Page 8 of 13

Posted: Thu May 11, 2006 3:31 pm
by gigford
Blant wrote:hol lehet ilyet tolni?
el tud romolni egy ilyen?
ha rossz lehet javíttatni?
ki lehet szedni a fúvókákat a koporsó leszerelése nélkül?
Bogyó szólj, hogy mikor menjek!

Köszi :-)
Sajnos el tud,valamikor az ultrahangos tisztitas sem segit neki, bar altalaban szokott.
Ha sokat all egy motor,ami a te esetedben igaz ha jol tudom, akkor hajlamos full nyomason(7000es fordulaton meg mar eleg nagy a benyanyomas :wink: ) eloretolni a pici lerakodasokat az injektorcsucsba miutan hasznalni kezed ujra.
En eleg sokat szoptam injektorral, egesz profi lettem a ki-be szerelesben :)
a koporsot le kell szerelned, nem fersz hozza maskepp rendesen(sot, talan egyaltalan), de az nem nagy munka.

Posted: Sat May 13, 2006 1:59 pm
by Blant
na mértem kompressziót!

Van egy 9,5 ös, van 3 db 9,8as, van egy 10 es és egy 10,3as.

A mérés a Bogyó féle betekerős/gumicsöves műszerrel történt. A motor hideg volt és kb 5-6 másodpercig indítóztam!

Balázs szerint (gondolom a felújításkor) 11,5bar volt mindegyikben!

Véleményeket várom szeretettel :)

Üdv!

Bence

Posted: Sat May 13, 2006 9:48 pm
by szszaby
Hideg méréshez képest nem rossz melegen több lett volna 1-1,5bar-ral. Egyedül ami hiba hogy a szórás a legkissebb és a legnagyobb között határon van, de összességben nem olyan rossz, mondhatni jó.

Posted: Sun May 14, 2006 10:24 pm
by Bogyo28
Blant wrote:hol lehet ilyet tolni?
el tud romolni egy ilyen?
ha rossz lehet javíttatni?
ki lehet szedni a fúvókákat a koporsó leszerelése nélkül?
Bogyó szólj, hogy mikor menjek!

Köszi :-)
Hi!

Ahol én tisztittattam:

http://www.gats.hu/index.php?elerhetoseg

Az a legjobb benne, hogy be is mérik az ezresért, tehát tudod hogy jo vagy sem a fuvoka, és nem raksz vissza szart.


De siess vele, szombaton tali!!!! ha kell fuvoka adok párat hogy biztos legyen 6 jó...

Posted: Tue May 16, 2006 9:43 am
by Blant
még egy kérdés!

Hogy célszerű leszedni, illetve visszatennia fekete műanyag benzincsövek végéről az injektorokat?

Bontható, vagy le kell húzni róla a csövet? AMennyiben az utóbbi ezt hogyan célszerű csinálni?


Üdv!

Bence

Posted: Tue May 16, 2006 1:26 pm
by gigford
Blant wrote:még egy kérdés!

Hogy célszerű leszedni, illetve visszatennia fekete műanyag benzincsövek végéről az injektorokat?

Bontható, vagy le kell húzni róla a csövet? AMennyiben az utóbbi ezt hogyan célszerű csinálni?


Üdv!

Bence
Menetes modon csatlakoznak a csohoz, egy fkulccsal lefogod az injektort egy masik kulcsal pedig nyitod a cso vegi csatlakozast.
Ovatosan csinald, mert nekem elrepedt egyszer az egyik cso a vegenel foleg amikor visszaszoritod akkor ne szoritsd tul.

Posted: Tue May 16, 2006 2:41 pm
by Blant
sikerült.
Ha minden jól megy már a GATS-nál vannak...
remélem jók...
Csináltam róluk fotókat...
mindjárt föltolom őket...
2 elég fekete volt és mindnek a vége fekete szmöttyös...
No majd meglátjuk...
A feketékről azt gondoltam, hogy talán ott nem zárnak jól a szelepek és beég, de pont azokban a hengerekben 10 körül van a hideg kompresszió...
Mitől lehet fekete?

Posted: Fri May 19, 2006 12:21 am
by Blant
Megy az autóm :-)
Nemtom mi volt a baj. Volt injektor pucolás, új gyertyák, új rotor, új elosztó fedél, szelepállítás és most minden oké!

Köszönet Balagenak, Caprimaniának, Capri-3nak, Drivernek és végül, de első sorban a Pádrénak :twisted:
Akit kifelejtettem, valszeg az áll a legközelebb a szívemhez :-)

Posted: Fri May 19, 2006 6:54 am
by gizmo
Helyes! Akkor holnap ugye élőben is láthatjuk az arany csodát?:)

Posted: Fri May 19, 2006 7:50 am
by Bogyo28
gizmo wrote:Helyes! Akkor holnap ugye élőben is láthatjuk az arany csodát?:)
Hajnali 5:54-kor hozzászólás?!!! Ez igen! Álmatlanságban szenvedsz? :lol: :lol: :lol: Ilyen korán én még a másik oldalamra se tudok fordulni.. :shock:

Posted: Fri May 19, 2006 11:13 am
by gizmo
bogyo28 wrote:
gizmo wrote:Helyes! Akkor holnap ugye élőben is láthatjuk az arany csodát?:)
Hajnali 5:54-kor hozzászólás?!!! Ez igen! Álmatlanságban szenvedsz? :lol: :lol: :lol: Ilyen korán én még a másik oldalamra se tudok fordulni.. :shock:
nem, jövök dolgozni :shock: :? viszont délután 8kor elalszom tv/gép/napfény/lámpa kombináció mellett is simán...

Posted: Sat Jun 03, 2006 1:25 pm
by Mad Max
A kiegyenlítő tartályt meglehet szüntetni, mert pl. 2.0 V6 Granadánál nem volt (legalábbis nálunk )?

Posted: Sat Jun 03, 2006 2:01 pm
by Nitrobuster
Nekem pl soha sem volt.

Posted: Sat Jun 03, 2006 5:16 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Nekem pl soha sem volt.
Ha gondolod adok egyet, berakod a csomiba, hogy ne mond azt hogy saha sem vot :lol: :lol: :lol:

Posted: Sat Jun 03, 2006 5:25 pm
by CAPRI-3
Mad Max wrote:A kiegyenlítő tartályt meglehet szüntetni, mert pl. 2.0 V6 Granadánál nem volt (legalábbis nálunk )?
hűtője válogatja.
2.8i-nek tuti kell.