Tiszteletem az urakanak
azt szeretném megtudni,hogy az mk1 escort hátsó lámpa búra és az mk1 capri hátsó lámpa búra csont egyforma vagy van valami különbség köztük?
Gáborka wrote:Tiszteletem az urakanak
azt szeretném megtudni,hogy az mk1 escort hátsó lámpa búra és az mk1 capri hátsó lámpa búra csont egyforma vagy van valami különbség köztük?
Gondolom a kislámpásra gondolsz, csont egyforma, csereszabatosak de volt belőle 2-3 változat, van műanyag és fém keretes csak kézből látszik a különbség...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Gáborka wrote:Tiszteletem az urakanak
azt szeretném megtudni,hogy az mk1 escort hátsó lámpa búra és az mk1 capri hátsó lámpa búra csont egyforma vagy van valami különbség köztük?
Gondolom a kislámpásra gondolsz, csont egyforma, csereszabatosak de volt belőle 2-3 változat, van műanyag és fém keretes csak kézből látszik a különbség...
Ez pontosan így van ,és az sem mindegy hogy angol ,vagy német ,és cserélgetni sem tudod még a búrákat sem ,mert az egyik oldala nem derékszögű. Balos csak balra feltehető ,jobbos csak jobbra ,( nyíl kifele mutat ) de ha kézbe fogod is érzed, az angol háromszor olyan súlyú krómozott spiáter a német műanyag .Az angol szétszedhető ( csavaros ) a német egybeolvasztott .Nekem szét kellett szednem ,spiátert tettem fel ,kitisztítani ,és beragasztani a fényvisszaverő lemezt ,ez mindíg kiesik .Apropó ha valakinek kell bele égőfoglalat cserélnék .Fémfoglalatosért adok műanyag foglalatost .Az angolban fém van a németben műanyag ,nekem két fém hiányzik. Cserebere is lehet ,német lámpáim is vannak.
köszönöm a részletes válaszokat az uraknak,pont ez volt a félelmem a dologgal kapcsolatban...a jobbos burám szállt el de ezt a vatérián balos escort burának hirdetik ,gondoltam összeforgatom ,de akkor meg sem próbálom...
Gáborka wrote:köszönöm a részletes válaszokat az uraknak,pont ez volt a félelmem a dologgal kapcsolatban...a jobbos burám szállt el de ezt a vatérián balos escort burának hirdetik ,gondoltam összeforgatom ,de akkor meg sem próbálom...
Ha a búra szállt el akkor csavaros volt ? Vagy kettétört a műanyagházas ? Vedd meg a vaterás balost ,adok érte jobbos komplettet ,nem csavarost ,ami egybe van nem szétszedhető.Mert ha búrának hirdetik az csavaros lesz ,az nekem épp nem olyan szép.
köszönöm a lehetőséget de nem élek vele,mert nekem szétszedhetős fém van és olyan is kellett volna ,de ha kell valakinek itt a link: http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 86286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gáborka wrote:köszönöm a lehetőséget de nem élek vele,mert nekem szétszedhetős fém van és olyan is kellett volna ,de ha kell valakinek itt a link: http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 86286.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Igen ez az egybeforrasztott ,német , balos de szép állapotú .Ha nem találsz azért műanyaggal szívesen kisegítlek ,semminél több !
Gáborka wrote:köszönöm a részletes válaszokat az uraknak,pont ez volt a félelmem a dologgal kapcsolatban...a jobbos burám szállt el de ezt a vatérián balos escort burának hirdetik ,gondoltam összeforgatom ,de akkor meg sem próbálom...
Ha nagyon közlekedni akarsz ezt is megveheted ,csak gyakorlott szem mondja meg közelről hogy ez balos ,annyi lesz a különbség ,amit csak te tudsz ,hogy lefele néznek a foglalatok ,na de ki nézi a csomagtartódat rajtad kívül ?
Tisztelet az uraknak
Valaki le tudná írni,hogy a képen szereplő dolog hogyan illeszkedik és működik?
(nem 2 turbónak kéne lennie 1-1 oldalanként?) http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Satz- ... 3ce8210ed2" onclick="window.open(this.href);return false;
Gáborka wrote:Tisztelet az uraknak
Valaki le tudná írni,hogy a képen szereplő dolog hogyan illeszkedik és működik?
(nem 2 turbónak kéne lennie 1-1 oldalanként?) http://www.ebay.de/itm/Turbolader-Satz- ... 3ce8210ed2" onclick="window.open(this.href);return false;
ahol látod a két lyukat a csonkon az megy a fejre egyből. Mögötte látszik egy rövid csővég, oda megy be a másik oldali fejből a cső.
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb