domi600 wrote:Üdv
Szerintem, sok más mellett két lényeges dolog van, ráférjen a 15 kilós drót, normális előtoló legyen rajt ne műanyag vacak.
( ha megengedheted magadnak a Weld-Impex-et vedd profi ipari gép örökös darab )
ez teljesen igaz, bár a 15 kilós drót ha csak a saját autódat csinálod meg nem életbevágó, meg hát lehet azt másképp is megoldani az előtoló inkább fontosabb, ha nem a legfontosabb a CO gépnél. nem csak a mechanikai kivitel a lényeg (müanyag vagy sem) hanem az elektronika ami vezérli (egyenletesen tolja a drótot, ne össze-vissza). engem mikor vettük a gépet, lebeszéltek egy másik dologról, pont az előtoló miatt. nem bántam meg hogy a drágábbat vettem. igaz az elején sokkal többet tudott a gép mint mi, de most már lehet hogy komolyabb gép is jó lenne. gondolkodtam azon, hogy valami ürtechnikás elötoló-t venni és belerakni a gépbe, de egyenlőre még a mi hegesztési tudásunkhoz megfelelő a gép...
nagytekercs a kistekercses gépen...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Ti milyen lemezt használtok karosszériázáshoz? Melegen vagy hidegen hengereltet?
Az első sárvédő nálatok le van hegesztve az ajtónál, vagy csak alul a küszöbnél, a motortérben és az elején?
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
0,8-1.0-és 1,5 öst hova mit kíván ,erre nem tudom a választ ,igen az ajtóknál le szoktam pontozni,alul a küszöbnél is,a motortérben is egyenletes közöket hagyva a sárvédőt kilyukasztom és úgy hegesztem a doblemez felső pereméhez ,az elején a lámpa mellett is meg szoktam fogatni alul és felül ,de a sárvédő alja elöl csavaros ,három vagy négy csavar fogja a lámpa alatti részt.Motorháztető ,és ajtó maradjon fent míg be nem állítod ,meglepetések érhetnek az utángyártott sárvédővel kapcsolatban ,sajnos nincs két egyforma.Még valami, aki még nem javított Caprit az általában itt rontja el a sárvédő beállítást,akkor áll jól a sárvédő ,ha a küszöb vonalára tett léc egy vonalba fut a sárvédő vonalával ,a sárvédő nem dől se ki se be .(az alja) Ha ez vonalba fut ,akkor lehet belül rögzíteni azzal a kis füllel a doblemezhez.Ha valamit kihagytam javítsatok !
Buliwyf wrote:Ti milyen lemezt használtok karosszériázáshoz? Melegen vagy hidegen hengereltet
néha bontott scorpio ajtóborítást. nem vicc, a sima sarki boltban kapható lemeznél sokkal könnyebben megmunkálható, oda, ahova valami formát ki kell kalapálni belőle sokkal jobban használható. valami gépész majd megmondja hogy ez milyen lemez is valójában, mert szerintem anyagminőségre is van sokféle...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
szszaby wrote:A sima boltban kapható lemez gyengébb minőségű, az autón lévő lemezek keményebbek.
nekem érzetre pont fordítva. az ajtó borítás elég lágy, jól alakítható, de mégis erős, a sima lemez meg keményebb. de lehet csak nekünk van más lemezünk...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Gondoltam kikapom az első szélvédőt, nehogy karosszéria javítás közben gondoljon egyet és elpattanjon.
Nehéz kivenni, vagy bízzam inkább egy szakira?
"Ime ott látom atyám, látom anyám nővéreim és fivéreim. Magam előtt látom minden ősöm az idők kezdetétől.
Mind hívnak engem, hogy kövessem én is őket a nagy Valhallába ahol a hősök örökké élnek"
Buliwyf wrote:Gondoltam kikapom az első szélvédőt, nehogy karosszéria javítás közben gondoljon egyet és elpattanjon.
Nehéz kivenni, vagy bízzam inkább egy szakira?
Összes üveget vedd ki vagy nagyon ragaszd le, össze lesz pöttyözve flexelés közben...