versney mocinál jó lehet, mert nem fognak vele menni 2000 km-t járatni, főleg ha üzemórás a moci, és annyi lenne a max élettertama. utcai blocknál nem ajánlatos...Natalie Driver Gabe wrote:Én ezt úgy tudtam hogy 10 percig kell határon terhelni .tomtom wrote:
(ralis cimbik arra esküsznek, hogy indítás (bemelegedés) után azonnal határolásig forgatni kell, mert ha azt kibírja, akkor a pályán se lesz vele baj. mondjuk én ezt nem ajánlom
)
Ha utáni ais ó akkor nem lesz gond
Szerintetek???
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Szerintetek???
Mert te az országúton ha mész másodikban nyomod??? Én nem.Süni wrote:Ez azért hülyeség, mert 2-esben is lehet 80-al menni, meg 5-ben is. Inkább a fordulatra kell figyelni, ne huzasd ki az első 2000km-en.szszaby wrote:Az első ezer km-en max 80-90-nel aztán lehet növelni a sebességet és 2000km után olajat cserélni.
Ford Capri MkI Essex
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Szerintetek???
Addig fel sem szoktam tenni a szelepfedelet míg a himbáknál ,vagy sorosnál a veztengely spricnijeinél meg nem jelenik az oil ,bejáratásról meg csak annyit a múltkor a friss motor kb negyed óra alatt durrant el versenyen üveg gázon megtett km max 10 volt, a legnagyobb sebességfokozat a második volt,és a motortér megtelt mindennel ami addig a motorban volt . A Bogyó féle űzemórás motor legalább átjutott a határon.
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Szerintetek???
Hát köszi mindenesetre a hozzászólásokat. Még azért megkérdezek pár szakit, hátha teljesen szétzilálja az elképzelésemet.
Addig is, -jelenleg- amint oda kerülünk, csinálok olajnyomást, ahogy Bogyó mondta, aztán helyben járatom 2-3ezer fordulat között, hogy jobb legyen az olajnyomás mint alapjáraton, aztán következő alkalommal ugyanez + menet lájtosan. Ez utóbbi azért lesz érdekes, mert az usa ford hídra nem teljesen passzolnak az itteni felnik. Kisebb a közepük. Mér is egyezne?
Addig is, -jelenleg- amint oda kerülünk, csinálok olajnyomást, ahogy Bogyó mondta, aztán helyben járatom 2-3ezer fordulat között, hogy jobb legyen az olajnyomás mint alapjáraton, aztán következő alkalommal ugyanez + menet lájtosan. Ez utóbbi azért lesz érdekes, mert az usa ford hídra nem teljesen passzolnak az itteni felnik. Kisebb a közepük. Mér is egyezne?
csak azért is......batman
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Szerintetek???
Na azért a felni + tehermentesítő dolgot azóta megoldottam; persze hogy nem járnék vele így mint a higany. A járatást is megoldottam....
Ami idegesít: valamit rebesgettek hogy idéntől 1 évre adják a műszakit, ill itt a fórumon olvastam, hogy a réz fékcső nem lesz kóser a műszaki vizsgán, pedig nekem 4x25 cm-t kivéve végig az van - Hát ez f@za lesz, ha így van!
Ami idegesít: valamit rebesgettek hogy idéntől 1 évre adják a műszakit, ill itt a fórumon olvastam, hogy a réz fékcső nem lesz kóser a műszaki vizsgán, pedig nekem 4x25 cm-t kivéve végig az van - Hát ez f@za lesz, ha így van!
csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
fékcsövet lefested, és joccakát. akkor nem látszik hogy réz, nem basztatnak vele. műszaki 2 évre van, csak terv volt hogy 1 év lesz, szerencsére nem lépték meg.daniv6 wrote:Na azért a felni + tehermentesítő dolgot azóta megoldottam; persze hogy nem járnék vele így mint a higany. A járatást is megoldottam....
Ami idegesít: valamit rebesgettek hogy idéntől 1 évre adják a műszakit, ill itt a fórumon olvastam, hogy a réz fékcső nem lesz kóser a műszaki vizsgán, pedig nekem 4x25 cm-t kivéve végig az van - Hát ez f@za lesz, ha így van!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Szerintetek???
Nalunk mar a katalizator nelkuli kocsikat evente kell zoldkartyara vinni...total hulyeseg 

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
még jó hogy itthon már nincs külön zöldkártya. de amíg volt, az évente volt..daytona wrote:Nalunk mar a katalizator nelkuli kocsikat evente kell zoldkartyara vinni...total hulyeseg
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Szerintetek???
De ha én tennék egy karburátoros, euro 0-ás autóra katalizátort és mondjuk egy aránylag jó értéket mutatna, nálunk akkor sincs semmi, az autót nem hiszem hogy "tisztább" kategóriába fogják sorolni; inkább valószinüsítik, hogy szar a kipufogó rendszer, vagy valami.
csak azért is......batman
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Szerintetek???
Euro 0 nincs. Karbisra meg hiába teszel katalizátort.daniv6 wrote:De ha én tennék egy karburátoros, euro 0-ás autóra katalizátort és mondjuk egy aránylag jó értéket mutatna, nálunk akkor sincs semmi, az autót nem hiszem hogy "tisztább" kategóriába fogják sorolni; inkább valószinüsítik, hogy szar a kipufogó rendszer, vagy valami.

- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Szerintetek???
Én nem okoskodok de a forgalmiban ott van hogy "00".
Karbisra meg mér' nem lehet tenni? A Trabant-okkal is cirkuszoltak hogy csak akkor mehetnek ha...; ill az Autókereskedők műsorban a Cobra-ra kellett tenniük (catalytic konverter), hogy jó legyen az érték + kisebb fúvókák a karbiba.
Karbisra meg mér' nem lehet tenni? A Trabant-okkal is cirkuszoltak hogy csak akkor mehetnek ha...; ill az Autókereskedők műsorban a Cobra-ra kellett tenniük (catalytic konverter), hogy jó legyen az érték + kisebb fúvókák a karbiba.
csak azért is......batman
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Szerintetek???
A 00 az a környezetvédelmi osztály besorolása, semmi köze az euro besoroláshoz.
A környezetvédelmi osztály 15-ig van , míg az euro az 5-ig.
A környezetvédelmi osztály 15-ig van , míg az euro az 5-ig.
Ford Capri MkI Essex
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Szerintetek???
Lehet tenni, van rá külön környezetvédelmi osztály, időnként lehet találkozni olyan géppel amit eleve így szereltek. (pl. a nivák egy része) Értelme azonban nem sok van, az utólagos átalakításnak meg semmi.daniv6 wrote:Én nem okoskodok de a forgalmiban ott van hogy "00".
Karbisra meg mér' nem lehet tenni? A Trabant-okkal is cirkuszoltak hogy csak akkor mehetnek ha...; ill az Autókereskedők műsorban a Cobra-ra kellett tenniük (catalytic konverter), hogy jó legyen az érték + kisebb fúvókák a karbiba.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daniv6
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 243
- Joined: Tue Jun 27, 2006 11:21 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Balassagyarmat
Re: Szerintetek???

csak azért is......batman
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Szerintetek???
hát ha mindenhol betartanának minden szabályt, akkor már az építés miatt lelőnénekdaniv6 wrote:Ok, végül is van itt mindenféle besorolás azt látom....azé' remélem ( és engem csak ez érdekel) hogy nem lesz hiába ez az egész cécó a vassal mire összerakom, oszt' a végén ki se teheti a kerekeit az utcára!


"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4