mint rendesen, 18 évesen illik egy ilyennel kezdeni: majd ha kevés a kézifék, hátsókerekesre váltani: aztán rendes nyugati sportkocsira cserélni: dögös, széles felni, igazi vas szpojler, V motor, rwd, kevés ajtó, amerikai autó kinézet... 22 évesen beteljesült álom

majd kiderül, hogy a felni üt, a gányul hegesztet toldalék rohad, a wartburg gátló nem bírja, az olaj csöpög, váltókar eltörik, fűtéscsőből tákolt kipufogó atomjaira hullik, a kadett lökös lóg, a vaddisznókat sem szereti szemből...
Javítsuk ki! Mivel nem a szakmám, elvitem szerelőhöz. Az első vert át legkevésbé, és csak dupla árat számolt. De legalább a gátlót kicserélte. A második már jobban fájt: egy szelepállítás 3 nap 15000 ft, amiből nem futotta szelepfedél tömítésre, megtette a sziloplaszt is...

utánna már a pénz fogyott, a bundája egyre jobban oda volt, így a legolcsóbb lakatos-fényező kombó kb 3 héttel a javítás után már megmutatkozott a minőségben


így elvegetált egy keveset, de hosszú útra nem ért vele menni, műszaki vizsgán már csak ismerős által ment át, és egyre kevésbé voltam büszke rá.
És utolérte a vég, a rengeteg lyuk és rozsda között, nyomokban fel lehetett fedezni még néhol valami Caprit... Majd rátaláltam egy sokak számára ismerős bódéra (a képet még Gizmo linkelte ide) ...ami egy kis idő és alku után hazajött

Már nagyon várja az össz-vissz 500 km-t futott motort, a 3 hónapos komplett belsőt, a még külföldön lévő

Jelenleg, míg nincs lefestve, a motor kint, kábelek szanaszét, addig most csak apróságok készülnek, alkatrész tisztogatás, beszerzés, stb.
Ja, a fényezőnek mondtam, hogy barna-piros belseje van, emiatt arra gondoltam, hogy fehér volt, pirosat nem szeretnék, a barna megy hozzá, ilyesmi elképzelésem lenne. Erre az volt a válasza, hogy van nagyon faja narancssárga festéke, amit meg lehet bolondítani egy kis szürke csíkkal. ezt még lekaratézzuk
