Èn rèszemröl már kèsz, csütörtökön javítottam az elektromos problèmát ami mèg voltKola wrote:Ok,kereslek, az nem gond, csak először azt kellett kitalálnom, hogy mi lesz a pontos menet. Bár arról, hogy mikor lesz aktuális, lehet te most többet tudsz mint én :)
Klub élet feltámasztása
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Klub élet feltámasztása
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Klub élet feltámasztása
Nem tudom mit tudok tenni az ügy érdekében, de rám számíthatsz, akár szervezésben is.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Klub élet feltámasztása
Ujjjééé!Bogyo28 wrote: ↑Mon Mar 13, 2017 9:43 amÈn rèszemröl már kèsz, csütörtökön javítottam az elektromos problèmát ami mèg voltKola wrote:Ok,kereslek, az nem gond, csak először azt kellett kitalálnom, hogy mi lesz a pontos menet. Bár arról, hogy mikor lesz aktuális, lehet te most többet tudsz mint én :)
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Klub élet feltámasztása
Tiszteletem az uraknak
Részemről befejeztem a fórumon az irkálást(csak ha keresek alkatrészt meg ilyesmit akkor jelentkezem ) ,pedig remek lett
mivel ennyire passzív lett a társaság lassan csak magammal levelezgetek...természetesen senkit nem akarok megbántani nem szokásom de a fórum lassan a hullaházban a tepsiben lévő emberek társalgához kezd hasonlítani(új szokások ide vagy oda).Rengeteg ÚJ témát lehetne felhozni,vagy régi témát felújítani :
az épülős részen pl akik felújították a gépeiket (ha volna rá idejük,és élnek még ) újra felrakhatnák a folyamatról készült rég törlődött,megnyithatatlan képeiket ,hátha más is szívesen megnézné őket segítség vagy érdeklődés gyanánt....egyszerű adatokat is lehetne felrakni pl milyen et számú stb felni kell egy mk1 caprira (..vettem escort mk1 kereket ..és mivel azt hittem csont egyforma jól beszoptam..de látom másnak is vannak ilyen gondjai)
keresek kínálok ...csomó minden van fent a neten ..ide is belehetne rakni sok mindent....(már csak szinesítés gyanánt is)
találkozók :önmagáért beszél a dolog akár régi jó emlékekről is lehetne képeket sztorikat megosztani..talán ez is elindítana egy kis beszélgetést...
Baráti üdvözletem minden aktív és passzív Caprisnak

(én már a capri regisztert sem találom ,biztos nyomi vagyok ,de ott is nézelődtem volna szívesen
)
Részemről befejeztem a fórumon az irkálást(csak ha keresek alkatrészt meg ilyesmit akkor jelentkezem ) ,pedig remek lett

az épülős részen pl akik felújították a gépeiket (ha volna rá idejük,és élnek még ) újra felrakhatnák a folyamatról készült rég törlődött,megnyithatatlan képeiket ,hátha más is szívesen megnézné őket segítség vagy érdeklődés gyanánt....egyszerű adatokat is lehetne felrakni pl milyen et számú stb felni kell egy mk1 caprira (..vettem escort mk1 kereket ..és mivel azt hittem csont egyforma jól beszoptam..de látom másnak is vannak ilyen gondjai)
keresek kínálok ...csomó minden van fent a neten ..ide is belehetne rakni sok mindent....(már csak szinesítés gyanánt is)
találkozók :önmagáért beszél a dolog akár régi jó emlékekről is lehetne képeket sztorikat megosztani..talán ez is elindítana egy kis beszélgetést...
Baráti üdvözletem minden aktív és passzív Caprisnak


(én már a capri regisztert sem találom ,biztos nyomi vagyok ,de ott is nézelődtem volna szívesen

FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Re: Klub élet feltámasztása
Szomorú, de megértelek.
Bennem még él a remény. Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy csak úgy eltűnik a fórum a süllyesztőben. Bár nagy az esélye, hogy ez a megszólalás is reflektálás nélkül marad...

'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: Klub élet feltámasztása
Reflekt 

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: Klub élet feltámasztása
Srácok .... sajnálatos , de ez van ...... az uTCSó kapTCSolja le a villanyt ... 

