tiednek mi a baja? a pintoé hasonló, hátha abból javítható a tiéd. mert pintoét tudok adni...Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
v4-es gyújtáselosztót (működőképest 1.7 motorhoz,de gondolom ez mindegy ) keresnék,ha valakinek lenne értelmes áron elfekvőben az remek volna :)
![]()
MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Aranyos Vagy köszönöm,az enyémnek semmi baja,csak szereztem egy csodálatos 1.7 motort és abba szeretném belerakni,teljesen függetlenül a 1.5-től ami jelenleg benne dobogBogyo28 wrote:tiednek mi a baja? a pintoé hasonló, hátha abból javítható a tiéd. mert pintoét tudok adni...Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
v4-es gyújtáselosztót (működőképest 1.7 motorhoz,de gondolom ez mindegy ) keresnék,ha valakinek lenne értelmes áron elfekvőben az remek volna :)
![]()

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Honnan szerezted az 1,7-et, én nemrég égre földre kerestem és nem volt senkinek.
Az 1,5-be ami itt van nálam van elosztó, de van amúgy bosch rendszerű is meg a fomoco-s is.
Az 1,5-be ami itt van nálam van elosztó, de van amúgy bosch rendszerű is meg a fomoco-s is.
Ford Capri MkI Essex
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
ez egy régebbi történet egy nagyon kedves közös ismerős útján
egyszer majd ezt szeretném belerakni ,de nem sürgős...nem tudom mikor tudok eljutni hozzád,de ha tudnál majd nélkülözni egy gyújtáselosztót az remek lenne,mert akkor ez teljesen önálló darab lehetne


egyszer majd ezt szeretném belerakni ,de nem sürgős...nem tudom mikor tudok eljutni hozzád,de ha tudnál majd nélkülözni egy gyújtáselosztót az remek lenne,mert akkor ez teljesen önálló darab lehetne



FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Tiszteletem az uraknak!
Megmondaná valaki az mk1-es Capri pontos méreteit (hossz,szél,mag..),elszállt a gépem és mindenem odalett
...fasz módon csak a winyóra mentettem mindent...teljesen elfosta magát ,remek kínai holmi 
Megmondaná valaki az mk1-es Capri pontos méreteit (hossz,szél,mag..),elszállt a gépem és mindenem odalett


FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Length 168.5 in (4280 mm)
Width 64.8 in (1646 mm)
Height 50.7 in (1288 mm)
Weight 2,053 lb (931 kg)
Wheelbase 100.8 in (2560 mm)
Dimensions & Weight
Wheelbase: 100.8in
Track front: 53in
Track front: 52in
Overall length: 168.5in
Overall width: 64.8in
Overall height: 50.7in
Kerb weight: 2,053 lbs
Fuel tank: 10.5gals
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... :Capri_Mk1" onclick="window.open(this.href);return false;
Width 64.8 in (1646 mm)
Height 50.7 in (1288 mm)
Weight 2,053 lb (931 kg)
Wheelbase 100.8 in (2560 mm)
Dimensions & Weight
Wheelbase: 100.8in
Track front: 53in
Track front: 52in
Overall length: 168.5in
Overall width: 64.8in
Overall height: 50.7in
Kerb weight: 2,053 lbs
Fuel tank: 10.5gals
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?tit ... :Capri_Mk1" onclick="window.open(this.href);return false;
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Tiszteletem az uraknak
esetleg valaki megmondaná.hogy az 1.7 v4-es dupla torkos motorra pontosan milyen tipusú weber karburátort vadásszak?
Köszönettel
végre bent van a szépség..most jöhet a műszerfal
esetleg valaki megmondaná.hogy az 1.7 v4-es dupla torkos motorra pontosan milyen tipusú weber karburátort vadásszak?
Köszönettel


