Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Szabynak igaza van, a co csavarokkal tudod beállitani a kellő keveréket. Ha szerencséd van akkor olyan karbitalpad van amin mindkét oldalon van beállitó csavar.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
a főzés jó tud lenni, Cila is azzal rakta rendbe legutobb a karbit. 2 óra rotyogtatás egy kis vízkőoldós löttyben, rosszabb nem lesz tőle...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Az elogyujtasod jo?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
A ritmikus ingadozást a következők okozhatják szerintem:
Rossz a benzinszint az úszóházban:
-rossz tűszelep,
-rossz úszóbeállítás,
-lennakadt úszó,
-eldugult visszafolyó
Szar az AC: nézd meg, hogy ha lehúzod a csövet és indítózol, akkor egyenletesen nyomja-e a Benyát.
Amúgy legjobb, ha megkeresed Arva Bandi bácsit :)
Rossz a benzinszint az úszóházban:
-rossz tűszelep,
-rossz úszóbeállítás,
-lennakadt úszó,
-eldugult visszafolyó
Szar az AC: nézd meg, hogy ha lehúzod a csövet és indítózol, akkor egyenletesen nyomja-e a Benyát.
Amúgy legjobb, ha megkeresed Arva Bandi bácsit :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
a videón az látszik, hogy a jobb oldalba dől a benya VAGY már eltekergettétek a jó istent is és a bal oldal nem kap anyagot.
itt megtalálsz mindent a beállításhoz:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
utána nézd meg a vákumcsöveket (kösd le a fékrásegítőt próbakép, hogy nincs-e átszakadva a membrán! az előgyújtás szabályozó vákumdobozt is!)
blant által ajánlott vizsgálatok szintén elvégzendők.
itt megtalálsz mindent a beállításhoz:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
utána nézd meg a vákumcsöveket (kösd le a fékrásegítőt próbakép, hogy nincs-e átszakadva a membrán! az előgyújtás szabályozó vákumdobozt is!)
blant által ajánlott vizsgálatok szintén elvégzendők.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Urak, az létezik hogy nincs CO állító csavar a karbin? Faterral beszéltem az előbb, ő mondta. (Kicsi bemutatkozást is belevinnék a topikba, mielőtt pöcsnek néztek, hogy miért haladok ilyen lassan: egy ideje én is külföldön dolgozom, aztán 2-3 hetente van csak egy intenzív hétvégém az autókra, ezért ilyen szakaszos a szotri újabban. ) Szóval CO csavar nuku.
A beállításokat reményeim szerint a 27. utáni hétvégén tudom eszközölni, akkor megyek haza legközelebb. Amiket Blant írt, teljesen logikusnak tűnik, de abban szinte 100% biztos vagyok, hogy az AC-m szakaszosan szállít. Bár őszintén megmondva én ezt normálisnak gondoltam, működési elvéből fakadóan. Majd csinálok videot és bemutatom, hogy normális mértékű-e még.
Az meg, hogy a jobb oldal jobban dolgozik, nem tudom mitől van, amióta nálam az autó, ez ilyen volt. Egyébként megy a bal oldal is, de tény, hogy sokkal kevesebb kipugázzal operál. Igazából így, hogy a Sierrának kész lett a motorja, most köpöm magam szemközt, hogy a Caprin még egy kompressziót sem mértem
Simán offos lehet a motor.
Mindegy, mióta mentem kicsit a 2.8i-vel, gyanús, hogy nem sokáig marad 2.0 az "öreg" sem. De ez még a jövő zenéje...
Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
A beállításokat reményeim szerint a 27. utáni hétvégén tudom eszközölni, akkor megyek haza legközelebb. Amiket Blant írt, teljesen logikusnak tűnik, de abban szinte 100% biztos vagyok, hogy az AC-m szakaszosan szállít. Bár őszintén megmondva én ezt normálisnak gondoltam, működési elvéből fakadóan. Majd csinálok videot és bemutatom, hogy normális mértékű-e még.
Az meg, hogy a jobb oldal jobban dolgozik, nem tudom mitől van, amióta nálam az autó, ez ilyen volt. Egyébként megy a bal oldal is, de tény, hogy sokkal kevesebb kipugázzal operál. Igazából így, hogy a Sierrának kész lett a motorja, most köpöm magam szemközt, hogy a Caprin még egy kompressziót sem mértem

Mindegy, mióta mentem kicsit a 2.8i-vel, gyanús, hogy nem sokáig marad 2.0 az "öreg" sem. De ez még a jövő zenéje...
Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
nincsmit és persze...VipeR-T wrote:Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- VipeR-T
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 151
- Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Balaton
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Hali, itt ismét én. Na, jelentem, Capri összeállt. Az elmúlt hetekben fater megállás nélkül karbit pucolt, rakott össze, szedett szét, mert olyan nincs, hogy valamit nem tud megcsinálni. Úgyhogy most már jó a cucc, bár az alapjárat még mindig oszcillál kicsit, de csak ha már a szívató kinyitott. Teljesítmény rendben van, úgyhogy ez így marad. Visszatettem a Ghia felniket is, egyelőre jobb híján. Na, de a lényeg, így hétvégén sikerült többet menni a vassal. Sajnálatos fejlemény, hogy a főtengelyszimmeringnél szórja az olajat szépen, úgyhogy azt vissza kell szedni (cserélve lett összerakás előtt). Illetve, hogy a folyási hely vizsgálatakor fater sajnos túlhúzta a műszerfalhoz vezető olajcső hollanderjét, így az elreped, így ott most dől az olaj. Ledugóztuk a donor 2.8-ból vett sima gombával a tesztek erejéig. További gond, hogy legnagyobb gondosságom ellenére is úgy fest, hogy a viszkó feladta, mert a kocsi erősen melegszik. Vízszint rendben, hűtő dugulásmentes, így csak a ventire tudok gyanakodni. Ezen kívül, ahogy eddig is tudtam, a hátsó híd gyakorlatilag nem rugózik, úgyhogy azt még cserélni kell majd (túl keményre lett benne cserélve egy lap). Ami viszont biztató, hogy ennek ellenére sincs egyetlen nyöszörgő, zörgő, kopogó hang sem sehonnan, az autó elképesztően jól össze lett rakva. Apróbb fényezési hibák vannak rajta, amiket javítani kell, meg még pár apróság, és késznek nyilvánítom. Meg egy felni szett. Érdekelne Mangels Triangular vagy Dotz Dakar felni 15-ös méretben, ha tud valaki.
Ide folytatnám a Sierra történetét is. A motor összeállt, azzal is mentem pár km-t hétvégén. Hát, érezni hogy nem egy restaurált darab, borzasztóan lóg-zörög mindene, futómű, kormányzás, fék vonalon, úgyhogy télire valószínűleg szét kell kapni mégiscsak. Illetve Ő is melegszik nagyon, gondolom itt is viszkó a ludas. Szervoszivattyúm elképesztő hangokat ad, de nem volt idegzetem most foglalkozni vele. Mindenesetre az ereje továbbra is elképesztő a Capri után. Illetve bármi után. Felfoghatatlanul lineáris, imádom. És még mindig előbb fosok be, minthogy akár aszfalton, akár murván elbizonytalanodjon kanyarban.
U.i: Bocsánat mindenkitől (Süni, Bogyó) hogy nem voltam alkatrészekért, ismét egy utolsó pillanatban kiderült hazautam volt, remélem, a következő előtt tudunk egyeztetni.
Ide folytatnám a Sierra történetét is. A motor összeállt, azzal is mentem pár km-t hétvégén. Hát, érezni hogy nem egy restaurált darab, borzasztóan lóg-zörög mindene, futómű, kormányzás, fék vonalon, úgyhogy télire valószínűleg szét kell kapni mégiscsak. Illetve Ő is melegszik nagyon, gondolom itt is viszkó a ludas. Szervoszivattyúm elképesztő hangokat ad, de nem volt idegzetem most foglalkozni vele. Mindenesetre az ereje továbbra is elképesztő a Capri után. Illetve bármi után. Felfoghatatlanul lineáris, imádom. És még mindig előbb fosok be, minthogy akár aszfalton, akár murván elbizonytalanodjon kanyarban.
U.i: Bocsánat mindenkitől (Süni, Bogyó) hogy nem voltam alkatrészekért, ismét egy utolsó pillanatban kiderült hazautam volt, remélem, a következő előtt tudunk egyeztetni.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Gratula hozzá, barátian néz ki!
Tegyél fel majd pár képet a műszerfalról, belsőről meg a motortérről is.

Tegyél fel majd pár képet a műszerfalról, belsőről meg a motortérről is.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Gratulalok en is, sok boldog kilometert!! 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Pepec lett ! 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa
Eladó?



