azóta még nem volt időm sajna foglalkozni vele, és jövő héten is külföldön leszek fejtágításon, ezért kicsit most szük az időm a projectre. még be kell kötni pár dolgot rendesen (fékpedál érzékelö, vákum csövek stb), aztán majd megnézzük mi lesz...gizmo wrote:valamit valamiért![]()
![]()
Sikerült az alapjárati gondot orvosolni?
érdekes dolgok a nagyvilágból:)
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Lastinak.Dartonit wrote:Tán nem érné meg...?bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem?![]()
Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?).
400 ló felett T5, Tremec 6, Quaiffe DB,
BW T5 pedig messze nem olyan ritka, mint hiszed, inkább drága :(
de V6-ra 300 lóig jó a Type5 és az MT-k is elég jól muzsikálnak.
300 fölé a Type5-höz van egy átépítő szett, Bullett2000 fantázianévvel.
de angol oldalakon mindenre találsz választ.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
sierra cossi-kban az van, meg a v8 mustangon is. de 80-350 e forintig láttam hirdetni, tehát nem olcsó....Dartonit wrote:Tán nem érné meg...?bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem?![]()
Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?).
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Szerintem nekünk ez jó ?!
http://index.hu/gazdasag/magyar/sulya060615/
http://index.hu/gazdasag/magyar/sulya060615/
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Gépjárműadóról van szó ami nekem 12 000 magyar pénz egy évre. Ha jól értelmezem akkor:16 évnél öregebb autómra 120 Ft/kW -ot fizetek. Ami 11880 Ft. Tehát 120 Ft-t nyertem vele. Akinek meg van pénze 0éves 400 lovas gépre az ki bírja csengetni majd szerintem. Ha esetleg valamit félreérelmeztem volna kéretik szólni ;)Pudva wrote:Szerintem nekünk ez jó ?!
http://index.hu/gazdasag/magyar/sulya060615/
Bár én nem találtam a cikkben, hogy évente vagy naponta kell fizetni az új adót. :D
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
bogyo28 wrote:sierra cossi-kban az van, meg a v8 mustangon is. de 80-350 e forintig láttam hirdetni, tehát nem olcsó....Dartonit wrote:Tán nem érné meg...?bogyo28 wrote: a váltót meg a difit meg hetente cserélem?![]()
Viccet félretéve, milyen váltót tesznek a 400 le feletti turbós sierrák alá?
Nem létezik, hogy hogy akármelyik is hosszú távon bírná, leszámítva persze egy Borg-Warner T5-öt (dehát kinek van olyan?).
Borg Warner T5 gearbox applications
Tuesday, February 21st, 2006
The TREMEC T-5 is a 5-speed manual transmission for longitudinal engine automobiles. It includes one overdrive gear, a light-weight aluminum housing, and is adaptable for four wheel drive use. It is manufactured by Transmission Technologies Corporation. The T-5 was designed by Borg-Warner and was sold as the Borg-Warner T-5.
Applications
1979-1993 Ford Mustang
Chevrolet Blazer
1982-1992 Chevrolet Camaro
Chevrolet S-10
Nissan 280ZX
1982-1992 Pontiac Firebird
Ssangyong Musso
Ssangyong Korando
TVR Cerbera
TVR Tuscan
Ford Sierra
Ford Sierra Sapphire
Ford Sierra Cosworth (2wd)
Construction and Fluids
All alloy case construction
ATF standard grade oil
Oil capacity 2.55 litres
Forrás : http://www.cosworth.hu
- FehérCapri Sanca
- márokosanistudnézni
- Posts: 81
- Joined: Tue Dec 07, 2004 8:48 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
akinek kell a capris dvd az szoljon...Süni wrote:http://img.tar.hu/suni25/img/23919627.jpg
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4