
bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- szerszámadogató
- Posts: 37
- Joined: Sat Apr 21, 2012 10:59 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Esztergom
Re: bemutatkozások
Sziasztok! Hát akkor bemutatkoznék én is. A nevem a fórumon ECHC, Kb. 10 éve Caprizok, és természetesen imádom. Az első egy citromsárga 1.3-as Mk.II.-es volt, aminek igazából azért kellett mennie, mert nem igazán volt az az aszfaltszaggató típus(meg atomjaira is volt rohadva), épp ezért vettem meg a jelenlegi vasat, ami egy 2.3 GT típusú, nagyon fekete , nagyon gonosz MK. II-es . Az autót 2004-ben vettem, használtam egy darabig, majd jött a teljes szétszedés, lakatolás, fényezés, kárpitozás, meg egy csomó minden. most körülbelül 90%-ban kész van, de közben észrevettük, hogy az állásban a motor is "beállt", úgyhogy ezzel még lesz szívás. Nemsokára teszek fel ide pár képet , aztán remélem idén meglesz végre a műszaki is, és még a tél beállta előtt lehet repeszteni kicsit
. Sziasztok!

- adam
- egyedülisszerelhet
- Posts: 790
- Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest xiii
Re: bemutatkozások
Üdv itt közöttünk
Most már csak a saját épülős topicodat hiányoljuk
Most már csak a saját épülős topicodat hiányoljuk

ECHC wrote:Sziasztok! Hát akkor bemutatkoznék én is. A nevem a fórumon ECHC, Kb. 10 éve Caprizok, és természetesen imádom. Az első egy citromsárga 1.3-as Mk.II.-es volt, aminek igazából azért kellett mennie, mert nem igazán volt az az aszfaltszaggató típus(meg atomjaira is volt rohadva), épp ezért vettem meg a jelenlegi vasat, ami egy 2.3 GT típusú, nagyon fekete , nagyon gonosz MK. II-es . Az autót 2004-ben vettem, használtam egy darabig, majd jött a teljes szétszedés, lakatolás, fényezés, kárpitozás, meg egy csomó minden. most körülbelül 90%-ban kész van, de közben észrevettük, hogy az állásban a motor is "beállt", úgyhogy ezzel még lesz szívás. Nemsokára teszek fel ide pár képet , aztán remélem idén meglesz végre a műszaki is, és még a tél beállta előtt lehet repeszteni kicsit. Sziasztok!
Sosem lesz kész, csak alakul...
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: bemutatkozások
hali!
képet, képet!
(olyan ritka mostanában a kettes...)
képet, képet!
(olyan ritka mostanában a kettes...)
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
-
- szerszámadogató
- Posts: 37
- Joined: Sat Apr 21, 2012 10:59 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Esztergom
Re: bemutatkozások
Hi! Ok...ezek után muszáj lesz csinálnom egy saját " épülő vasak" topicot, és ígérem jönnek a fotók is...sziasztok!...u.i:..mostanában tényleg nem sok kettest látni, pedig nekem ez a nagy kedvenc, szeretem, hogy több még rajta a króm, és kevesebb a műanyag, mint a hármason..
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: bemutatkozások
Szia! Udv itt! 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: bemutatkozások
Sziasztok!
Elnézést kívánok, hogy nem ide írtam először, de annyi itt a topik és a téma, hogy a bemutatkozás felett átsiklottam.
Szóval Dani vagyok, és bolondulok az olyan autókért és motorokért amikben nincs fedélzeti kompjúter, abs, asr, meg az összes 3 vagy több betűs varázslat, se semmi mágia. Egyszerűbben fogalmazva, szeretem a "régi" dolgokat, amiket egy életre terveztek - még ha nem is mindig sikerrel - nem csak a garancia lejártáig.
Caprisnak nevezni még nem merném magam, hisz egyelőre nincs saját Caprim, de miután tavaly életemben először találkoztam eggyel Budapesten rögtön szerelmes lettem. Jelenleg próbálok minél több információt magamba szívni a típusról, hogy lehetőségeimhez mérten a számomra legmegfelelőbb darabért adjak pénzt, és azt a lehető legjobb módon tudjam a saját képemre formálni. Ennek a törekvésnek egyik következménye, hogy ide keveredtem a klub fórumra, és ontom magamból a hülyeséget, ill. teszem fel a dilettáns kérdéseket. :)
Ezen kívül sok mindenhez értek, de semmihez sem igazán; valamint ha hajnali háromkor földutakon motorozok le a tóra csobbanni egyet, akkor nem húzok sisakot, nehogy összekarcoljam. :)
Elnézést kívánok, hogy nem ide írtam először, de annyi itt a topik és a téma, hogy a bemutatkozás felett átsiklottam.
Szóval Dani vagyok, és bolondulok az olyan autókért és motorokért amikben nincs fedélzeti kompjúter, abs, asr, meg az összes 3 vagy több betűs varázslat, se semmi mágia. Egyszerűbben fogalmazva, szeretem a "régi" dolgokat, amiket egy életre terveztek - még ha nem is mindig sikerrel - nem csak a garancia lejártáig.
Caprisnak nevezni még nem merném magam, hisz egyelőre nincs saját Caprim, de miután tavaly életemben először találkoztam eggyel Budapesten rögtön szerelmes lettem. Jelenleg próbálok minél több információt magamba szívni a típusról, hogy lehetőségeimhez mérten a számomra legmegfelelőbb darabért adjak pénzt, és azt a lehető legjobb módon tudjam a saját képemre formálni. Ennek a törekvésnek egyik következménye, hogy ide keveredtem a klub fórumra, és ontom magamból a hülyeséget, ill. teszem fel a dilettáns kérdéseket. :)
Ezen kívül sok mindenhez értek, de semmihez sem igazán; valamint ha hajnali háromkor földutakon motorozok le a tóra csobbanni egyet, akkor nem húzok sisakot, nehogy összekarcoljam. :)
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: bemutatkozások
Udv itt! 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: bemutatkozások
Persze, hogy vannak!Tibi wrote:Helo,
végső soron nagyjából jó helyen jársz
Elvárások vannak ?
Nézzen ki úgy, mint az avataromon lévő Perana, legyen 300 lóerős, városban egyen 4 litert, autópályán 2-t, és mindezt ingyen vagy annál olcsóbban. Szóval csak a realitás talaján létezem. :)
Viccet félretéve... Megjelenésre valóban hasonló a szívem vágya, csak mondjuk a "pályautós" matricák nélkül - hisz a hétköznapi forgalomban nem mutatna olyan jól szerintem - és 100- max. 140 paripával, megfizethető fogyasztással. A V6 hangját imádom, így azt sem bánnám ha azzal megoldható lenne ez a fogyasztás és teljesítmény. De persze még mint azt említettem, teljesen kezdő vagyok a témában, így még azzal sem vagyok teljesen tisztában, hogy mit lehet és mit nem. :)
Egyébként amennyiben nem túl nagy pofátlanság kopaszként kuncsorogni, szívesen fogadok bármilyen szakirodalmat a típus ?mindhárom? generációjáról, de főleg az MKIII érint. Olvastam a sajnálatos esetet a "szerzői jogokat sértő magatartásról" így azt inkább nem kérném, hogy küldjetek is bármit, viszont ha útbaigazítanátok merre kutassak, honnan töltsek le, az is nagy segítség lenne.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: bemutatkozások
Capri.pl, aztán ott lehet csemegézni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: bemutatkozások
Meg ha tenyleg komolyan gondolod a Caprizast, akkor beleinvesztalhatsz egy Haynes kezikonyvbe
Az ujak ara 5-6 ropi, de hasznaltat is lehet venni az ebayrol.

