NO MOKING / General Moking Rules
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
ha lehet szorítkozzunk az általunk vagy közeli ismerős által készített fotók felrakására, mert ha belinkelik ide az összes képet a there i fixed it lapról (http://thereifixedit.failblog.org/" onclick="window.open(this.href);return false;) akkor igen hamar megtelik az oldal, na meg nem is annyira érdekes a mások hülyesége, mint a saját (vagy legalább is kis hazánk beli). ez a topik célja is, az elején ki lett tárgyalva nagy egyetértés közepette. asszem van termés ilyenből is bőven... az ilyen képek, ha mindenképp meg akarjátok osztani az itteni népekkel, akkor vannak rá más megfelelő topikok...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
En nem is neztem a linket. Szinte biztos voltam benne, hogy ezt Gabe muvelte 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Eléggé off a kép, de annyira gyönyörű. 

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Peugeot hátsó híd összeszerelés Pat and Mat stílusban:
Első körben a rossz csapágyakat ki kellett ütni a helyükről, hogy lássuk hogy van e perem, ami megfogja az új csapágyakat, vagy pedig akár a teljes hídon át lehet tolni őket. az utobbi, ezért sürün kell mérni, hogy az ember ne tolja túl mint Béláink. Mivel ütni nem akartuk az új csapágyat, és magától sem ment a helyére, elöszőr ezzel az ördögi szerkezettel próbálkoztunk:
sajnos nem volt teljesen tökéletes az eredmény, de ezt már sejtettük az elején is. gondolkodás...
a kölcsönbe kapott prés nem elég magas, hogy beleférjen a híd meg a régi féltengely amivel a csapágyat nyomjuk a helyére. a szétszedésnél már kapott egy kicsit a jó kis kínai prés, picit meggörbült az egyik lába, ezért nem akartuk nagyon piszkálni. de a muszály nagy úr, ezért lecsavaroztuk a lábát, Tibi gyorsan hegesztett egy toldatot, amit a lábak helyére csavarozva máris befért minden:
csapágyak helyükön, mindenki boldog. még egy nagypontosságu tisztítóeszközt kellett gyártani a tisztításhoz, és már készen is voltunk:
sérülések (mert anélkül nem Pat and Mat...):
és ami még lemaradt: kedves kínai barátaink a 12t-s prés összerakásához 4.8
keménységü csavart használtak. Ezek a csavarok eléggé elfáradtak amikor a híd szétszedésénél ki kellett használni a 12t-t. Csodálom hogy nem szakadtak szét... csere lesz.
Első körben a rossz csapágyakat ki kellett ütni a helyükről, hogy lássuk hogy van e perem, ami megfogja az új csapágyakat, vagy pedig akár a teljes hídon át lehet tolni őket. az utobbi, ezért sürün kell mérni, hogy az ember ne tolja túl mint Béláink. Mivel ütni nem akartuk az új csapágyat, és magától sem ment a helyére, elöszőr ezzel az ördögi szerkezettel próbálkoztunk:
sajnos nem volt teljesen tökéletes az eredmény, de ezt már sejtettük az elején is. gondolkodás...
a kölcsönbe kapott prés nem elég magas, hogy beleférjen a híd meg a régi féltengely amivel a csapágyat nyomjuk a helyére. a szétszedésnél már kapott egy kicsit a jó kis kínai prés, picit meggörbült az egyik lába, ezért nem akartuk nagyon piszkálni. de a muszály nagy úr, ezért lecsavaroztuk a lábát, Tibi gyorsan hegesztett egy toldatot, amit a lábak helyére csavarozva máris befért minden:
csapágyak helyükön, mindenki boldog. még egy nagypontosságu tisztítóeszközt kellett gyártani a tisztításhoz, és már készen is voltunk:
sérülések (mert anélkül nem Pat and Mat...):
és ami még lemaradt: kedves kínai barátaink a 12t-s prés összerakásához 4.8

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Az az első verzió de rusnyán arconverhetett volna titeket :)
Présemet meg nem fikázni
Nekem eddig vitt mindent :)
Présemet meg nem fikázni

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Nem sokon múlott egyébkéntBlant wrote:Az az első verzió de rusnyán arconverhetett volna titeket :)
...

