könnyen +eshet :)bogyo28 wrote:nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm
váltók
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a burton-power katalogusban van egy egész jó kis rész a váltokról, azt kellene felrakni valahova...Tibi wrote:könnyen +eshet :)bogyo28 wrote:nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
nem emléxem pontosan, de érdemes lenne megnézni a difidet.Dartonit wrote:Sziasztok!
Szerintetek normális, ha egy szabvány 2000 V6 100-nál 3000-ret pörög? Mondjuk annyira nem gáz, de sajnálok vele tartósan 120-al menni. :(
Négyes váltóm van, tudtommal gyári difivel, és 13"-s /60-as gumikkal.
ellenben az eladó 2.8i motorhoz van 5-ös váltó (olcsón:)) akkor helyreáll a "rend". :D
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha jól emlékszem nekem kb ennyit ment, de az 5-ös váltóval már 120-atDartonit wrote:Sziasztok!
Szerintetek normális, ha egy szabvány 2000 V6 100-nál 3000-ret pörög? Mondjuk annyira nem gáz, de sajnálok vele tartósan 120-al menni. :(
Négyes váltóm van, tudtommal gyári difivel, és 13"-s /60-as gumikkal.
megy 3000-es fordulatnál.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- CapriTurbo
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 310
- Joined: Fri Dec 10, 2004 2:42 am
Szerintem nem figyeltél eléggé, a 2000E sor4-eseken volt és "medium duty", a Type 5 2.8, 3.0 V6-osokon és "heavy duty". A Burton katalógus is ezt írja, de ott van mind a kettőről kép is és azon látszik, hogy csak hasonlóak, de nem egyformák kívülről sem.bogyo28 wrote:nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm

- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem véletlen, hogy ő a presidentCapriTurbo wrote:Szerintem nem figyeltél eléggé, a 2000E sor4-eseken volt és "medium duty", a Type 5 2.8, 3.0 V6-osokon és "heavy duty". A Burton katalógus is ezt írja, de ott van mind a kettőről kép is és azon látszik, hogy csak hasonlóak, de nem egyformák kívülről sem.bogyo28 wrote:nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm

1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Utánnanéztem a aktalógusban, és igazad van. Mea Culpa ezerrel!CapriTurbo wrote:Szerintem nem figyeltél eléggé, a 2000E sor4-eseken volt és "medium duty", a Type 5 2.8, 3.0 V6-osokon és "heavy duty". A Burton katalógus is ezt írja, de ott van mind a kettőről kép is és azon látszik, hogy csak hasonlóak, de nem egyformák kívülről sem.bogyo28 wrote:nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...Tibi wrote:http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Köszi fiúk, ez már szinte hiányzott...Capripower wrote:Biztos csak fáradt volt. :)

mindig megkapom a magamét ugy látszik, csak nézzek félre valamit egy kicsit

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt.
Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?
Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt.

Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?
A caprin kivűl nincs még egy autó amiről ilyen egyszerű a váltót leszedni.Talán a tau meg a transit :)Dartonit wrote:Sziasztok!
Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt.![]()
Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Annyiban modosítanék, hogy ha gyári vagy ahoz hasonlo a kipufogod. Nekem a Karkus rendszer kicsit utban volt, ezért le kellett lazitani a gumikról a kipuffot, hogy le lehessen szedni. Viszont még akna nélküli csillag-garázsban is egyszerüen megoldható...trafo2000 wrote:A caprin kivűl nincs még egy autó amiről ilyen egyszerű a váltót leszedni.Talán a tau meg a transit :)Dartonit wrote:Sziasztok!
Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt.![]()
Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4