Magam csinálom...
Ez nem más mint a térfogatok meghatározása (köbözés)....
Az égéstér és a teljes térfogat kíszámítása és abbol a sürítési arány meghatározása..
Egyenlöre csak a leirás alapján tudom a sürítési arányt ami az a motor maximum feltöltését határozza meg..
de én ennek nem hiszek ezért kiszámolom..
A folyadék térfogat kitöltési modszertét fogom alkalmazni.
:)
Pudva wrote:
capriv6 wrote:...Holnap v. a napokban jön a motor köbölése...
Sikerült,kimérnem kiszámolnom mindent....
Valami ilyesmire számítottam mint ami kijött....
A sűrítési arányom 8,14:1 -hez
Tehát örülünk.....A gyári adat pontatlanul van megadva de ezen nem is csodálkozom....szegény motor azért ilyen lóerőszegény....
Kicsit játszottam a számokkal és az jött ki ha homorú dugó helyett egyenes lenne akkor 10,02:1 lenne a sűrítés....
Szerintem az SOHC ebben tér el és igy lett az 200Hp....
Egyébként ott meg 9,7:1 van gyárilag megadva...
capriv6 wrote:Sikerült,kimérnem kiszámolnom mindent....
Valami ilyesmire számítottam mint ami kijött....
A sűrítési arányom 8,14:1 -hez
Tehát örülünk.....A gyári adat pontatlanul van megadva de ezen nem is csodálkozom....szegény motor azért ilyen lóerőszegény....
Kicsit játszottam a számokkal és az jött ki ha homorú dugó helyett egyenes lenne akkor 10,02:1 lenne a sűrítés....
Szerintem az SOHC ebben tér el és igy lett az 200Hp....
Egyébként ott meg 9,7:1 van gyárilag megadva...
Hoppá!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
A matekot fizikát mindig is szerettem...
USA-ban a fickok akkor ezért szoktak kompit rárakni....
Már csak kovácsolt dugok kellenének és mehetne a a 20psi.. :)
Igy megelégedek csak 6-8psi-vel----
White Shark wrote:Ha jól számoltál ,ez pont ideális turbósításhoz,nem kell átalakítani semmit !