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Klub élet feltámasztása
Na, írok egy kurva hosszút, a villany még maradhat
Klub élet, fórum élet:
Most végigolvastam ezen topic elmúlt másfel év alatt keletkezett 4 oldalát. Mint klub (legalábbis részemről sajnos, távolság egyebek miatt) valóban nem látok nagy mozgolódást. De tudom, hogy többen vagytok szorosabb barátságban, közös szerelésekkel, autózásokkal. Amennyiben nem annyira privát, szívesen veszünk ezekről visszajelzéseket. Lehetséges, hogy a fórumtársak közül is szívesen beszállna valaki, amennyiben lehetőség adódik rá. Az is ehet, erre csak nekem nincs rálátásom, messze is vagyok, keveseteket is ismerlek.
Fórum: akárhányszor feljövök (azért kb napi szinten, de biztos, hogy heti többször) mindig van jelenlegi 3-7 regisztrált, és egy-két vendég felhasználó.
Amit nekem adott a fórum: Caprit, szó szerint. Huszonévesen szar fizetéssel, vettem egy szar állapotú Caprit, 0 hozzáértéssel, tapasztalat nélkül. Sokat kérdeztem, de sokkal többször voltam "read only" állapotban, mert a 2000-es években - még az index fórumon szocializálódva- mindíg "leugatás" volt a jutalama, főleg egy új, a törzsközönség számára ismeretlen júzernek, hogy ez ezerszer le lett már írva, olvass utána. Ezért végigolvastam az összes (tényleg
) topicok, hozzászólást, és próbáltam tanulni belőle (tök más a szakmám). Ez talán nem is baj. Amennyiben nem történik érdemleges változás mondjuk egy kocsi állapotában, vagy nem bulizunk együtt és készítünk egy halom fényképet, nem találom fel a spanyolviaszt, stb, valószínűleg nem is tudok érdemben hozzászólni a fórumhoz.
Részemről eltelt 12 év a Capri szempontjából semmivel. Lett családom, már nem huszonéves vagyok, hanem egy bácsi, a kecóra is kellett egy keveset áldozni időben-pénzben pár Capri árát...
Majd előkerült a rettegett kérdés, mint sok sorstársamnak: mi legyen az öreg szarral a kert végében, kell a hely a gyerek medencéjéhez, kell a pénz új kisbiciklire, kell az idő, mert nincs 24 órás napközi: menjen vagy maradjon?
És feljöttem ismét ide. Azért, hogy megtudjam, mennyiért lehet eladnom a már csak nyomokban autóra emlékeztető halom szemetet. És ismét végigolvastam az egész fórumot... majd az asztalra basztam, és kijelentettem: ez megint kocsi lesz!
Ennek három éve, itt a célegyenes, mint a projektekben látszódik (egy valag pénz) és a fórumtársak segítsége nélkül sehol nem lennék. Itt kaptam segítséget, hogyan legyen Angliából az ebayrol sibedám (köszi Stpetya), ki fejezze be az összelegózást a garázsban szanaszét dobozokban levő (és nem levő
) alkatrészekből (köszi Whiteshark), az összekócolt vezetékek kiegyenesítésétől, alkatrész hiány azonnali megoldása, klub-fórum-kapcsolat és minden Origója (Bogyó
), szilentek rendelése, új belső beszerzése, ötletek, megoldások, javítási tapasztalatok, stb, stb, stb...
Eddig nekem nem volt mit írnom, mert nem volt miről. És nem is értettem hozzá. Amint ismét itthon lesz az autóm, együtt élünk, lesznek közös élményeink, felmerülnek az újabb megoldandó problémák, vagy csak lefestek egy kilincset, esetleg betervezhetően két hét múlva el tudok menni gurulni egyet, és ehhez keresek valakit,akkor az megy is ki a fórumra! Ha nincs ilyen, azt nem írom ide, hogy a kölök megtanult quadozni, az asszony fasza tortát sütött, és a katasztrófavédelem megint megbüntetett, nem nem söpörtettem ki a kéményt, mert ez nem ide tartozik....
Capriból jóval kevesebb van, mint húsz éve. Egy mostani húszéves már nem engedheti meg egy működőképes megvásárlását/fenntartását úgy mint húsz éve. Egy "bácsi" akinek megmaradt, esetleg van rá egy kis lóvéja fenntartani, ezer más dologgal foglalkozik, mint a buli/csajok-szórakozás/kocsi, és kevesebb online életet is él. De azért vagyunk. Ide nézünk, kérdezünk, válaszolunk. Dicsérünk, javasolunk. Azért ez maradjon meg, ne temessük, ne hátráljunk ki belőle. Én pl nem szeretek facebookozni, vannak ott is caprik, azokat nem ismerem, és töredéke hasznát nem láttam, mint ennek a fórumnak. Az lenne az igazi, ha őket is el lehetne csábítani ide is, hozzanak egy kis újdonságot.
Szóval maradjunk, építsünk, tanuljunk, szereljünk, autózzunk, fórumozzunk, olvassuk és gazdagítsuk a diy részleget, akiknek van használható kocsijuk és/vagy kedvük és/vagy lehetőségük, talákozzunk!
Kár lenne veszni hagyni...


