akkor indul a hasznaltkeresés. ezzel használtam eddig, de nem erőltetném tovább. szerintem fiesta, bár innen a fórumról vettem anno vagy 8 éve capri felniként.
De akkor nem voltasm olyan okos mint most
Működni, működik, elvan rajta, el is fér, de igy olyan szemmel nézve, amit itt ki tárgyaltunk, valóban butácskán fest rajta. A kerék külső szele es a sárvédő belső pereme között nagyon nagy a hely. Ezért vagy pogacsa( nem szeretnem) vagy egy inkább ideillő felni.
A Capri futómű teljes szélesség egyforma elől, de az MK1 nek beljebb van a sárvédő alsó íve kb. 15 mm-t oldalanként, mint a MK2, MK3 nak
Nekem a 7x13 ET5 RS felni a sárvédő alsó ívével van egyvonalban, a gumi már kilóg
szerintetek egy ilyen méretben jó? ez ugyan 15 col, de gondolom elfér a capri alatt:
Eladó egy garnitúra 4x108 R15 Et12 fehér alu garnitúra , nem üt és nem is rázza az autót. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/f ... x108136966" onclick="window.open(this.href);return false;.
illetve ekkora felnikhez kell-e valami átalakítás, erősítés, vagy bármi ami nem gyári, vagy csont nélkül felmegy?
Kola wrote:szerintetek egy ilyen méretben jó? ez ugyan 15 col, de gondolom elfér a capri alatt:
Eladó egy garnitúra 4x108 R15 Et12 fehér alu garnitúra , nem üt és nem is rázza az autót. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/f ... x108136966" onclick="window.open(this.href);return false;.
illetve ekkora felnikhez kell-e valami átalakítás, erősítés, vagy bármi ami nem gyári, vagy csont nélkül felmegy?
Igaz hogy hiányos a hírdetés ,ebből nem derül ki a szélesség ,de feltételezhető az átmérőből hogy ez 6-és 7 coll közé esik ,ezért ennek csont nélkül passzolnia kell.
elkezdtem játszani a gondolattal, hogy 13 vagy 15 colos kerék. Ezek szerint elférni elfér. Az esztétikán kívül van-e bármi, ami az egyik-másik ellen vagy mellett szól? pl km óra csalni fog, az csak egy dolog. de a motor kisebb/nagyobb terhelésnek lesz-e kitéve (ha nem számottevő a különbség akkor mindegy), futóművet nem terheli-e jobban a nagyobb kerék, nem utolsó sorban a 15-ös gumi (szorozva néggyel) is jelentősen olcsóbb, és könnyebb is találni. sok mindenki a "peres" gumit preferálja, hogy szép (divatos), bár nekem a ballonos kinézet jobban tetszik...
szóval azt nem tudom, hogy a kinézeten kívül van-e műszaki előnye-hátránya a kisebb vagy nagyobb méretnek.
Kola wrote:elkezdtem játszani a gondolattal, hogy 13 vagy 15 colos kerék. Ezek szerint elférni elfér. Az esztétikán kívül van-e bármi, ami az egyik-másik ellen vagy mellett szól? pl km óra csalni fog, az csak egy dolog. de a motor kisebb/nagyobb terhelésnek lesz-e kitéve (ha nem számottevő a különbség akkor mindegy), futóművet nem terheli-e jobban a nagyobb kerék, nem utolsó sorban a 15-ös gumi (szorozva néggyel) is jelentősen olcsóbb, és könnyebb is találni. sok mindenki a "peres" gumit preferálja, hogy szép (divatos), bár nekem a ballonos kinézet jobban tetszik...
szóval azt nem tudom, hogy a kinézeten kívül van-e műszaki előnye-hátránya a kisebb vagy nagyobb méretnek.
Mint máshol is ,itt is ,mindentől függ minden .Pl -napira vagy hétvégén akarod használni ? Mert ha csak hétvégén ,semmivel ne törődj ,csak építsd kedved szerint . Tízévente egyszer meg tudod csapágyazni ,gömbfejezni ,fékezni max 10000 km múlva.
Kola wrote:elkezdtem játszani a gondolattal, hogy 13 vagy 15 colos kerék. Ezek szerint elférni elfér. Az esztétikán kívül van-e bármi, ami az egyik-másik ellen vagy mellett szól? pl km óra csalni fog, az csak egy dolog. de a motor kisebb/nagyobb terhelésnek lesz-e kitéve (ha nem számottevő a különbség akkor mindegy), futóművet nem terheli-e jobban a nagyobb kerék, nem utolsó sorban a 15-ös gumi (szorozva néggyel) is jelentősen olcsóbb, és könnyebb is találni. sok mindenki a "peres" gumit preferálja, hogy szép (divatos), bár nekem a ballonos kinézet jobban tetszik...
szóval azt nem tudom, hogy a kinézeten kívül van-e műszaki előnye-hátránya a kisebb vagy nagyobb méretnek.
Nekem 15" van a Caprim alatt, könyebb és olcsóbb a gumivásárlás!
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.
A 15"-es felni 195/50-es gumival váltóméret a gyáriakhoz képest, sőt volt olyan Capri amit gyárilag is ekkorával szereltek, a futómű abban sem volt megerősítve. Ha a km órád csalni fog az nem a kerekeid miatt lesz.
Kola wrote:szerintetek egy ilyen méretben jó? ez ugyan 15 col, de gondolom elfér a capri alatt:
Eladó egy garnitúra 4x108 R15 Et12 fehér alu garnitúra , nem üt és nem is rázza az autót. http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/f ... x108136966" onclick="window.open(this.href);return false;.
illetve ekkora felnikhez kell-e valami átalakítás, erősítés, vagy bármi ami nem gyári, vagy csont nélkül felmegy?
vétel elött ellenörizd az ET számot, mert ET12-nél azért már szokott lenni valami perem is, ennél meg nem igazán van. lehet kurva mély a közepe, de jobb megnézni inkább nehogy rossz legyen. az hogy hogy állna rajta az más kérdés...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4