Tegnap folytattam a szerelgetest....Az elejet sikerult teljesen osszerakni a poli szilentekkel, bar a lengokar behuzasa a bolcsobe azert nem volt egyszeru
A valton kicsereltem a hatso szimeringet a kardanon pedig a gumiszilentet a csapagynal - mar kicsit lotyogott benne a kardan.
Aztan nekiestem a hatuljanak is, de most elakadtam: a laprugo 2 kulonbozo meretu csavarral van felfogatva a kasznihoz: elol a kerek elott 12-es atmero, hatul a tartaly mellett 11-es. A poliszilent szett osszes darabja 11-es meretuhoz valo betetgyuruvel jott. Ezzel mit lehet csinalni? Ti is belefutottatok ebbe?
Koszi!
Attachments
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ja, Suninek koszi az alkatreszeket, Bogyonak meg a szakmai tanacsokat!! Sosem gondoltam volna, hogy a laprugo elso csavaranyaja 23-as Mivel a csavarfej 16-os, vegigprobaltam 20-ig mindent...
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
ugy látszik 4 db egyforma csövet kaptál a poli szilentekhez, nem pedig 2-2 db-ot. a jó az benne, hogy a kisebbikből van 4, igy 2-t át tudsz furatni nagyobbra. csak vigyázz, mert ezek nem sima metrikus méretü csavarok, ne 12-re furasd fel...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Elkeszultem vegre! Eleg szar ha az embernek semmi ideje sincs, csak neha jutok az auto kozelebe...Alapjaban veve viszont elvezet volt szerelni! Sajnos valamit azert romboltam is, az egyik oldalon a hatso laprugotarton mindket csavar leszakadt (erdekes, hogy a masik oldalon mindkettot szepen meg lehetett ereszteni...), ugyhogy az egyik oldalt atalakitottam atmeno csavarosra. Illetve a hatso hidat a laprugohoz tarto hajlitott szarak anyainak eleve flexszel alltam hozza, meg sem moccantak, ugyhogy inkabb lenyestem roluk az anyakat....
Attachments
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Letezhet, hogy lengokarcsere utan nagyon elmasszon a geometria? Beraktam a poliuretan szettel erkezett rallyedesign lengokarokat, es nagyon ugy tunik, hogy eleg rendesen szettart a ket elso kerek, mintha ezek az uj lengokarok rovidebbek lennenek. Letezik ez? Koszi!
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
daytona wrote:Letezhet, hogy lengokarcsere utan nagyon elmasszon a geometria? Beraktam a poliuretan szettel erkezett rallyedesign lengokarokat, es nagyon ugy tunik, hogy eleg rendesen szettart a ket elso kerek, mintha ezek az uj lengokarok rovidebbek lennenek. Letezik ez? Koszi!
persze. ilyen szerelés után mindig irány a futóműállító szaki. elég ha egy fél mm-el arrébb van valami, az már pár fok a kerék szélén...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
A mult heten valamit haladtam a Caprival. Felkerultek vegre az S matricak amiket mar tobb eve orizgettem a garazsban (koszi Reka!), meglett a futomugeometria is, illetve futomu osszerakas utan vegre kiprobalhattam az autot. Hat, vegyesek az erzesek, a hatulja marha jo lett, megszunt a bal oldali laprugo kopogasa es joval feszesebb lett a kocsi segge. Az eleje is kemenyebb lett, de elojott egy bizonyos uszas is Ez lehet rosszul beallitott geometria is, de gyanakodom a gombfejekre is, amiket nem sikerult lecserelnem....Plusz elkezdett szarakodni a megszakitos gyujtasom is, vissza kellett vennem a 10 fok elogyujtasbol 6 fokra mivel szaggatni kezdett 10 foknal. Kezd elegem lenni a megszakitos gyujtasbol
Attachments
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976