán milyen formája lehet kb? Esetleg ha egy fénykép lenne valakinek egy komplett elosztóról, vagy netán egy kallódó ilyen alkatrésze annak örülnék. :)
Azon a núton lehet beütni egy stiftet ami azt a négy ágú akármit rögzíti. Ha bentebb megvan az és nem forog rajta akkor jó. Amúgy a jelölt helyre nem megy semmi mert akkor a rotor nem menne rá.
oda egy sima hengeres vasdarab megy, ami beleszorul oda, és mint Szaby is írta, nem lóg ki a kerek basz síkjából. igazi mók megoldással 60-s szögböl egy darab bele
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4