MK I 1.5 V4
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I 1.5 V4
A megfelelő hézagmérőt bedugod a szelepszár vége és a himba közzé. A himba másik végén lévő állító csavart addig tekered míg a hézagmérő húzósan, de nem szorosan mozgatni tudod a két felület közt. Az állító csavar szorosan forog a himbában, nincs kontra anya rajta.
Ford Capri MkI Essex
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: MK I 1.5 V4
A főtengelyt forgatva meg kell keresni valamelyik hengernél az "ollózást", vagyis azt a pillanatot amikor a két szelep egybenyit (az egyik szelep jön felfelé, a másik elindul lefelé). ebben a pillanatban megállítva a főtengelyt, a vele páros hengeren állítható mind a két szelep hézagja. De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot. Aztán forgatod tovább a főtengelyt és figyeled a következőt.
Gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb lesz tekerni.
Gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb lesz tekerni.

'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Re: MK I 1.5 V4
Peti wrote:Gyertyákat vedd ki, úgy könnyebb lesz tekerni.



http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Peti wrote:. De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot.
Ezt nem ajánlom!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: MK I 1.5 V4
Igen, ez így nagyon le van egyszerűsítve, csak nem akartam túlbonyolítani... Ha tekergeti, majd úgyis látni fogja, hogy miről van szó..Blant wrote:Ezt nem ajánlom!Peti wrote:De egyszerűbb ha azt figyeled mikor nem mozdulnak a szelepek egy hengernél, és akkor állítod a hézagot.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
köszönöm GabikámNatalie Driver Gabe wrote:Szívó hézag: 0,35Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
Valaki tudna segíteni,hogyan kell szelephézagot állítani ,és mennyinek kell lennie a hézagnak?
![]()
![]()
(természetesem mk1 1.5 v4 -es csodán)
Kipu Hézag : 0,40
A munkamenetet leirják a hozzáértők.

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
minden világos
váltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget


Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget



FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I 1.5 V4
Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.Gáborka wrote:minden világosváltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget![]()
![]()
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
értem,köszönöm Szaby,így már biztos jó leszszszaby wrote:Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.Gáborka wrote:minden világosváltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget![]()
![]()

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Machine
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 159
- Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakeszi
Re: MK I 1.5 V4
... végignézném, hogy mit fogsz alkotni a leírtak alapján...Gáborka wrote:értem,köszönöm Szaby,így már biztos jó leszszszaby wrote:Ne a váltásnál, hanem ha vált a 4-es akkor az 1-est állítsd, ha pedig a 2-es akkor a 3-ast. Fordítva is ugyanaz, 1-4, 2-3.Gáborka wrote:minden világosváltásnál állítsam a hézagot a leírt adatokra.
Köszönöm az Uraknak a precíz segítséget![]()
![]()


"The highway still leads to hell"
Re: MK I 1.5 V4
Machine wrote:... végignézném, hogy mit fogsz alkotni a leírtak alapján...![]()
Hát mit ??
Szelepet fog állítani .
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I 1.5 V4
tiszteletem az uraknak
Hol lehet a karburátorokhoz javítókészletet ,vagy csak membránt (vagy membrán felújítót?) vásárolni?

Hol lehet a karburátorokhoz javítókészletet ,vagy csak membránt (vagy membrán felújítót?) vásárolni?


FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: MK I 1.5 V4
Ha valaki tud segíteni az valószínüleg Süni.