Kettő a két lendkereket valamikor 2-3 éve meg mértük csak nem emlékszem a pontos számokra.
Meg különben is a pixelek számából igen is kilehet számolni a pitagorasztételkonvengerciájávalosztvanégyzetgyökkettővel és hozzá adod a nagyanyád életkorát a négyzetre osztott öcséd számával és beilleszted egy logaritmusba. na az pont annyi.
ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
Persze ,csinálj ,de a legegyszerűbb ,ha v4 ,az ha berakod a puposba ,itt meg kiveszem !
Bogyo28 wrote:ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
Persze ,csinálj ,de a legegyszerűbb ,ha v4 ,az ha berakod a puposba ,itt meg kiveszem !
nem a nagy fekete alkatrészbegyűjtő lukba akarom beleszórni, hanem olyannak adnám oda, akinek tényleg szüksége van rá. tárolgani én is tudom. ha valaki v4-et csinál pl vagy egyéb más dolgot amire jó, és ettől halad a project. nálad annyi minden van, ne vigyek már a sivatagba homokot. azt egyébként is tudom, hogy ha valami nem kell, és alkatrész, ne dobjam ki, nálad mindig elfér.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
Persze ,csinálj ,de a legegyszerűbb ,ha v4 ,az ha berakod a puposba ,itt meg kiveszem !
nem a nagy fekete alkatrészbegyűjtő lukba akarom beleszórni, hanem olyannak adnám oda, akinek tényleg szüksége van rá. tárolgani én is tudom. ha valaki v4-et csinál pl vagy egyéb más dolgot amire jó, és ettől halad a project. nálad annyi minden van, ne vigyek már a sivatagba homokot. azt egyébként is tudom, hogy ha valami nem kell, és alkatrész, ne dobjam ki, nálad mindig elfér.
Azt hogy V motoros gyorsan eldöntheted ,közelebb vannak a furatok a középponthoz mint a sorosnál .( a főtengelyre felfogató furatok )
White Shark wrote:Azt hogy V motoros gyorsan eldöntheted ,közelebb vannak a furatok a középponthoz mint a sorosnál .( a főtengelyre felfogató furatok )
ha én emlékeznék ilyenre... csak az maradt meg a fejemben, hogy pici, és érdekes 3 villás a kuplung rugoja vagy mi. van hozzá vadiúj tárcsám is, elég vicces méret.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
White Shark wrote:Azt hogy V motoros gyorsan eldöntheted ,közelebb vannak a furatok a középponthoz mint a sorosnál .( a főtengelyre felfogató furatok )
ha én emlékeznék ilyenre... csak az maradt meg a fejemben, hogy pici, és érdekes 3 villás a kuplung rugoja vagy mi. van hozzá vadiúj tárcsám is, elég vicces méret.
szszaby wrote:Ha már V4 abban is többféle tárcsa van és a lendkerekek is mások, nem mindegy hogy Capri vagy Transit motor.
Tranzitba nem vagyok otthol ,de ami mellette szól ,az a kinyomóvillás szerkezetmegoldás ,mk1 után már a korszerűbb ( de nem jobb ,mert nehezebben javítható ,nem utánállítható ) lamellás rendszerű nyomó kuplungot használták .
szszaby wrote:Ha már V4 abban is többféle tárcsa van és a lendkerekek is mások, nem mindegy hogy Capri vagy Transit motor.
Tranzitba nem vagyok otthol ,de ami mellette szól ,az a kinyomóvillás szerkezetmegoldás ,mk1 után már a korszerűbb ( de nem jobb ,mert nehezebben javítható ,nem utánállítható ) lamellás rendszerű nyomó kuplungot használták .
Az enyémben is nyomórugós szerkezet volt, Mk1-ben volt mind a két fajta.
Bogyo28 wrote:ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
amennyiben megegyezik az főtengely felfogatási osztókör, akkor érdekelne. szerkezet+tárcsa nem kellene, mert a tárcsa ricliszáma úgysem stimmel (t9-re), szerkezetet meg olyat teszek rá, amilyet nem szégyenlek. 1.6-os van elfekvőbe, az sztem jó lesz.
Bogyo28 wrote:ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
amennyiben megegyezik az főtengely felfogatási osztókör, akkor érdekelne. szerkezet+tárcsa nem kellene, mert a tárcsa ricliszáma úgysem stimmel (t9-re), szerkezetet meg olyat teszek rá, amilyet nem szégyenlek. 1.6-os van elfekvőbe, az sztem jó lesz.
ha tényleg v4-é akkor nem lesz jó, de majd előkotrom hogy mi van...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Bogyo28 wrote:ha valaki kis sulyu lendkerékre gyúr, van nekem nem beazonosított ford lendkerék, akkora a kuplung benne mint egy nagyobb kávéscsésze, azt fel tudom ajánlani for free, talán v4-é lehet. ha kell tudok róla képet csinálni...
amennyiben megegyezik az főtengely felfogatási osztókör, akkor érdekelne. szerkezet+tárcsa nem kellene, mert a tárcsa ricliszáma úgysem stimmel (t9-re), szerkezetet meg olyat teszek rá, amilyet nem szégyenlek. 1.6-os van elfekvőbe, az sztem jó lesz.
A ricniszám azonos ,midegy hogy v vagy soros ,ez áll a v4-re is !