megkérném az urakat, aki rendelkezik még GYÁRI méretü CAPRIba való type 9 váltókarral, az löjjön már róla egy fényképet. az a sejtésem, hogy amiket szereztem váltókat az elmult időkben sierra ill. scorpiokból, azoknak a karja szerintem jobban meg van hajtva hátrafelé, mert amikor a kettest húzod, beleér a kézifékkarba, és nagyon hátul van. találtam kb 5 kart, de sajnos már fogalmam sincs hogy melyik honnan van. a terv az lenne, hogy a gyári szöben hajlított váltókart tudjak előállítani (lehet hogy a gyári tök egyenes?)
köszi előre is.
type 9 váltókar
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
type 9 váltókar
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: type 9 váltókar
Szerintem az enyém tökegyenes (legalábbis a látható részen nincs hajlítva), de mintha valamikor az is nekimenne a kézifékkarnak. Talán 4-esben asszem... 

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: type 9 váltókar
ha hozzáér, akkor tuti nem egyenes, és nem gyári...levelboss wrote:Szerintem az enyém tökegyenes (legalábbis a látható részen nincs hajlítva), de mintha valamikor az is nekimenne a kézifékkarnak. Talán 4-esben asszem...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: type 9 váltókar
Emlékeim szerint az enyém még gyári és nem ütközik bele a kézifékkarba. De majd megnézem neked. Remélem összeszerelt állapotban is jó a fotó:)
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: type 9 váltókar
jó úgy is...Nitrobuster wrote:Emlékeim szerint az enyém még gyári és nem ütközik bele a kézifékkarba. De majd megnézem neked. Remélem összeszerelt állapotban is jó a fotó:)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: type 9 váltókar
Megnéztem!
Nem egyenes. Görbül hátra nekem is csak akkor ér bele a kézifékbe ha nagyon rángatom. Valószínűleg kopás miatt, de hát ő is túl van a 30-on:).
Egyébként van közötte 2cm. 1-3-5 ben pont függőlegesen áll a kar ha az segít.
Nem egyenes. Görbül hátra nekem is csak akkor ér bele a kézifékbe ha nagyon rángatom. Valószínűleg kopás miatt, de hát ő is túl van a 30-on:).
Egyébként van közötte 2cm. 1-3-5 ben pont függőlegesen áll a kar ha az segít.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar