Gyári cucc, megmaradt készlet volt egy embernél. Befejezte a Saab szervizelést. Az egyik láncfeszítő hiányzik belőle de szerencsére lehet kapni utángyártottban is.Blant wrote:Nagyon komoly a cucc!!! Honnan lőtted? Gyári, vagy utángyártott?
Tibi - Saabotage 2.3t
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
1980 Capri MK3
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
(Hány, meg hány példát tudnék sorolni, ahol nincs......daytona wrote: A 3 vagy 5 hengeres motoroknal elkerulhetetlen a balansztengely,..

- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Ja, pl Suzuki Swift 1.0, olyan is, mint egy kávédaráló, de 5 hengeres, amiben nincs balance? Például melyik?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Ford 5 hengeres? Konkrétan melyik motorokra gondolsz?sunya wrote:FORD , VOLVO , AUDI
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
előkerültek az elveszett emberek is :)
Tegnap bepróbáltuk a motort egy békába , nem reménytelen a dolog. A teknőt az már biztos, hogy át kell alakítani. Ha megkapom a képeket tolok fel párat.
Tegnap bepróbáltuk a motort egy békába , nem reménytelen a dolog. A teknőt az már biztos, hogy át kell alakítani. Ha megkapom a képeket tolok fel párat.
1980 Capri MK3
- sunya
- szerszámtörő
- Posts: 41
- Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vecsés - Ringek
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
FOCUS ST vagy RS.Blant wrote:Ford 5 hengeres? Konkrétan melyik motorokra gondolsz?
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
volvo v70 tdi
- sunya
- szerszámtörő
- Posts: 41
- Joined: Mon Oct 08, 2007 8:56 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vecsés - Ringek
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
https://www.youtube.com/watch?v=9Nz3oUbrzCc" onclick="window.open(this.href);return false;
Capri '76 MK2 XRT5
volvo v70 tdi
volvo v70 tdi
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Szóval a "béka" amibe bepróbáltuk :
Jobb és bal oldalon van hely, egyelőre tetszik így döntve. Egyik oldalon lenne hely egy felfelé ( és előre ) álló turbónak a másik oldalon meg egy féldekástól nagyobb airbox-nak. Elég magasnak nézem a mocit, elfelejtettem megmérni és összehasonlítani egy béka dohc-val. Majd pótolom.
Hátul egy kicsit variálni kell a vízcsővel hasonló képpen mint a zetecnél de túl sokat már nem tudunk nyerni vele, inkább csak a biztonság miatt nehogy kikezdje a dörzsölődés a gumicsövet.
Az olajteknő faragást nem fogom megúszni, kell rá hátulpúposat csinálni. Ha kész reményeim szerint befér a géptető alá. Ha nem akkor nagypúp is kell rá
Jobb és bal oldalon van hely, egyelőre tetszik így döntve. Egyik oldalon lenne hely egy felfelé ( és előre ) álló turbónak a másik oldalon meg egy féldekástól nagyobb airbox-nak. Elég magasnak nézem a mocit, elfelejtettem megmérni és összehasonlítani egy béka dohc-val. Majd pótolom.
Hátul egy kicsit variálni kell a vízcsővel hasonló képpen mint a zetecnél de túl sokat már nem tudunk nyerni vele, inkább csak a biztonság miatt nehogy kikezdje a dörzsölődés a gumicsövet.
Az olajteknő faragást nem fogom megúszni, kell rá hátulpúposat csinálni. Ha kész reményeim szerint befér a géptető alá. Ha nem akkor nagypúp is kell rá

1980 Capri MK3
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Háát Tibcsi ez nem fest valami jól... és szerintem semmiképpen ne dönts meg, ha ha egyáltalán beépited.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Szerintem nagyon jol fest! Beh szíp krinolinod is van, ami az utolsó képen mutatkozik meg :)
Ha a karterből jol látom, ez a gép eredetileg is döntve volt betéve! Amit én szereltem 9.3-ast, abban egyenesen állt, tehát annak a karterje is más lehet! Én kartert is cseréltem azon! Az a karter lehet jobb lenne! 10 pénz volt bontottan. Megpróbálok képet keresni róla! A döntve/nem döntve kérdésnél vedd figyelembe, hogy hol vannak az olajvisszafolyatok a hengerfejben! Nagyon komoly lesz!
Ha a karterből jol látom, ez a gép eredetileg is döntve volt betéve! Amit én szereltem 9.3-ast, abban egyenesen állt, tehát annak a karterje is más lehet! Én kartert is cseréltem azon! Az a karter lehet jobb lenne! 10 pénz volt bontottan. Megpróbálok képet keresni róla! A döntve/nem döntve kérdésnél vedd figyelembe, hogy hol vannak az olajvisszafolyatok a hengerfejben! Nagyon komoly lesz!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Miért ?driver wrote:Háát Tibcsi ez nem fest valami jól... és szerintem semmiképpen ne dönts meg, ha ha egyáltalán beépited.
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Eredetileg is így állt csak keresztben, a turbó volt elől. A járatokat még csekkolom ha megint leugrik a fedél. Ami a teknőt illeti mintha láttam volna én is Ford kompatibilis teknőt de most sehol nem találom, lehet nem is úgy volt. Nincs a tiédről esetleg kép ?Blant wrote:Szerintem nagyon jol fest! Beh szíp krinolinod is van, ami az utolsó képen mutatkozik meg :)
Ha a karterből jol látom, ez a gép eredetileg is döntve volt betéve! Amit én szereltem 9.3-ast, abban egyenesen állt, tehát annak a karterje is más lehet! Én kartert is cseréltem azon! Az a karter lehet jobb lenne! 10 pénz volt bontottan. Megpróbálok képet keresni róla! A döntve/nem döntve kérdésnél vedd figyelembe, hogy hol vannak az olajvisszafolyatok a hengerfejben! Nagyon komoly lesz!
1980 Capri MK3
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
Mert szvsz semmi nem adja magát, valahogy olyan érzésem van, hogy az egész "megerőszakolt", minden egyes pontjával csinálni kell valamit. Na én ennél a pontnál mondom azt hogy áááá hagyjuk...Tibi wrote:Miért ?driver wrote:Háát Tibcsi ez nem fest valami jól... és szerintem semmiképpen ne dönts meg, ha ha egyáltalán beépited.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi - Saabotage 2.3t
én nem ezt látom benne, közel sem olyan szar a helyzet mint amilyennek kinéz de egy típusidegen moci beépítése nagyjából ezzel jár. Végső soron pontosan azt kaptam amit vettem. Meglepetés még nem ért eddig és nem gondolta senki, hogy csak belógatom és gyípaci.driver wrote: Mert szvsz semmi nem adja magát, valahogy olyan érzésem van, hogy az egész "megerőszakolt", minden egyes pontjával csinálni kell valamit. Na én ennél a pontnál mondom azt hogy áááá hagyjuk...
1980 Capri MK3