Buborék Kaprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Buborék Kaprija
Sanszos, hogy vannak nálam dobfék maradványok, ha egyszer hazajutok megnézem.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
pontosan mi kellene egyébként? csak 2 alaplemez vagy több dolog is? mert akkor meg tudnám nézni hogy mim van hozzá..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
DJ Arató Kálmán
szavaival élve: Örülünk Vincent.
Néhány apróság még megoldásra vár, de jelentem összeállt a szerkezet, hála Drivernek és hatalmas köszönet Elnök úr segítségéért!
Motorháztető nyitó bowden ( huzal ) készíthető?

Néhány apróság még megoldásra vár, de jelentem összeállt a szerkezet, hála Drivernek és hatalmas köszönet Elnök úr segítségéért!
Motorháztető nyitó bowden ( huzal ) készíthető?
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Buborék Kaprija
Utolsó kép olyan ismerős...
Hűtőrácsra mi a terved?


Hűtőrácsra mi a terved?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Megvan a gyári
, de a nyitó bowdent kell megcsinálni először- előtte

- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
bowdenkészítő szerintem tud csinálni, annó én is csináltattam a váci úton a rénó udvarban.Bubor wrote:Megvan a gyári, de a nyitó bowdent kell megcsinálni először- előtte
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
A géptető bowdent 4.000.- ért csinálták meg. Mindenfélét elkészítenek minta alapján.
A kartegáz kivezető csőcsatlakozóba a meglévő visszacsapószelepemet szeretném kicserélni.A szigszalagozás nem jó hosszú távon...
Esetleg valaki tudna 2.0 pintóhoz valót? Esetleg cikkszámot vagy beszerzés helyet?
Gondolom ide valami visszacsapó szelep és olajleválasztó is kellene?
A kartegáz kivezető csőcsatlakozóba a meglévő visszacsapószelepemet szeretném kicserélni.A szigszalagozás nem jó hosszú távon...
Esetleg valaki tudna 2.0 pintóhoz valót? Esetleg cikkszámot vagy beszerzés helyet?
Gondolom ide valami visszacsapó szelep és olajleválasztó is kellene?
- Attachments
-
- kicsi az átmérője...
- wahler.jpg (32.27 KiB) Viewed 20424 times
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Buborék Kaprija
PVC valve néven szerintem találsz újat is az ebay-en, eléggé univerzális cumo, szinte minden régi ford mociban ilyen van.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Előkerült néhány papír a kocsiról, lehetőség adódott felkeresni az első tulajdonost, aki annak idején zsír újan vásárolta Németországban.
Látogatásom felkavaró volt, mert a felesége azóta sem bocsájtotta meg, hogy eladta...
Nagyon kedvesek voltak, megígértem, hogy mindenképpen jelentkezem majd a Caprival is.
De most éppen a főfékhengerrel bíbelődök...visszalevegősödik ATE típus, ehhez állítólag van felújító garnitúra
Látogatásom felkavaró volt, mert a felesége azóta sem bocsájtotta meg, hogy eladta...
Nagyon kedvesek voltak, megígértem, hogy mindenképpen jelentkezem majd a Caprival is.
De most éppen a főfékhengerrel bíbelődök...visszalevegősödik ATE típus, ehhez állítólag van felújító garnitúra
- Attachments
-
- Sajnos ilyen felnit azóta sem láttam...
- S4300527.jpg (35.44 KiB) Viewed 20093 times
-
- 2016főfék.jpg (47.07 KiB) Viewed 20093 times
Re: Buborék Kaprija
Az sima lemezfelni + "kutyatál" 

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Buborék Kaprija
Nehéz döntést hozva, megváltam immár másodjára a CAPRI-tól.
Ezúton köszönöm a klubtársaim támogatását a CÉL megvalósításának érdekében.
BUB legalább maradt itthon és nem csillaggarázsból fogja szelni további útját........

Ezúton köszönöm a klubtársaim támogatását a CÉL megvalósításának érdekében.
BUB legalább maradt itthon és nem csillaggarázsból fogja szelni további útját........
Re: Buborék Kaprija
Na akkor sziasztok!
Ide írom a mondókámat mert úgy gondolom ez a "megfelelő topik".
A lényeg hogy hozzám került a Buborék Caprija. Tavalyelőtt augusztusban vettem meg 700000-ért. Nem tudom Buborék talán el is váltak azóta, akkora vita kerekedett köztük az autó miatt.
Volt vele bőven tenni való, az előzményeket a Bubor által leírtak mutatják.
Az autó eredetileg 1,3-as motorral szerelt. Sajna ez csapágyas volt (még az is). Ezért Bubor rakott bele egy Pinto 2.0-ás motort. Mikor megvettem ez volt benn. Sajna elég betegnek bizonyult de arra jó volt hogy haza hozzam vele. Pár hónapig pihent az autó mivel még a helye sem volt meg.
Aztán mikor kész lett a helye haza hoztam. Majd tüzetes felmérés után nekiálltam alkatrészeket keresni. Télre időzítettem a rendbe rakást mivel akkor nálam holtszezon van. Az volt a terv hogy Fefe felújítja nekem az eredeti motort. Ez végül időhiány miatt nem jött össze, amit most már nem is bánok.
Az autóhoz kaptam még egy Pinto 2.0-ás motort. Végül ezt szétszereltem, át lett nézve furatok dugók mérve. Mivel minden megfelelőnek bizonyult kapott új gyűrűket tömítéseket a hengerfej szintén rendbe lett rakva. Ezután beszereltem és eddig 5000km-t mentünk vele. Remélem továbbra is bírja majd. A váltó egy Typ-9 -es ötsebességes. Ennél szintén tömítés illetve szimering cserére volt szükség. A kormánymű szintén átnézésre került új gumiharangokat kapott. Lengőkarokat szintén cserélni kellett. Első telókat és rugókat szintén. Mind a négy kerékcsapágy új lett ahogyan az első tárcsák betétek is. Kardán csapágy szintén új. A hátsó féknél a féklapokat elforgattam mert mint korábbi képen látszik a kézifék bovden a laprugón csúszott.
Mivel az auto eredetileg L-es azaz alap felszereltségű, a saját igényeim kielégítésére kapott egy Gt műszerfalat és egy Raid kormányt valamint középkonzolt kerek órával. Mikor vettem 6x13-as Rs felnik voltak hozzá. ezeket eladtam és vettem rá 7x13-asakat. Kicsit később vettem két 7,5x13-ast hátra. Kapott új lökhárítókat hátul telit elöl kétrészest. Karbi egy 32/36-os Weber van ra
A szerencse hogy a kasztni elég jó állapotú, legalább ami a főelemeket érinti. Sajna '86-ban csúnyán összetörhették ennek nyomai azért helyenként elég jól látszanak. Többek között ezért ér bele a kerék jobb hátul míg másik oldalt nem. Elméletileg az év végére szintén télre be van tervezve a kasztni rendbe tétele. Ez sem lesz egyszerű mert amennyit csak lehet megszeretnék tartani a mostani fényezésből. Ez nem gyári mert eredetileg narancssárga volt de amikor összetörték át lett fényezve a korábban felrakott régi képen szereplő pirosra. Nem a költségek miatt akarok minél többet megtartani hanem mert így tetszik. És így nem kell annyira félteni nehogy letojja egy madár.
Pár kép a teljesség igénye nélkül. Meg úgy is láttatok már ezermillió felújításos képet.
Ide írom a mondókámat mert úgy gondolom ez a "megfelelő topik".
A lényeg hogy hozzám került a Buborék Caprija. Tavalyelőtt augusztusban vettem meg 700000-ért. Nem tudom Buborék talán el is váltak azóta, akkora vita kerekedett köztük az autó miatt.
Volt vele bőven tenni való, az előzményeket a Bubor által leírtak mutatják.
Az autó eredetileg 1,3-as motorral szerelt. Sajna ez csapágyas volt (még az is). Ezért Bubor rakott bele egy Pinto 2.0-ás motort. Mikor megvettem ez volt benn. Sajna elég betegnek bizonyult de arra jó volt hogy haza hozzam vele. Pár hónapig pihent az autó mivel még a helye sem volt meg.
Aztán mikor kész lett a helye haza hoztam. Majd tüzetes felmérés után nekiálltam alkatrészeket keresni. Télre időzítettem a rendbe rakást mivel akkor nálam holtszezon van. Az volt a terv hogy Fefe felújítja nekem az eredeti motort. Ez végül időhiány miatt nem jött össze, amit most már nem is bánok.
Az autóhoz kaptam még egy Pinto 2.0-ás motort. Végül ezt szétszereltem, át lett nézve furatok dugók mérve. Mivel minden megfelelőnek bizonyult kapott új gyűrűket tömítéseket a hengerfej szintén rendbe lett rakva. Ezután beszereltem és eddig 5000km-t mentünk vele. Remélem továbbra is bírja majd. A váltó egy Typ-9 -es ötsebességes. Ennél szintén tömítés illetve szimering cserére volt szükség. A kormánymű szintén átnézésre került új gumiharangokat kapott. Lengőkarokat szintén cserélni kellett. Első telókat és rugókat szintén. Mind a négy kerékcsapágy új lett ahogyan az első tárcsák betétek is. Kardán csapágy szintén új. A hátsó féknél a féklapokat elforgattam mert mint korábbi képen látszik a kézifék bovden a laprugón csúszott.
Mivel az auto eredetileg L-es azaz alap felszereltségű, a saját igényeim kielégítésére kapott egy Gt műszerfalat és egy Raid kormányt valamint középkonzolt kerek órával. Mikor vettem 6x13-as Rs felnik voltak hozzá. ezeket eladtam és vettem rá 7x13-asakat. Kicsit később vettem két 7,5x13-ast hátra. Kapott új lökhárítókat hátul telit elöl kétrészest. Karbi egy 32/36-os Weber van ra
A szerencse hogy a kasztni elég jó állapotú, legalább ami a főelemeket érinti. Sajna '86-ban csúnyán összetörhették ennek nyomai azért helyenként elég jól látszanak. Többek között ezért ér bele a kerék jobb hátul míg másik oldalt nem. Elméletileg az év végére szintén télre be van tervezve a kasztni rendbe tétele. Ez sem lesz egyszerű mert amennyit csak lehet megszeretnék tartani a mostani fényezésből. Ez nem gyári mert eredetileg narancssárga volt de amikor összetörték át lett fényezve a korábban felrakott régi képen szereplő pirosra. Nem a költségek miatt akarok minél többet megtartani hanem mert így tetszik. És így nem kell annyira félteni nehogy letojja egy madár.
Pár kép a teljesség igénye nélkül. Meg úgy is láttatok már ezermillió felújításos képet.
- Attachments
-
- Vételkor az eleje
- kepatmeretezes_hu_20160702_182547(1).jpg (10.81 KiB) Viewed 18187 times
Re: Buborék Kaprija
Grat - Great 

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: Buborék Kaprija
Fasza! Alapnak se volt rossz, de szépen pofásodik is :)
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4