MK I BLACK DEVIL V4 1.5

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

driver wrote:Mk 1 es ülés van nálam egy pár, viseletes de van.
hát ez nagyon jó hír nekem,és mennyi jó magyar forint lenne a 2db?
Üdv!
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Egy sima alap Mk1-es jobbos ülésem nekem is van.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

tegnap megoldódott az ülésgond,köszönet érte driver Kolléga Úrnak :pia: :ru:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
ECHC
szerszámadogató
Posts: 37
Joined: Sat Apr 21, 2012 10:59 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Esztergom

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by ECHC »

Ezt az autót ismerem, egy haveromé volt :-) ...jó látni, hogy valaki végre rend behozza, szép lesz, gratulálok...
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

na ennyire hülye kérdése még biztos nem volt senkinek
egy 1.7 v4-es motorra ,hogy lehet felszerelni (és milyet?) turbót (2 kell ?)
mi kell ezekhez sok pénzen kívül,és mennyit dobhat rá kb ?
...mindenképp v4 -ben gondolkozzunk :ru:
Attachments
6244088522_f0a378a4f8.jpg
6244088522_f0a378a4f8.jpg (78 KiB) Viewed 6526 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Süni »

Kész az autód, levizsgáztatva, a motor felújítva és hibátlanul jön-megy?
Ha a kérdésekre a válasz NEM, akkor szerintem ne gondolkodj még ilyesmin. ;)
User avatar
White Shark
nagyonsokatirogat
Posts: 1028
Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by White Shark »

Olyan kevés van belőle ,hogy kár lenne . Ha ilyesmibe gondolkodsz ,vedd ki ,tegyél bele olyat amiből sok van ,reszeld szét ,és ha vége az ilyenirányú korszakodnak ,még visszatehetsz bele egy ritkaságot ,és hogy fogsz örülni ,hogy van egy belevaló gyári ,ritka ,nem szétreszelt V-4 ed.Nem kell megfogadni ,ez csak egy jótanács.
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

háhá teljesen igazatok van csak vicc volt :) egy kis vérpezsdítés
bocsánat :oops:
nem egy 1.7 v4 tuningolnék én sem :pia:
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Pedig érdemes lenne foglalkozni mert egyedi lenne, nem olyan mint ami másnak is van. Enyém is egyedi és én ezért szeretem, még ha csak egy V4 is van benne.
Amúgy egy turbó elég csak össze kell kötni a két kipuffot rögtön a blokk után és úgy meghajtani vele.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

Kedves Szaby
természetesen Te lennél itt az utolsó ember a fórumon akit meg akarnék bántani..
A te géped az gyönyörű és jól karbantartott szépség ,és Te tudnál rá turbót rakni ha a akarnál,de Te sem raktál nyilván nem véletlen,Én annak is örülök,ha egyszer végre hétvégi használatba tudom állítani a vasat.
:pia:( hozzátenném ,hogy semmi pénzér nem raknék bele v6-ot Nekem így tetszik ,imádom ahogy dorombol:) )
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Tibi »

Egyébként nem valami Saab-os történet jött elő a csiga+essex dologban ?
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Tibi wrote:Egyébként nem valami Saab-os történet jött elő a csiga+essex dologban ?
Saab-ban nem volt essex. Azokban collogne mocik voltak és volt olyan amit meg is turbóztak.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by szszaby »

Gáborka wrote:Te tudnál rá turbót rakni ha a akarnál,de Te sem raktál nyilván nem véletlen,
Turbót nem raknék rá, de kompresszort igen. :lol: :burnout:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Bogyo28 »

Gáborka wrote:na ennyire hülye kérdése még biztos nem volt senkinek
egy 1.7 v4-es motorra ,hogy lehet felszerelni (és milyet?) turbót (2 kell ?)
mi kell ezekhez sok pénzen kívül,és mennyit dobhat rá kb ?
...mindenképp v4 -ben gondolkozzunk :ru:
az ötlet elég szar, de a képen látható 2 weber az nem olyan hülyeség, és ahhoz csak 1 pót szivosor kell, az meg akad. de ráérsz akkor költeni erre, ha már minden más kész az autón...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519
Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest

Re: MK I BLACK DEVIL V4 1.5

Post by Gáborka »

Tiszteletem az uraknak
Lenne egy olyan kérdésem,hogy hogyan tudom a motor kivétele nélkül úgy kicserélni az olajteknő tömítését (parafa+gumi basz),hogy utána ne folyjon belőle hátul (a parafa és gumi szerintem elcsúszott..) szép lassan az olaj?
(3x szedem szét,és nem akar összejönni),sajnos jelenleg nem adott a lehetőség a motor kivételére ..ezért bak csavar ki ,motor megemel ,teknő leszed.. visszarakni így k nehéz ,és a jelek szerint nem is működik...sajnos)
minden ötletet szívesen meghallgatok,és szokás szerint megfogadom a jótanácsokat :ru: :ru: :pia:
Attachments
DCP_6563.jpg
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Post Reply