Fel a fejjel !!
Csak azt tudom mondani hogy soha sem szabad egészben látni előre a dolgokat mert az nagyon elkeserítő tud lenni.
Mindig csak az adott részre szabad gondolni és foglalkozni.
Én is csináltam már pár autót és csak úgy haladtam előre ha minden napra kitűztem valami célt magamnak ha azzal végeztem örültem magamnak :)
Csak igy tovább és minden rendben lesz......
Kedves Bogyó
Megkaptam a kábelt, de a rajzot nem úgyhogy ezúton kérek további navigációt, vagy küld el a pü-ben említett instrukciókkal a rajzot. Csak itt tudok több képet berakni, azé nem írok pü-t.
Alább küldök párképet, fölötte az adott csati elhelyezkedésével és szinével, a kérdés, hogy mi megy rá? stb
Nincs nevetés, sajnos az én kötegemet eltökítette egy srác, én meg már nagyon rég láttam ilyet egyben.
Attachments
Utastér, 2 darab relés csati. (+2db már bekötve)
Utastér, a kardánbox felé megy, fehér/sárga, henger csatis
Ez az index lehet, de mi az amin a piros drót van ????
Utastér, a már említett 2db relé csatija
A trafók mellől kiinduló kettes fogat???
piros/fehér, hengeres csati???
A lámpacsatiktól, ez a vastag borítású vékony vezeték, vég nélkül???
Van itt még.....
Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk, elekt ac, elekt venti relékkel.
Aki szeretne hozzászólni, okosságot és segítséget szívesen fogadok.
utastér relé foglalatok: a 4-ből csak kettőben van valami, a piros az ablaktörlő ütemvezérlő relé, a 3 lábu fekete az indexrelé. a másik kettő közől a kékben nincs semmi, az lenne a ködfényszoró. a képen nem látom a másik szinét, azt írd le légyszives. meg azt hogy jelenleg melyikben van és milyen relé.
kardánbox felé menők: óra tápja, óra világítása, kézifék visszajelző kapcsoló
index: a képen a 2 lábu kerek az index, a vastag piros-sárga a duda
trafó mellöl 2 kábel: milyen szinü? (lehet ablakmosó is akár)
piros-fehér : vízhőfokmérő jeladó
vastag boritású vékony fekete szál: ez menne az aksira, de ha tutira akarsz menni, akkor kicsit ha visszahúzod a vastag borítást, akkor a fekete szálból 2 vastagabb piros lesz. nem tudom gyárilag miért van így elvékonyítva, de ilyen. én a 2 vastag pirosat toldottam meg és az megy az aksira...
két kicsi barna: fékfolyadék szint visszajelző. ha nem ilyen a tartályod, dugd össze
nagy pipa: váltóra megy, tolatólámpa kapcsoló
nagy pipa melletti egyszemü: erről több infó kellene, honnan jön, milyen szinű stb...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
daniv6 wrote:Ami még kell: nincs se+ se- kiállás, se akkumulátor saruk,
sosem volt ilyen a kötegen. fentebb írtam hogy a + hova megy, a testelések külön vannak. gyárilag a testkábel az aksiról csak a motorra megy egy vastaggal, meg a kasztnira egy vékonyabbal
daniv6 wrote: elekt ac
daniv61.jpg (54.31 KiB) Viewed 13522 times
daniv6 wrote: elekt venti relével
igy talán másnak is hasznos lehet
ha van még kérdés tedd fel...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
013. aut váltóm van ez arra nem megy rá. Esetleg, ha megmondanátok, hogy mi az a 2 szál a pipában.
005. a generátoromon csak 1+ és 1- kiállás van, (nem Capri-é), akkor melyiket tegyem rá?
Egyelőre ennyi.
Attachments
A trafó kábelek honnan indulnak?, mi az a 2 szál?, mert nekem nincs külön trafóm, benne van az elosztóban
White Shark wrote:Tűzfal 1 db nagy fehér csati 0.28 autómata váltó reléje.0.05 soros elsőköteged van ,és valószínüleg v motoros generátorod.
az első köteg a V6, legalábbis ahogy néztem olyat adtam oda neki. az automata váltó reléjébe egy rövidzárat kell iktatni a két vastag vezeték közé.
Ha neked a generátoron csak 2 kerek csavar áll kifelé, nem a szögletes mint a gyári caprin, akkor a 2 vastag piros vezetéket egy szemes saruval a vastagabbikra kell kötni, a vékony kék vezetéket meg a vékonyabb csavarra kell kötni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Úgy is jó ha rövidrezárod ,de ez egy normál egyszerü relével is megy csak jó legyen a lábkiosztása ,megnéztem generátor két fajta van ,vagy az ami neked kell (a sorcsatis) vagy a csavaros ,amid van.