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- BlackMetal
- kopasz
- Posts: 8
- Joined: Thu Nov 01, 2012 9:19 pm
Re: bemutatkozások
Akkor elkezdeném az első lépéssel a bemutatkozással. Lacinak hívnak a fórumon BlackMetal néven fogtok velem találkozni, sajnos a netes hozzáférésem elég korlátozott. Sokat gondolkoztam a fórumos néven de az élet és a sors úgy hozta, hogy mivel eddig két Caprim volt és mindkettő FEKETE (sőt az előző gazdijuk neve is az


Első autóm az a Capri volt melynek oldalablakán a Pudva felirat díszeleg. Kálmikám: le a kalappal előtted, és az autód előtt. Figyelemmel kísértem a felújítást, hallottam a híreket, és szívből örülök, hogy tényleg a lehető legjobb kezekbe került az autó!!!

Második Caprim, mely egy éve van nálam a VASPARIPA. Nem kellett sok álmatlan éjszaka ahhoz hogy eldöntsem: MEGINT KELL EGY CAPRI. Az autó jelenleg garázsban pihen és folyik a műszakira való felkészülés, valamint egy-két műszaki probléma elhárítása. Épp a napokban készültek el a felnik és lettek felgumizva. (8,5 col elől, 9,5col hátul)
Útban van a difialkatrészem is és közben zajlik a hátsó híd leszerelése, felújjítása,festése.
Már a lambdaszondák is megvannak, csak sajnos még nem nálam

Aki esetleg nem ismerné az autót néhány techikai adat:
-1979 MKIII
-2.9 Cosworth motor
-50-es hengerenkénti leömlők, Janó rendszerrel
-első futóműben egyedi gátlók,Transit rugók, ültetés,kemény szilentek
-Isotta állítható kagylók, fekete 3pontos Sparco övek
Köszönöm megtisztelő figyelmeteket, és a lehetőséget, hogy itt lehetek.
Most pedig megpróbálkozom a képfeltöltéssel.
Jó munkához idő kell de megküzdöttem a képpel és úgy néz ki a netes kapcsolat is megoldódott.
Last edited by BlackMetal on Sat Nov 01, 2014 5:00 pm, edited 2 times in total.