Klub élet, fórum élet:
Most végigolvastam ezen topic elmúlt másfel év alatt keletkezett 4 oldalát. Mint klub (legalábbis részemről sajnos, távolság egyebek miatt) valóban nem látok nagy mozgolódást. De tudom, hogy többen vagytok szorosabb barátságban, közös szerelésekkel, autózásokkal. Amennyiben nem annyira privát, szívesen veszünk ezekről visszajelzéseket. Lehetséges, hogy a fórumtársak közül is szívesen beszállna valaki, amennyiben lehetőség adódik rá. Az is ehet, erre csak nekem nincs rálátásom, messze is vagyok, keveseteket is ismerlek.
Fórum: akárhányszor feljövök (azért kb napi szinten, de biztos, hogy heti többször) mindig van jelenlegi 3-7 regisztrált, és egy-két vendég felhasználó.
Amit nekem adott a fórum: Caprit, szó szerint. Huszonévesen szar fizetéssel, vettem egy szar állapotú Caprit, 0 hozzáértéssel, tapasztalat nélkül. Sokat kérdeztem, de sokkal többször voltam "read only" állapotban, mert a 2000-es években - még az index fórumon szocializálódva- mindíg "leugatás" volt a jutalama, főleg egy új, a törzsközönség számára ismeretlen júzernek, hogy ez ezerszer le lett már írva, olvass utána. Ezért végigolvastam az összes (tényleg

Részemről eltelt 12 év a Capri szempontjából semmivel. Lett családom, már nem huszonéves vagyok, hanem egy bácsi, a kecóra is kellett egy keveset áldozni időben-pénzben pár Capri árát...
Majd előkerült a rettegett kérdés, mint sok sorstársamnak: mi legyen az öreg szarral a kert végében, kell a hely a gyerek medencéjéhez, kell a pénz új kisbiciklire, kell az idő, mert nincs 24 órás napközi: menjen vagy maradjon?
És feljöttem ismét ide. Azért, hogy megtudjam, mennyiért lehet eladnom a már csak nyomokban autóra emlékeztető halom szemetet. És ismét végigolvastam az egész fórumot... majd az asztalra basztam, és kijelentettem: ez megint kocsi lesz!
Ennek három éve, itt a célegyenes, mint a projektekben látszódik (egy valag pénz) és a fórumtársak segítsége nélkül sehol nem lennék. Itt kaptam segítséget, hogyan legyen Angliából az ebayrol sibedám (köszi Stpetya), ki fejezze be az összelegózást a garázsban szanaszét dobozokban levő (és nem levő


