White Shark wrote:Ha a váltót már nem tudod feljebb emelni,mert elakad az alagútba, még tudsz süllyeszteni kb két újjnyit a motoron akkor fél centire lesz a kormányműtől nekünk is ezt kellett tenni az mt 75 váltó miatt hogy ne legyen akkora törés a kardánba és a szierra kardánt ne kelljen nagyon módosítani. Mi a lemez motortartó bakokból vágtuk ki a felesleges v alakú darabot és jó lett.De ha ezt megteszed számolnod kell azzal hogy a legalacsonyabb pontod a karter lesz, a bölcsőtől kb 2 cm re biztosan lelóg ami egy szintbe lesz a difivel ,de míg a difi fix a karter bólogat az autó elejével és ha leér baj van.
Azt hiszem nem lesz baj ha nem nyúlok hozzá - köszi az infokat
White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Ott sem lehet egyforma, mert a karbi torkok távolsága nem egyezik a hengerfej szívó portok távolságával. A legtöbben úgy oldják meg, hogy a 2-es 3-as hengerhez egyenes a szívócső, az 1-es, 4-eshez ferde.
Szerk: házilagos megoldásnál valóban előfordulhat, hogy a karbit bepozicionálják két henger közé, és ez által mindegyik szívócső ferde lesz, de egyenlő hosszú.
Last edited by Süni on Fri Dec 30, 2011 4:41 pm, edited 1 time in total.
adam wrote:
Már akinek Ha megtennéd, hogy kifejted nekem ezt a pintos dolgot bővebben
Tudtommal is egyforma hosszúak és csak annyiból van probléma, hogy hátrafelé dől a blokk és emiatt a hátsó karbinál több naftát kap - de ez már tényleg lényegtelen.
Állónál a blokk ferdeségét, és a torkok távolságát kell kompenzálni, fekvőnél: lásd egy hsz-el feljebb.
gyárilag hogy van felfogatva az ac és a nyomástároló doboz az alvázra? sima kengyellel, vagy van neki gumituskós felfüggesztésű hordozólemez, amire rá van kengyelezve (ezt a megoldást egy volvo 240-en láttam)?
Az AC gyárilag a tank jobb oldalára van felfogatva egy gumifoglalatba, ami oldalt a tank pereméhez van csavarozva, alul pedig az egyik tank tartópánt rögzíti.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.