nem tul bonyolult a tema
veszel 2 G-fejet vagy csuklofejet, esztergaltatsz egy rudat, egyik vege stabrud menettel, masik a G-fejhez. megforditod a lengokart es bekotod az igy keszitett rudat. esztergaltatsz szurkeontvenybol 2 gyurut a stabilizatorhoz, ontvenypalcaval felhegeszted, bele a szilent es a stabrud, kesz.
elmondva ennyi:)
ha van ra erdeklodes, erdemes komolyabban foglalkozni a tervezessel:)
Last edited by CAPRI-3 on Tue Dec 06, 2005 11:29 pm, edited 1 time in total.
Engem érdekel a téma.Ha összejönénk egy páran, tudok nagyon olcson vadiuj lengőkarokat azokkal érdemes lenne kisérletezni.Esetleg a tervezésben és kivitelezésben is tudok segiteni.
nem vagyok a témában hozzáértő, mármint a hegesztés terén. De ez a hozzáhegesztjük dolog aggaszt. ha ez menet közben eltörik, nem akarnék az autóban lenni. egy anyagból gyártani nem lehetne? Van aki csinál gömbfejet, arrol van valakinek tapasztalata hogy ez milyen minőségü?
Driver: azt mondtad , hogy az ember aki a speert gyártotta, csinál mindenféle cuccot versenyzőknek is. esetleg ő tudna gyártani?
Őszintén nem tudom mert nem ilyesfajta alkatrészekkel foglalkozik,hanem inkább esztergálás marás köszörülés.Különben meglehet azt nagyon jól hegeszteni,csak a kellő feltételeknek kell meglenni.Különben visszaemlékezve a ringen tett látogatásunkra, az osztrák mk I es caprin is simán odavolt hegesztve,és nekik bevált versenyen.
ne beszeljetek mar hujeseget, a hegesztes erosebb mint az ontveny maga!
ezt a megoldast hasznaljak kint, az osszes megtamasztott lengokar igy keszul, meg direkt ra is kerdeztem nemet capris ismerostol, sot mutatott is egyet!
csak nem volt elado, mert egyreszt o is dragan vette, -kint draga csinaltatni barmit is, - masreszt o is rajott, hogy megcsinalni olcsobb.
jovoheten megkeredezem az esztergalyos ismerost, mennyi az anyag es a hegesztes, meg a kitamasztorud.
Mutass egy lengőkart is ami gyárilag hegesztve van.
Egyébként meg lehet csinálni, csak kérdés a verseny cucc jó e utcára is.
Vagy a Thököly úton a macskán fejtetőre vágod a Caprit.
Lemez lengőkar két szilentes kocsikban van.
Nekünk ugyebár ez öntvény egy szilenttel, ez nem is lenne baj.
De sajna a stabkar feladata, meggátolni a kaszni túlzott bedölését kanyarban, ezáltal elég rendesen feszíti a lengőkart.Meg talán ha kicsi lenne a terhelés nem kéne állandóan, a majdnem tökéletes futóművet szilentezni.
A fejtetőre vágást csak jelképesen írtam.
Ja meg ahogy láttam a hossztartónál is kell szöszmötölni.
persze, hogy kell szoszmotolni, pont az a lenyege, hogy hatrafele is megtamassza a lengokart.
ez van, ez mukodik, sportosabb es versenymodellekben, nem hiszem, hogy ketkednunk kene benne.
en egy masik megoldason gondolkodom, ha jutok vmire ugyis vilagga kurtolom, addig is ha tudok, segitek ebben vagy masban.