végre bent van a szépség..most jöhet a műszerfal

- Attachments
-
- erre kéne karbi
- kepatmeretezes_hu_IMG_3820.JPG (14.42 KiB) Viewed 6469 times
-
- a szépség
- kepatmeretezes_hu_IMG_4496.JPG (12.31 KiB) Viewed 6469 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Ha ugyanaz a talpkiosztás, mint a V6-nál (Pierburg EEiT), akor Weberből rámegy a DGV, DGAV, DGS, DGMS, DGAS, meg a Zsiguli karbi.
DGAV-m van 32/36-os torokátmérővel. Ez vizes automata szivatós, mint ahogyan a DGAS is. Ha kézi szivatóst akarsz, akkor e kettő kivételével kell választanod.
A DGS, DGMS, DGAS "fogasíves, egybenyitós", tehát a két torok egyszerre nyit.
DGAV-m van 32/36-os torokátmérővel. Ez vizes automata szivatós, mint ahogyan a DGAS is. Ha kézi szivatóst akarsz, akkor e kettő kivételével kell választanod.
A DGS, DGMS, DGAS "fogasíves, egybenyitós", tehát a két torok egyszerre nyit.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
van kézi szivatós dgv is.
az, hogy 32/36 nem minden. létezik 21/22, 23/24, ill. 26/27 mm légtorokátmérővel. ezekből a az első kettő féle rendelkezik kézi szivatós kivitellel. a 26/27 tipusból van vizes (dgav), ill. elektromos fűtésű (dgev) kivitel. neked szerintem (de majd kiigazít vki tapasztaltabb, ha nem így van) 23/24 légtorokátmérős kell (dgv 7a), amit kent 1.3-asról tudsz faszolni. az említett légtorokátmérők fel vannak tüntetve a karbi oldalán a torkok vonalában.
segíthet az azonosításban:
http://www.gracieland.org/cars/techtalk/weboem.html
az, hogy 32/36 nem minden. létezik 21/22, 23/24, ill. 26/27 mm légtorokátmérővel. ezekből a az első kettő féle rendelkezik kézi szivatós kivitellel. a 26/27 tipusból van vizes (dgav), ill. elektromos fűtésű (dgev) kivitel. neked szerintem (de majd kiigazít vki tapasztaltabb, ha nem így van) 23/24 légtorokátmérős kell (dgv 7a), amit kent 1.3-asról tudsz faszolni. az említett légtorokátmérők fel vannak tüntetve a karbi oldalán a torkok vonalában.
segíthet az azonosításban:
http://www.gracieland.org/cars/techtalk/weboem.html
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Minden DGV kézi szivatós. Nem is írtam sehol, hogy nem lenne az!tomtom wrote:van kézi szivatós dgv is.
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
idefigyelj, süni!
most már aztán igazad van!!!
most már aztán igazad van!!!

- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
A kérdéseidre nem igazán fogok válaszolni de respekt és tiszteled a kitartásod és elszántságod miatt !Gáborka wrote:Tiszteletem az uraknak
esetleg valaki megmondaná.hogy az 1.7 v4-es dupla torkos motorra pontosan milyen tipusú weber karburátort vadásszak?
Köszönettel![]()
![]()
végre bent van a szépség..most jöhet a műszerfal

1980 Capri MK3
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Tiszteletem az uraknak
Kerestetik (újra) a piros négyzeten belüli kormányborítás...minden megoldás érdekel(törött darabokban lévő is jöhet),ill 6 órás műszerfalból fordulatszám,olajnyomás,benzin vízmérő műszereket vagy csak számlapokat,de olajnyomás mérő az kompletten kellene ,és esetleg 2db mk1-es első ülést leharcolt állapotban...
tudom,hogy fehér hollók ezek ,de hátha valakinek pont ilyesmi porosodik a padlásán 
Kerestetik (újra) a piros négyzeten belüli kormányborítás...minden megoldás érdekel(törött darabokban lévő is jöhet),ill 6 órás műszerfalból fordulatszám,olajnyomás,benzin vízmérő műszereket vagy csak számlapokat,de olajnyomás mérő az kompletten kellene ,és esetleg 2db mk1-es első ülést leharcolt állapotban...


FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5
Mk 1 es ülés van nálam egy pár, viseletes de van.