Eddig nekem nem volt mit írnom, mert nem volt miről. És nem is értettem hozzá. Amint ismét itthon lesz az autóm, együtt élünk, lesznek közös élményeink, felmerülnek az újabb megoldandó problémák, vagy csak lefestek egy kilincset, esetleg betervezhetően két hét múlva el tudok menni gurulni egyet, és ehhez keresek valakit,akkor az megy is ki a fórumra! Ha nincs ilyen, azt nem írom ide, hogy a kölök megtanult quadozni, az asszony fasza tortát sütött, és a katasztrófavédelem megint megbüntetett, nem nem söpörtettem ki a kéményt, mert ez nem ide tartozik....
Capriból jóval kevesebb van, mint húsz éve. Egy mostani húszéves már nem engedheti meg egy működőképes megvásárlását/fenntartását úgy mint húsz éve. Egy "bácsi" akinek megmaradt, esetleg van rá egy kis lóvéja fenntartani, ezer más dologgal foglalkozik, mint a buli/csajok-szórakozás/kocsi, és kevesebb online életet is él. De azért vagyunk. Ide nézünk, kérdezünk, válaszolunk. Dicsérünk, javasolunk. Azért ez maradjon meg, ne temessük, ne hátráljunk ki belőle. Én pl nem szeretek facebookozni, vannak ott is caprik, azokat nem ismerem, és töredéke hasznát nem láttam, mint ennek a fórumnak. Az lenne az igazi, ha őket is el lehetne csábítani ide is, hozzanak egy kis újdonságot.
Szóval maradjunk, építsünk, tanuljunk, szereljünk, autózzunk, fórumozzunk, olvassuk és gazdagítsuk a diy részleget, akiknek van használható kocsijuk és/vagy kedvük és/vagy lehetőségük, talákozzunk!
Kár lenne veszni hagyni...
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Klub élet feltámasztása
Kola, megelőztél, valami hasonlót akartam én is írni.
Mióta Caprim van, szinte napi fórum olvasó voltam, manapság már csak heti "felnéző".
Néha, ha tudtam érdemlegeset hozzátenni, írtam is.
Amíg még családtalan 30-as voltam, járkáltam találkozókra, de mióta lett feleség, 2 gyerek, ház, komolyabb munka, azóta alig van időm bármire, így fórumozásra még kevesebb.
Sokéves tendencia hogy halnak el, vagy halkulnak le fórumok, klubok, ezzel nem csak a Capri Klub küszködik.
De ne hagyjuk, építő jellegű hozzászólások kellenek, aki babrál és van kedve, írjon csak továbbra is, GÁBORKA! még ha read-only is a látogatók nagy része.
Hajrá Caprisok!!!
Mióta Caprim van, szinte napi fórum olvasó voltam, manapság már csak heti "felnéző".
Néha, ha tudtam érdemlegeset hozzátenni, írtam is.
Amíg még családtalan 30-as voltam, járkáltam találkozókra, de mióta lett feleség, 2 gyerek, ház, komolyabb munka, azóta alig van időm bármire, így fórumozásra még kevesebb.
Sokéves tendencia hogy halnak el, vagy halkulnak le fórumok, klubok, ezzel nem csak a Capri Klub küszködik.
De ne hagyjuk, építő jellegű hozzászólások kellenek, aki babrál és van kedve, írjon csak továbbra is, GÁBORKA! még ha read-only is a látogatók nagy része.
Hajrá Caprisok!!!
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Re: Klub élet feltámasztása
A fentieket szintén elmondhatom magamról.
Az viszont kétségtelen, hogy az "öregedésnek" is meg van a maga előnye. A ház felépült, a gyerek lassan felnő, és ezáltal rendeződik az anyagi háttér is. én most konkrétan ezen okokból tudok költeni a Caprira.
Dobok is a topikomba pár fotót, hátha inspirál még valakit
Az viszont kétségtelen, hogy az "öregedésnek" is meg van a maga előnye. A ház felépült, a gyerek lassan felnő, és ezáltal rendeződik az anyagi háttér is. én most konkrétan ezen okokból tudok költeni a Caprira.
Dobok is a topikomba pár fotót, hátha inspirál még valakit

