Ez így igaz....engem is a 2.0V6 érdekel...pedig van haveromnak mustang mocija váltóval difivel mindennel együtt....bele lehetne faragni de engem az a motor érdekel ami gyárilag benne volt....daytona wrote:az igazi 2.0 V6 tulajnak ezt nem magyarazod megBogyo28 wrote:ez szép meg jó, csak megint a régi dolog: minek furni egy 2.0 V6-ot, amikor a furás árából veszel 2.8 v6-t, ami alapból többet tud mint a szénné hegyezett 2.0?...A pilzeni haverom is ezeket hegyezi, most BOB hengerfejeket rak ra pl...
2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukodik?
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Zacy
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 216
- Joined: Sun Jun 08, 2008 3:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zala megyében bárhol
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukodik?
Ford Capri MkII 1977 2.0V6
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Olvasgatva ezt a régi topic-ot, mi a vége? Sikerült 2.0át felfúrni 2.3ra, és megy meg jó? Tudja valaki a story végét?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.paniperda wrote:Olvasgatva ezt a régi topic-ot, mi a vége? Sikerült 2.0át felfúrni 2.3ra, és megy meg jó? Tudja valaki a story végét?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.Bogyo28 wrote:
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
A különbség 2,2 mm ,az oldalanként 1,1mm ezt még elbírná de minek ?Tibi wrote:ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.Bogyo28 wrote:
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Tanulva a múltból inkább kérdezek.
Most minden lehetőséget végigszámolok, pro-kontra lehet, nem lehet. Nem kell nekem nagy erő és gyorsulás, csak egy picit több, mint az a hajdanán volt 90 paci.
Ez amolyan 'elvi kérdés'
, nem szeretnék 2.8-at. 2.0 vagy felfúrt 2.3 vagy 2.3. Ezek jönnek szóba. Szóval ezért érdekel, hogy sikerült-e valakinek.

Most minden lehetőséget végigszámolok, pro-kontra lehet, nem lehet. Nem kell nekem nagy erő és gyorsulás, csak egy picit több, mint az a hajdanán volt 90 paci.
Ez amolyan 'elvi kérdés'

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
azért elég kockázatos, mert az több mint a negyedik túlméret, több mint annak a kétszerese, ha ott már túl vékony lesz az anyag és nem bírja el, akkor kár volt azt a 150-et rádobni a gépműhelyre...White Shark wrote:A különbség 2,2 mm ,az oldalanként 1,1mm ezt még elbírná de minek ?Tibi wrote:ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.Bogyo28 wrote:
szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
A 2.8 moci sem fogja azért hátratörni a nyakad kigyorsításkor de hát te tudod mit akarsz. Valahol W.S. kilistázta mi mennyibe került de a lényeg, hogy 200k+ Ft-ról van szó. A 90 lovas és a 150 lovas is pontosan ugyanannyiba kerül és ugyanannyit fogyaszt.
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Elöször ,de azután már szeretnél megint egy kicsivel jobbat ,és megint egy kicsivel jobbat ,és így tovább sosem lesz vége .Hallgass ránk ,tégy bele egy 2,3-mat ,ha kinövöd még nagyobbat .A kicsit reszelni nem kifizetődő ,sok járulékos költség ,egyik tünet hozza a másikat ,a végeredmény úgy is a nagyobb köbcenti lesz .Ha te abban gondolkodsz ,amit leírtál akkor baj van ,MEGFERTŐZŐDTÉL.!A bajság neve lóerők utáni vágy .Fertőző ,de nem gyógyítható ezt JÓL ELKAPTAD .paniperda wrote:Tanulva a múltból inkább kérdezek.![]()
Most minden lehetőséget végigszámolok, pro-kontra lehet, nem lehet. Nem kell nekem nagy erő és gyorsulás, csak egy picit több, mint az a hajdanán volt 90 paci.
Ez amolyan 'elvi kérdés', nem szeretnék 2.8-at. 2.0 vagy felfúrt 2.3 vagy 2.3. Ezek jönnek szóba. Szóval ezért érdekel, hogy sikerült-e valakinek.


- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Bogyo28 wrote:szerintem nem lehet, meg nem is érdemes. ha már fúrás, akkor max 2.8 vagy 2.9. 2.0-ra pénzt költeni nincs sok értleme, és a block sem bír el túl sok fúrást.
Tibi wrote:ja, a fúró sem forog olcsóbban egy 2.0-ban mint egy 2.9-ben.
White Shark wrote:A különbség 2,2 mm ,az oldalanként 1,1mm ezt még elbírná de minek ?
Simán működne, a pintóba bevarrt 2,8 dugó ugyanez a szitu ,és hány megy kifogástalanul .A 90,8 ba a 93,03 ,és a pintó hengerfala sem vastagabb . Amit Sanyinak csináltam az azért nem utcai körülmények között kapja ,és még a mechanikával nem volt semmi baj ,még hengerfejezni sem kellett soha ,pedig Sanyi 7000 fölé is forgatja.Bogyo28 wrote:azért elég kockázatos, mert az több mint a negyedik túlméret, több mint annak a kétszerese, ha ott már túl vékony lesz az anyag és nem bírja el, akkor kár volt azt a 150-et rádobni a gépműhelyre...
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Ha már nagyot szeretnék, akkor a 3.0 essex V6 érdekelhetne még 38 dgas karbival. De gondolom ilyen motor nincs sehol..
Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik.
Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik.

- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Rosszul gondolod.paniperda wrote:Ha már nagyot szeretnék, akkor a 3.0 essex V6 érdekelhetne még 38 dgas karbival. De gondolom ilyen motor nincs sehol..
Mivel restaurálni szeretném, 78-ban ezek a modellek futottak:
2.0 S 1981 ccm 90 LE 3.44 áttét
2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
3.0 S 2945 ccm 138 LE 3.09 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális. Szerintem. 2.8 nem volt, tehát nem játszik.
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Van 3.0 V6 mocid?White Shark wrote:Rosszul gondolod.

- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Nekem alapból iyen volt, imádtam!paniperda wrote:2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális...
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- paniperda
- márokosanistudnézni
- Posts: 68
- Joined: Mon Nov 11, 2013 2:30 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2.0 V6 motor tuning 2.3 V6 hengerfej es karbival - mukod
Pudva wrote:Nekem alapból iyen volt, imádtam!paniperda wrote:2.3 S 2274 ccm 114 LE 3.22 áttét
Ezek közül a 2.3 az optimális...

Már nem?