Ezelőtt 20 éve volt menő a réz cső. :D Az acél felület kezelt nem rozsdásodik. Egy a baja kicsit nehéz alakítani.Blant wrote:pedig a réz jobb, mert nem rohad és szebb is
Az infót azért köszi. A lényeg, hogy hollandi legyen
Üdv!
első hűtött tárcsa.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet
Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
És miért szeded szét sürün a féketNitrobuster wrote:Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.



"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Kb mikor volt az? Lehet maradok análbogyo28 wrote:én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet
Igyekszem megkeresni a topicot. szorri

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
kb 3 heteBlant wrote:Kb mikor volt az? Lehet maradok análbogyo28 wrote:én nemrég csináltattam ott, akkor volt hollandi...Blant wrote:Én is ott csináltattam, csak nekik nincs olyan hollandijuk, ami a gumifékcsőre megy rá, amin belül van a menet
Igyekszem megkeresni a topicot. szorri
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
:D :D :D Bepróbálom, bár most járt nálam CapriPower és felfedett egy lehetőséget itt, csepeln 
Lehet az lesz a nyerő

Lehet az lesz a nyerő

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
bogyo28 wrote:És miért szeded szét sürün a féketNitrobuster wrote:Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),Blant wrote:A réznek mi a hátránya? Nameg ne feledd, hogy a Caprit is ezelőtt 20 évvel gyártották
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.![]()
![]()
Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.
Sajnos a sok hekkelés áldozatává válik a főfékmunkahenger és sokszor kell leszedni a fékcsöveket. :D Különben is te legalább annyiszor szeded szét a kocsidat mint én. :D A rézcsőre nem azt mondtam, hogy szar, csak
ha meg lehet oldani gyárira akkor minek kisérletezzek mással.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
lehet hogy töbször isNitrobuster wrote:bogyo28 wrote:És miért szeded szét sürün a féketNitrobuster wrote: Ne feledd még az MKI-es capriban sem volt réz fékcső. Ez csak autószerelők által bevett szokás (én is csináltam anno a szakmunkásban),
hogy a gyári fékcső helyett rézből se perc alatt akár egy gagyi kézi peremezővel lehet fékcsövet csinálni.Ráadásul nagyon könnyű az acéllal szemben hajtogatni. Egyébként a réz is faszán oxidál úgy, hogy egy ideig szép. Nekem csak azért nem teccik, mert túl puha anyag és ha sokszor ki-be szereled elvékonyodik a pereme és simán kicsúszik a hollander és akkor volt fék nincs fék, de ez az én tapasztalatom.![]()
![]()
Én igazándiból lustaságból szeretem a réz csövet, az könnyen alakítható akár töbször is, ha szétmeg a perem a szétszedésnél lehet rá ujat nyomni. az acél fékcsövet kézi modszerrel elég macera a helyére hajlítgatni, de persze sokkal tartósabb.
Sajnos a sok hekkelés áldozatává válik a főfékmunkahenger és sokszor kell leszedni a fékcsöveket. :D Különben is te legalább annyiszor szeded szét a kocsidat mint én. :D A rézcsőre nem azt mondtam, hogy szar, csak
ha meg lehet oldani gyárira akkor minek kisérletezzek mással.

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4