1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
A gonosz véresszájú manó az enyém.szszaby wrote:Tibi, tied a bibis ujj?
1980 Capri MK3
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Akkor ott volt a rézfaszú bagoly is :)Tibi wrote: A gonosz véresszájú manó az enyém.
http://www.youtube.com/watch?v=YA49Fzes0Ek



A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Sziasztok!
A lájtos e heti móking bevált. Cél volt a sima hűtősapkánál való szivárgás megszüntetése boltbamenés és pénzköltés nélkül.
A megoldás úgy nézett ki, h fogtam a rommá öregedett tömítőgumit és egy hosszában elvágott bringa belsőgumiból kivágtam egy hasonló méretű körhöz messziről hasonlító területet. Ezt a kör gumit behelyeztem a hűtősapkába. A hűtő hűtősapka csatlakozását megcsiszolgattam, h eltávolítsam a rárohadt régi gumidarabkákat, amiktől nem volt egyenletes a felület. Ez után beletöltöttem vagy 1,5 liter vizet, ami hiányzott, majd szépen rácsavartam a sapkát az új tömítéssel. Mivel rájöttem, h 2 réteg gumibelsővel már nem tudom rátekerni a sapkát, ezért csak egy maradt benne.
Ezután kidobtam a francba a régi tömítést.
A hétvégi tesztek alapján ránézésre nem ereszti a vizet!
A lájtos e heti móking bevált. Cél volt a sima hűtősapkánál való szivárgás megszüntetése boltbamenés és pénzköltés nélkül.
A megoldás úgy nézett ki, h fogtam a rommá öregedett tömítőgumit és egy hosszában elvágott bringa belsőgumiból kivágtam egy hasonló méretű körhöz messziről hasonlító területet. Ezt a kör gumit behelyeztem a hűtősapkába. A hűtő hűtősapka csatlakozását megcsiszolgattam, h eltávolítsam a rárohadt régi gumidarabkákat, amiktől nem volt egyenletes a felület. Ez után beletöltöttem vagy 1,5 liter vizet, ami hiányzott, majd szépen rácsavartam a sapkát az új tömítéssel. Mivel rájöttem, h 2 réteg gumibelsővel már nem tudom rátekerni a sapkát, ezért csak egy maradt benne.
Ezután kidobtam a francba a régi tömítést.
A hétvégi tesztek alapján ránézésre nem ereszti a vizet!

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Fain!!! Nekem is jópár helyen van a Capriban kerékpár belsőlevelboss wrote:Sziasztok!
A lájtos e heti móking bevált. Cél volt a sima hűtősapkánál való szivárgás megszüntetése boltbamenés és pénzköltés nélkül.
A megoldás úgy nézett ki, h fogtam a rommá öregedett tömítőgumit és egy hosszában elvágott bringa belsőgumiból kivágtam egy hasonló méretű körhöz messziről hasonlító területet. Ezt a kör gumit behelyeztem a hűtősapkába. A hűtő hűtősapka csatlakozását megcsiszolgattam, h eltávolítsam a rárohadt régi gumidarabkákat, amiktől nem volt egyenletes a felület. Ez után beletöltöttem vagy 1,5 liter vizet, ami hiányzott, majd szépen rácsavartam a sapkát az új tömítéssel. Mivel rájöttem, h 2 réteg gumibelsővel már nem tudom rátekerni a sapkát, ezért csak egy maradt benne.
Ezután kidobtam a francba a régi tömítést.
A hétvégi tesztek alapján ránézésre nem ereszti a vizet!


Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Kiváló !
Tolómérővel mérünk, krétával rajzolunk és baltával vágunk ? Remélem így készült mert különben nem lesz tartós
Tolómérővel mérünk, krétával rajzolunk és baltával vágunk ? Remélem így készült mert különben nem lesz tartós

1980 Capri MK3