Megnéztem a dugót ,nagyon hasonlít a 2,9 re de talán mélyebb ,mennyi a dugattyú kilógása a hengerből ,mert a 2,9 -en 0,45mm.capriv6 wrote:Köszönöm....
Mindig tanulok valamit..
Keresek egy könyvet a mocimról amiben benne vannak az adatok..
Szerintem hasonló lesz a helyzet mint a 2,8 motornál mivel elég buta motor... nincs kihegyezve alacsony sűrítéssel... nem is értettem hogy 4026ccm és 160hp!!érdekes...
Blant wrote:Végigolvastam még egyszer a cikket és figyelmesen megnéztem a táblázatot. A táblázatból kiderül, hogy pl a 2.8i tengelye, nem is olyan nagyon rossz turbósnak, valószínűleg azért mert ugye szívómotornak sincs éppen valami nagyon kihegyezve, viszont pont az összenyitáskori kipufogószelep nyitottságnál van a legnagyobb eltérés, ami meg pont a legcikibb.
capriv6 caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: capriv6 caprija
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Ugy emlékxem hogy nem lóg ki semmit egy síkban van..
Homorú dugó ürege:19ccm
Homorú dugó ürege:19ccm
White Shark wrote:Megnéztem a dugót ,nagyon hasonlít a 2,9 re de talán mélyebb ,mennyi a dugattyú kilógása a hengerből ,mert a 2,9 -en 0,45mm.capriv6 wrote:Köszönöm....
Mindig tanulok valamit..
Keresek egy könyvet a mocimról amiben benne vannak az adatok..
Szerintem hasonló lesz a helyzet mint a 2,8 motornál mivel elég buta motor... nincs kihegyezve alacsony sűrítéssel... nem is értettem hogy 4026ccm és 160hp!!érdekes...
Blant wrote:Végigolvastam még egyszer a cikket és figyelmesen megnéztem a táblázatot. A táblázatból kiderül, hogy pl a 2.8i tengelye, nem is olyan nagyon rossz turbósnak, valószínűleg azért mert ugye szívómotornak sincs éppen valami nagyon kihegyezve, viszont pont az összenyitáskori kipufogószelep nyitottságnál van a legnagyobb eltérés, ami meg pont a legcikibb.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Sziasztok
nos újra haladtam kicsit...
Ami történt amíg nem írtam:
Veztengely javítás köszönet FEFE műveknek
felületi kopás volt a tengelyen így el kellett vinni feljavítani a felületet és hogy utána ne legyen vele probléma a felületet (tengelyt) el kellet vinni edzeni..
Szerencsére volt egy nagyon megbízható futárom Bogyoexpressz köszönöm
Kapott uj HF csavarokat is...
A vásárolt tömítés garnitúrából csak alig jó valami így gyártanom kellet elég sokat...
HF tömítés (turbosítás miatt is) alul felül lemezest garantált 25psi-ig jo lessz
Koporsó tömítés amit kaptam az alumíniumból van valami vulkanizált szilikon felülettel.... ebbe nem bízok..
Szívósor tömítés nem kaptam
Rakás kipufogó tömítés
Turbo tömítés...
Gyorsan neki is álltam...
Na most már jönnek a képek..
Utolsó kép FEFE-nek szól
nos újra haladtam kicsit...
Ami történt amíg nem írtam:
Veztengely javítás köszönet FEFE műveknek

Szerencsére volt egy nagyon megbízható futárom Bogyoexpressz köszönöm

Kapott uj HF csavarokat is...
A vásárolt tömítés garnitúrából csak alig jó valami így gyártanom kellet elég sokat...
HF tömítés (turbosítás miatt is) alul felül lemezest garantált 25psi-ig jo lessz

Koporsó tömítés amit kaptam az alumíniumból van valami vulkanizált szilikon felülettel.... ebbe nem bízok..
Szívósor tömítés nem kaptam
Rakás kipufogó tömítés
Turbo tömítés...
Gyorsan neki is álltam...
Na most már jönnek a képek..

