Azért volt az án még a Kínai népköztársaságé is. A Veteránban volt róla külön cikk.Süni wrote:Az hagyján, de azóta a családjuké !!taunus73sw wrote:A kis benzinkút mellesleg már a legrégebbi kutak egyike, asszem 1918-tól üzemel.
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Süni wrote:A korhadt soha nem volt lakatolva, szépek a vonalai, hézagai. A nagyon egyben lévőn több a gitt mint a fém, a sárvédő egybe van dolgozva a szélvédő előtti lemezzel (mondjuk ezt láttam én is), több elem cserélve lett, eléggé kontár módjára. Mondjuk az ember nem is igazán lakatos, hanem restaurátor, fő tevékenysége 30-as 40-es évekbeli Mercedesek. Láttam több munkáját, úgyhogy bízom a hozzáértésében. Nem baj, majd az alsóból csinálok egy ilyet : 8)szszaby wrote:Mire alapozta ezt, mi gond van az utóbbi autóval?
A legjobb tényleg az benne, hogy nem kallódik el és auto lesz belöle, jó hogy sikerült mégis megtartanod őket...

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Abból azért több van, és bármikor vehetsz majd egy másikat. Egy régi escort azért ritkább darab...Süni wrote:Köszönöm mindenkinek, kompromisszumot azért kellett kötnöm, Escort MK6-nak mennie kell.bogyo28 wrote:A legjobb tényleg az benne, hogy nem kallódik el és auto lesz belöle, jó hogy sikerült mégis megtartanod őket...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Amikor annó a Bogyó-ét csiszoltuk vizes papírral, akkor rájöttem, hogy melyik a Capri legszexisebb része: a hátulja ott a C-oszlopon nem sokkal a tanknyílás felett. Na az olyan mintha egy formás és izmos Női popót simogatnál... 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- FehérCapri Sanca
- márokosanistudnézni
- Posts: 81
- Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Pudva wrote:Amikor annó a Bogyó-ét csiszoltuk vizes papírral, akkor rájöttem, hogy melyik a Capri legszexisebb része: a hátulja ott a C-oszlopon nem sokkal a tanknyílás felett. Na az olyan mintha egy formás és izmos Női popót simogatnál...
Hehehe, mosmá értem, mé van olyan érdekes kipufogód... :PPPP
BOSS MK III