FEFE Csajozós MkIII-ja
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Szepek ezek a felnik!!! Viszont valami pogacsakat meg beraknek alajuk...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Így is olyan nehéz, mint a sár!daytona wrote:Szepek ezek a felnik!!! Viszont valami pogacsakat meg beraknek alajuk...

- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Előre sajnos így is kellett egy fél coll mert beleért az állítható futóműbe, hátra meg nem lehet mert 2 collal le van ültetve ésbe vannak hajtva a peremek nincs túl sok hely a doblemeznél .A gumik is úgy vannak összeválogatva , hogy elöl per-60 ,hatul per 40 ,14 coll-onígy már jól betapad a segge,csapatáskor is.A tranzit rugó miatt ki kellett venni a konikat ,visszakerültek a gázosok mar nem pattog annyira.
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Csak képen ilyen szépek!daytona wrote:Szepek ezek a felnik!!! Viszont valami pogacsakat meg beraknek alajuk...

Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Hát FEFE jó sokat megélt a kocsi Nálad.Kapott jobbost balost.Igazi profi bunyós lett a verda mert még mindíg jól néz ki.Elszánt csóka vagy!:-)2x megépíteni:-)Nekem egyébként a kockalámpa bejött!
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Zetec Project
Eredeti Mondeo karter
Eredeti olajpumpa cső
Csupaszítva
Sierra 1.8 CVH olajcsővel
Hogy elférjen az olajcső le kellett vágni a csavar fejét
Sierra 1.8 CVH Olajteknővel hogy elférjen a Capri bölcsőtől
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Hosszbordás szíj is megoldva
Folyt köv..- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Injektorral lesz összerakva?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Igen!proteus wrote:Injektorral lesz összerakva?

- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
...hét közepén akartam felhívni faterod hogy nincs e folyamatban valami zetec építés nálatok
...de ezek szerint már hallottam róla csak nem emlékeztem
...mondjuk még most sem rémlik hogy hol... 

...de ezek szerint már hallottam róla csak nem emlékeztem


"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Jatis
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Ha kicserélted volna a Mondeo vízpumpát Escortéra, akkor elég lett volna csak egy vezetőgörgő és nem állna hátrafelé a csőcsatlakozás.
Mondjuk ahhoz kell egy másik ékszíjtárcsa is, mivel az bordázott és nem sima.
Mondjuk ahhoz kell egy másik ékszíjtárcsa is, mivel az bordázott és nem sima.
- Jatis
- márokosanistudnézni
- Posts: 60
- Joined: Sat Sep 09, 2006 2:14 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Így ni.
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Igen gondoltunk erre a megoldásra is.Jatis wrote:Ha kicserélted volna a Mondeo vízpumpát Escortéra, akkor elég lett volna csak egy vezetőgörgő és nem állna hátrafelé a csőcsatlakozás.
Mondjuk ahhoz kell egy másik ékszíjtárcsa is, mivel az bordázott és nem sima.
Még semmi sem végleges, ez is egy alternatíva.
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Igen, de nekünk pont másik oldalon van a hűtő alsó csatlakozás.Jatis wrote:Így ni.
Mindenképp agyalás kell, nem sok hely van a tűzfal meg a moci között.
Vannak már ötletek, csak idő kérdése.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: FEFE Csajozós MkIII-ja
Az alsó hűtőcső és a szíjtárcsa megoldások az egyszerűbb dolgok közé tartoznak, viszont a termosztátház átrakása előre vagy oldalra már nem kis fejtörést okoz,a Caprin a blokk és a tűzfal között kb 4-5 cm marad,az eskort vízpumpa kb 13000 a szíjtárcsa meg terem.