Utolsó kép FEFE-nek szól

- Attachments
-
- DSCF2950.JPG (131.53 KiB) Viewed 8664 times
-
- DSCF2954.JPG (90.5 KiB) Viewed 8664 times
-
- DSCF2956.JPG (104.17 KiB) Viewed 8664 times
-
- DSCF2958.JPG (117.73 KiB) Viewed 8664 times
-
- DSCF2960.JPG (113.78 KiB) Viewed 8664 times
-
- DSCF2962.JPG (83.76 KiB) Viewed 8664 times
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: capriv6 caprija
Ohh, beh szépen dolgozik az úr :) Király lesz
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: capriv6 caprija
Meggyőző a tömítés ,szerintem jó lesz ,viszont a vezérlés az minden elemében 2,9 ,nem változtattak azon semmit ,még a főtengely -lánckerék kombó is , tévedtem a rögzítéssel kapcsolatban ,olyan mint a képen ,nincs végig nútolva ,a lánckerék csak azzal a kis pöcökkel van rögzítve ,és nekiszorítja kívülről a szíjtárcsa a főtengely felfekvő felületének .
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Milyen csavarokat használsz ?
főtengely csapágy, hajtókar, hengerfej ?
főtengely csapágy, hajtókar, hengerfej ?
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: capriv6 caprija
Én úgy tudom a gyárit ,ami azonos a 2,9 csavarjaival ,csak újat .Tibi wrote:Milyen csavarokat használsz ?
főtengely csapágy, hajtókar, hengerfej ?
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Ez igy van
Másra nem futotta

Másra nem futotta

White Shark wrote:Én úgy tudom a gyárit ,ami azonos a 2,9 csavarjaival ,csak újat .Tibi wrote:Milyen csavarokat használsz ?
főtengely csapágy, hajtókar, hengerfej ?
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Szepen haladsz! Jol ertettem, hogy 2.9-nel is a fotengely vezerles fogaskerekebol egy ek all ki, ami beilleszkedik a fotengelybe?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Igen, ebből is van egy kis problémám amit még akarok orvosolni...
A kis alsó kerék nem megfelelő amit küldtek ha nincs más beszerelem a régit de ha kapok holnap külön akkor csere,...
A kis alsó kerék nem megfelelő amit küldtek ha nincs más beszerelem a régit de ha kapok holnap külön akkor csere,...
daytona wrote:Szepen haladsz! Jol ertettem, hogy 2.9-nel is a fotengely vezerles fogaskerekebol egy ek all ki, ami beilleszkedik a fotengelybe?
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: capriv6 caprija
2.9-et sosem szereltem, de DOHC-nal ugyanigy van, es ott joparszor eltepodik az a kis kiallo ek. Ez akkor kovetkezik be, ha mar erezheto a lotyogese a fotengelyben.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: capriv6 caprija
Annak a kis éknek csak az összeszerekéskor van jelentősége ,nem az fogja meg a lánckereket az elfordulás ellen .A szíjtárcsa meghúzásakor maga a szíjtárcsa préseli neki a főtengelynek ,ergó csak akkor van lehetősége a pöcköt elnyírni és elfordulni ,ha a szíjtárcsa fellazul ,vagyis a szíjtárcsa csavarját rendesen meg kell húzni .daytona wrote:2.9-et sosem szereltem, de DOHC-nal ugyanigy van, es ott joparszor eltepodik az a kis kiallo ek. Ez akkor kovetkezik be, ha mar erezheto a lotyogese a fotengelyben.
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Re: capriv6 caprija
A vezérlés és a főbb helyekre amit biztosítani kell ott Loctitle (zöld) csavarrögzítőt használok...
A rezonancia mindent fellazít...voltam jopár loctitle,SKF,SMC,OMRON stb tanfolyamon és ott be is bizonyították....meggyőzött..
A rezonancia mindent fellazít...voltam jopár loctitle,SKF,SMC,OMRON stb tanfolyamon és ott be is bizonyították....meggyőzött..
White Shark wrote:Annak a kis éknek csak az összeszerekéskor van jelentősége ,nem az fogja meg a lánckereket az elfordulás ellen .A szíjtárcsa meghúzásakor maga a szíjtárcsa préseli neki a főtengelynek ,ergó csak akkor van lehetősége a pöcköt elnyírni és elfordulni ,ha a szíjtárcsa fellazul ,vagyis a szíjtárcsa csavarját rendesen meg kell húzni .daytona wrote:2.9-et sosem szereltem, de DOHC-nal ugyanigy van, es ott joparszor eltepodik az a kis kiallo ek. Ez akkor kovetkezik be, ha mar erezheto a lotyogese a fotengelyben.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: capriv6 caprija
Nekünk egy régebbi törőfejen lazultak fel állandóan a csavarok. Mi Esab márkájút használtunk, azóta nem lazul fel.
1980 Capri MK3
- Machine
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 159
- Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakeszi
Re: capriv6 caprija
Melyik zöldet használod?capriv6 wrote:A vezérlés és a főbb helyekre amit biztosítani kell ott Loctitle (zöld) csavarrögzítőt használok...
A rezonancia mindent fellazít...voltam jopár loctitle,SKF,SMC,OMRON stb tanfolyamon és ott be is bizonyították....meggyőzött..
én a közepest, a 243 kéket használom, mert a megbontáshoz nem kell hevíteni az alkatrészt
"The highway still leads to hell"