Sajnos nem készült el az autóm a találkozóra, és kénytelenek leszünk másik autóval menni.
Még igazából nem lett letesztelve az autó, és két kisgyermekkel 38 fokban felelöttlenség lenne nekivágni az útnak.
De a projek folytatódik és ezért szeretnék egy új oldalt nyitni a vasnak képekkel és tervekkel.
A következő találkozón már
Szép! !
De nem azt mondtad van már barna szőnyeg?
Megkérdezhetem, h futóművel mi a terv?
És meg tudnád mondani, hogy a kesztyűtartó és a jobb oldali légbefúvó borításán a fa hatású lap csak ragasztva van vagy gyári-e?
jó amúgy a külső összkép
köszi
Töcs wrote:Szép! !
De nem azt mondtad van már barna szőnyeg?
Megkérdezhetem, h futóművel mi a terv?
És meg tudnád mondani, hogy a kesztyűtartó és a jobb oldali légbefúvó borításán a fa hatású lap csak ragasztva van vagy gyári-e?
jó amúgy a külső összkép
köszi
...biztos nem ragasztva van, a Ford gyárban faragták ki az egészet kompletten darabonként egy-egy ezeréves mamutfenyő törzséből...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Töcs wrote:Szép! !
De nem azt mondtad van már barna szőnyeg?
Megkérdezhetem, h futóművel mi a terv?
És meg tudnád mondani, hogy a kesztyűtartó és a jobb oldali légbefúvó borításán a fa hatású lap csak ragasztva van vagy gyári-e?
jó amúgy a külső összkép
köszi
...biztos nem ragasztva van, a Ford gyárban faragták ki az egészet kompletten darabonként egy-egy ezeréves mamutfenyő törzséből...
Töcs wrote:Szép! !
De nem azt mondtad van már barna szőnyeg?
Megkérdezhetem, h futóművel mi a terv?
És meg tudnád mondani, hogy a kesztyűtartó és a jobb oldali légbefúvó borításán a fa hatású lap csak ragasztva van vagy gyári-e?
jó amúgy a külső összkép
köszi
...biztos nem ragasztva van, a Ford gyárban faragták ki az egészet kompletten darabonként egy-egy ezeréves mamutfenyő törzséből...
hehe
a kérdésem arra irányul h ha esetleg elgondolkodom a dzsijásításon hogy lehet megoldani rendelkezésre álló alkatrészek nélkül, ktghatékonyan.
Ez is műfa amúgy, legalábbis a műszerfal és a könyöklő rész igen.
Az egész műfa-plasztika.
Mivel már elég viseltes volt a faimitáció, ezért vettem öntapadó fóliát és azt ragasztottam rá.
Ideiglenesen jó lesz még el nem készül az egyik asztalos haveromnál az igazi fa verzió.
CapriCar wrote:Az egész műfa-plasztika.
Mivel már elég viseltes volt a faimitáció, ezért vettem öntapadó fóliát és azt ragasztottam rá.
Ideiglenesen jó lesz még el nem készül az egyik asztalos haveromnál az igazi fa verzió.
Nagyon szép a vas, gratula !
az asztalos haverod talán figyelmesebb lesz "az igazi fa verzió" száliránya tekintetében
CapriCar wrote:Az egész műfa-plasztika.
Mivel már elég viseltes volt a faimitáció, ezért vettem öntapadó fóliát és azt ragasztottam rá.
Ideiglenesen jó lesz még el nem készül az egyik asztalos haveromnál az igazi fa verzió.
Nagyon szép a vas, gratula !
az asztalos haverod talán figyelmesebb lesz "az igazi fa verzió" száliránya tekintetében
Ha esetleg nagyon ráizgulna valaki a fa műszerfalra,felújítására-cseréjére,én már gyártottam a Tauba,a cégemnél beméreteztük corel-ben és kivágtuk lézerrel. Nagyon fasza.
3mm-es rétegelt lemezre tetszés szerinti funér ráragaszt,kivág,lakkoz,gyönyör.
Alapanyag egyéni beszerzéssel,nálunk nincs csak gép.
Tc2 és Tc3 egyezik-e,nem tudom,nekem Tc2-be csináltuk,abba frankó.
stpetya wrote:Ha esetleg nagyon ráizgulna valaki a fa műszerfalra,felújítására-cseréjére,én már gyártottam a Tauba,a cégemnél beméreteztük corel-ben és kivágtuk lézerrel. Nagyon fasza.
3mm-es rétegelt lemezre tetszés szerinti funér ráragaszt,kivág,lakkoz,gyönyör.
Alapanyag egyéni beszerzéssel,nálunk nincs csak gép.
Tc2 és Tc3 egyezik-e,nem tudom,nekem Tc2-be csináltuk,abba frankó.
Nagyon szép az autó!
én capri egyedi müszerfal gyártáson gondolkodom, corelbe be tudom rajzolni, ki tudod vágni rétegelt lemezből?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4