felkerült a V8 a lehetőségek táblájára de ott sajnos sok minden szolt sajna ellene főként az alaktrész ellátás lett volna a gond.
Így egy járt útra tereltem a dolgot. Egy nagyon kedves ismerős felajánlott egy 2.9 es scorpit megvételre igen jutányos áron.
Ezúton is köszönöm neki. Ő magára ismer.
Elmentünk megnéztük beindult minden gond nélkül szépen jártveszi a lapot nem föstől OKnak tűnik a dolog.
Váltó hibás. Oszt !! az ugysem kell .

Órálya szerint 130.000 volt benne.
Elhoztuk s jött az agyalás. Miképp hogyan , kellene csinálni.
Bálnacsbpát egy MK1 es tankba !!!
Én személy szerint nagyon óckodtam az ötlettől.
Jött a "B" terv.
""Pufer tartály"" alias elókészítő tartály.
A tank legméllyebnek itélt pontjára beiktattunk egy csövet az alá egy kisseb tartályt.
abból szív az AC. A szűrő is hátra került , így nem kellet telezsúfolni a motorteret.
még annyit variálltunk hogy a visszafolyó ág is a puffer-ba (remélem Jó a szó amit használok)lett bekötve, így erősítve meg , hogy állandó legyen az üzemanyagszint.
s szerintem pofás is.