'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Klub élet feltámasztása
húú, ezt nagyon jól leírtad szerintem. Én sajnos keveset vagyok forumon mert 2x nyúltam a caprihoz az elmúlt 2 évben. De itt a tavasz tervezek haladni vele, majd dokumentálom és rakok fel képet. Azonkívűl meg a taunussal foglalkozok ami nem biztos h minden caprist érdekelKola wrote: ↑Mon Apr 24, 2017 12:01 am Na, írok egy kurva hosszút, a villany még maradhat![]()
![]()
Klub élet, fórum élet:
Most végigolvastam ezen topic elmúlt másfel év alatt keletkezett 4 oldalát. Mint klub (legalábbis részemről sajnos, távolság egyebek miatt) valóban nem látok nagy mozgolódást. De tudom, hogy többen vagytok szorosabb barátságban, közös szerelésekkel, autózásokkal. Amennyiben nem annyira privát, szívesen veszünk ezekről visszajelzéseket. Lehetséges, hogy a fórumtársak közül is szívesen beszállna valaki, amennyiben lehetőség adódik rá. Az is ehet, erre csak nekem nincs rálátásom, messze is vagyok, keveseteket is ismerlek.
Fórum: akárhányszor feljövök (azért kb napi szinten, de biztos, hogy heti többször) mindig van jelenlegi 3-7 regisztrált, és egy-két vendég felhasználó.
Amit nekem adott a fórum: Caprit, szó szerint. Huszonévesen szar fizetéssel, vettem egy szar állapotú Caprit, 0 hozzáértéssel, tapasztalat nélkül. Sokat kérdeztem, de sokkal többször voltam "read only" állapotban, mert a 2000-es években - még az index fórumon szocializálódva- mindíg "leugatás" volt a jutalama, főleg egy új, a törzsközönség számára ismeretlen júzernek, hogy ez ezerszer le lett már írva, olvass utána. Ezért végigolvastam az összes (tényleg) topicok, hozzászólást, és próbáltam tanulni belőle (tök más a szakmám). Ez talán nem is baj. Amennyiben nem történik érdemleges változás mondjuk egy kocsi állapotában, vagy nem bulizunk együtt és készítünk egy halom fényképet, nem találom fel a spanyolviaszt, stb, valószínűleg nem is tudok érdemben hozzászólni a fórumhoz.
Részemről eltelt 12 év a Capri szempontjából semmivel. Lett családom, már nem huszonéves vagyok, hanem egy bácsi, a kecóra is kellett egy keveset áldozni időben-pénzben pár Capri árát...
Majd előkerült a rettegett kérdés, mint sok sorstársamnak: mi legyen az öreg szarral a kert végében, kell a hely a gyerek medencéjéhez, kell a pénz új kisbiciklire, kell az idő, mert nincs 24 órás napközi: menjen vagy maradjon?
És feljöttem ismét ide. Azért, hogy megtudjam, mennyiért lehet eladnom a már csak nyomokban autóra emlékeztető halom szemetet. És ismét végigolvastam az egész fórumot... majd az asztalra basztam, és kijelentettem: ez megint kocsi lesz!
Ennek három éve, itt a célegyenes, mint a projektekben látszódik (egy valag pénz) és a fórumtársak segítsége nélkül sehol nem lennék. Itt kaptam segítséget, hogyan legyen Angliából az ebayrol sibedám (köszi Stpetya), ki fejezze be az összelegózást a garázsban szanaszét dobozokban levő (és nem levő) alkatrészekből (köszi Whiteshark), az összekócolt vezetékek kiegyenesítésétől, alkatrész hiány azonnali megoldása, klub-fórum-kapcsolat és minden Origója (Bogyó
), szilentek rendelése, új belső beszerzése, ötletek, megoldások, javítási tapasztalatok, stb, stb, stb...
Eddig nekem nem volt mit írnom, mert nem volt miről. És nem is értettem hozzá. Amint ismét itthon lesz az autóm, együtt élünk, lesznek közös élményeink, felmerülnek az újabb megoldandó problémák, vagy csak lefestek egy kilincset, esetleg betervezhetően két hét múlva el tudok menni gurulni egyet, és ehhez keresek valakit,akkor az megy is ki a fórumra! Ha nincs ilyen, azt nem írom ide, hogy a kölök megtanult quadozni, az asszony fasza tortát sütött, és a katasztrófavédelem megint megbüntetett, nem nem söpörtettem ki a kéményt, mert ez nem ide tartozik....
Capriból jóval kevesebb van, mint húsz éve. Egy mostani húszéves már nem engedheti meg egy működőképes megvásárlását/fenntartását úgy mint húsz éve. Egy "bácsi" akinek megmaradt, esetleg van rá egy kis lóvéja fenntartani, ezer más dologgal foglalkozik, mint a buli/csajok-szórakozás/kocsi, és kevesebb online életet is él. De azért vagyunk. Ide nézünk, kérdezünk, válaszolunk. Dicsérünk, javasolunk. Azért ez maradjon meg, ne temessük, ne hátráljunk ki belőle. Én pl nem szeretek facebookozni, vannak ott is caprik, azokat nem ismerem, és töredéke hasznát nem láttam, mint ennek a fórumnak. Az lenne az igazi, ha őket is el lehetne csábítani ide is, hozzanak egy kis újdonságot.
Szóval maradjunk, építsünk, tanuljunk, szereljünk, autózzunk, fórumozzunk, olvassuk és gazdagítsuk a diy részleget, akiknek van használható kocsijuk és/vagy kedvük és/vagy lehetőségük, talákozzunk!
Kár lenne veszni hagyni...

Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
Re: Klub élet feltámasztása
Sziasztok!
Hát azért akadt itt más probléma is az említetteken kívül (ami persze mind igaz) .
Hát azért akadt itt más probléma is az említetteken kívül (ami persze mind igaz) .
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Klub élet feltámasztása
Mire gondolsz még?
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Klub élet feltámasztása
Ja-Ja, Taunus és Granada reszemrol is jöhet minden mennyiségben.